דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים ופרסום 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 2148 פעמים ]

אנחנו חיים בעידן, שכמעט אין שום דבר קבוע. הכל משתנה, הכל זז בקצב מהיר, מושגים כמו "דינמי",

 "שלם וקח","תוך 24 שעות", כבר מזמן הפכו לשגורים בפינו. קחו למשל את תחום הפרסום – זהו אחד התחומים שצברו תאוצה רבה בעשרים שנים האחרונות. פרסום נעשה בטלויזיה, באינטרנט ברדיו ובכל אמצעי שהמילה  תקשורת נקשרת לשמו.

כל זה נכון, כל בעל עסק יודע שאם הוא רוצה לבלוט בים של מתחרים ולהתקדם בשעה שאחרים קופאים במקום, כדאי ואף חובה להשתמש בכל האמצעים הללו לפרסום העסק. יחד עם זאת מרוב חדשנות ותחכומים, אנשים שוכחים לעיתים שגם לחם עם צימוקים ודגנים אורגניים בסופו של דבר עשוי קמח.

בתחום העסקים, לפני שבעל חנות פונה לעיתון, לרדיו או לאינטרנט כדי לפרסם ולקדם את סחורתו, הוא חייב שיהיה לו שלט ברור ויפה שיבלוט מעל כל בתי העסק האחרים ברחוב ויישא בגאווה את שמו.

קחו אותי לדוגמא, אני בעל עסק משפחתי של ייבוא וילונות ובדים לבית ולפני כמה שנים החלטנו אני ואחיי, המנהלים את העסק, להפטר מהשלט הישן שנשא את שמנו יחד עם הרבה נורות אדומות (בתי אמרה לי שזה מזכיר  קצת את רחוב הפנסים האדומים באמסטרדם...), ובמקום זאת החלטנו לשים בגדול את שמנו על גבי סוככים מפוצלים שקנינו בצבע לבן מבריק.

את הרעיון קיבלתי בשעה שאני ואשתי נסענו לחופשה בפריז, שם לפי החוק כל עסק חייב לשמור על חזית מצוחצחת ויפה למען שימור המראה הכללי של העיר. שם, לבתי קפה  רבים בהם ביקרנו היו סוככים קטנים וחמודים שנשאו את שם המסעדה. כשחזרנו לארץ, חשבתי לעצמי ששמה של החנות  הקטנה שלנו גם יכול להתנוסס על סוכך יפה וחדש במקום השלט הכעור והישן.

מיד פניתי לחברה המוכרת סוככים מזה שנים רבות, וגיליתי שהתקנת סוככים לא דורשים אישורים חריגים ומסובכים, ואין בעיות מיוחדות מבחינה בירוקרטית בהתקנתם. סוככים הם גם אינם יקרים ואם משווים את המחיר  לפונקציונליות וליתרונות הנוספים שלהם, מבינים שרכישת סוככים הם קנייה מאוד משתלמת.

כמו כן, סוככים מגיעים במגוון כה רחב וצבעוני, כמעט והתפתיתי לבחור סוככים עם פסים צבעוניים, אבל אחי הניא אותי מכך. סוככים גם יכולים להגיע באופן מודולרי, ובנוסף במקום לרכוש סוכך גדול אחד ניתן לרכוש סוככים מפוצלים, גם פתרון נחמד.

סוככים גם נותנים מענה פרקטי מפני פגעי מזג אויר- כל בעל עסק יודע שבימות הקיץ המאובקים לא כדאי להוציא את הסחורה מחוץ לחנות מחשש שמא תתלכלך ותהרס, ובאותה מידה בחורף הגשמים יכולים גם הם לפגוע בסחורה (במיוחד אם מדובר בבגדים נעליים או בדים ).

אבל חשוב מכל זה, סוככים נושאים בגאווה את שם העסק, ומבליטים אותו לאורך כל ימות השנה,  בקיץ ובחורף, ולא צריך לחשוש שמא שם העסק יהרס או יתלכלך (או יתחשמלJ כמו במקרה של שלטים אלקטרוניים), צריך רק מדי פעם לנקות את הסוכך.

אנחנו בחרנו שני סוככים מפוצלים בצבע לבן מבריק, וביקשנו מהחברה המוכרת סוככים לרשום את שמנו שחור על גבי לבן. מאז קנינו את אותם סוככים, התחלנו לטפח יותר את חזית החנות, אנו מבריקים את החלונות מדי יום, החלפנו את מפתן הדלת והחנות נראית יפה ומטופחת ממש כמו בתי הקפה עם סוככים שראיתי בפריז.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב