דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל וחופשה בישראל 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 2058 פעמים ]

לאחרונה ניכרת מגמה שבה יותר ויותר זוגות ישראלים  בוחרים לקחת חופשה בארץ ולא מחוץ לגבולותיה. אם מקדישים לרגע מחשבה על כך אי אפשר שלא לשאול את עצמנו...בעצם למה לא?

כל מי שמגיע לכאן מחו"ל בין אם לביקור קצר או ארוך, אומר תמיד עד כמה מדינת ישראל היא מדינה מרתקת מבחינה תיירותית. עם נופים ירוקים ופסטורלים בצפון, ודיונות ומדבר בדרום, ובין לבין ים כחול ואטרקציות היסטוריות, לא חסר מה לראות או לעשות במדינתנו הקטנה. וכעת סוף סוף, אנחנו הישראלים מתחילים להעריך את מה שיש לנו.

אבל בניגוד לאזורים אחרים, כמו אירופה למשל, התשתיות הציבוריות בישראל אינן נותנות מענה ראוי לנופשים שבינינו. אזורים יפים ומעניינים הם פעמים רבות  מחוץ לתחום הרכבת, ונסיעה באוטובוס עשויה להיות מאוד לא נוחה במיוחד עם אתם נוסעים יחד עם הילדים. מה גם שבישראל, לטוב ולרע, בסופי שבוע כלל אין את האפשרות לנסוע בתחבורה ציבורית.

לכן אם קבלתם החלטה שהשנה אתם נוסעים למשך שבוע לצפון, או עושים טיול משפחתי לאילת או תל אביב, מעבר לתכנון היעדים והמקומות אליהם תגיעו זכרו לפנות לחברה התחום השכרת רכב בישראל שתדאג לספק לכם גלגלים באותו שבוע.

חברה בתחום השכרת רכב בישראל תוכל לספק עבורכם רכב שיתאים עבור צרכיכם ועבור הטיול שאתם מתכננים לעשות. קחו לדוגמא חופשה זוגית בצפון- בבוקר ראשון אתם אורזים חפציכם ונוסעים עד לצימר ברמת הגולן, עד הערב אתם נחים ועם רדת החמה מחליטים לנסוע לארוחה רומנטית לאור נרות בראש פינה. יום למחרת אתם נושאים לנחל בניאס ועושים מסלול מתיש בן חמש שעות, חוזרים עייפים אך מרוצים לצימר ובערב מחליטים לנסוע ל"דג על הדן" על יד קיבוץ גושרים. וכך עובר לכם השבוע בהנאה..ממסלול , למסעדה לביקור הבסיס של האח הקטן שמשרת בגבול....מדמיינים את עצמכם עושים כל זאת ללא רכב? כנראה שלא. האם כדאי לקחת את הטרנטה שלך או הטוסטוס של החברה כדי להגיע מיעד ליעד? גם, כנראה שלא.

לחופשות נפלאות שכאלו, שבעתיד עוד תספרו ילדיכם עליהם חובה לפנות לחברה בתחום השכרת רכב בישראל, ולהעביר את החופשה בכיף.

או מצד שני אם את, הבעל והילדים נרגשים ושמחים לקראת החופשה הקרבה באילת, שאלי את עצמך, האם באמת אני רוצה לדחוס לסוזוקי הקטנה שלי את יקיריי לנסיעה בכבישים לא מי יודע מה בטוחים למשך חמש שעות? האם לא עדיף לפנות לחברה של השכרת רכב בישראל שתספק עבורך רכב משפחתי גדול ובטיחותי עם צמיגים חזקים ותגיעו ברוגע ונחת עד לאילת. וחוץ מהעניין הבטיחותי, גם לכם מגיע להתפנק פעם בשנה, לא? הרי סינדרלה לא הגיעה לנשף על גבי חמור...

גם לכם מגיע להגיע למלון חמשת הכוכבים שבחרתם כמו כוכבים. פנו אל חברה של השכרת רכב בישראל והם ידאגו לתת לכם רכב שהוא לא רק בטיחותי אלא גם נוח ומשודרג- מיזוג אויר, מתקני שתייה ליד כל נוסע רדיו וחיבור לדיסק און קי שלכם, כל אלו יהיו זמינים עבורכם אם תפנו לחברה של השכרת רכב בישראל.

כך, הילדים יהיו רגועים יותר (מה גם שלא יקיאו במהלך הנסיעה), ואת ובעלך לא תהיו עצבניים ולא תריבו. תוכלו לעצור לכוס קפה, ולהניח אותו במתקן המיועד לשתייה לצדכם, תוכלו להקשיב למוזיקה ולהדליק מזגן שאינו מרעיש לאורך כל הנסיעה, פשוט תענוג. וכשתגיעו לאילת, הנסיעה לאיימקס,לפלנטריום או לחוף האלמוגים, יעברו בקלות וללא תקלות או דאגות כמו כמה  קילומטרז' כבר שרפתם על החופשה הזו.

בשני מקרים אלו ובמקרים נוספים חברה של השכרת רכב בישראל תדאג שהנסיעה תעבור לא רק בביטחה ובשלום אלא גם בהנאה ובכיף. חברה של השכרת רכב בישראל תתן לם גם את הביטוחים הנחוצים לשימוש ברכב, ולא תצטרכו לדאוג לדבר פרט מילוי דלק כשצריך. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב