דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: בטוב טעם 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2103 פעמים ]

אחד הדברים המאוד ישראלים ומאוד מיוחדים לנו היהודים הוא האופן בו אנו חוגגים ברית קידושין  בין גבר לאישה. בין אם אתה חילוני בכל רמ"ח איבריך , דתי שומר מצוות, או סתם אדם מאמין, כמעט כולנו לא מוותרים על החגיגה הגדולה אחרי החופה שבאה לומר – הנה גם אני עשיתי את זה. יחד עם זאת, אין ספק שגם בתחום זה הפכנו בשנים האחרונות לצרכנים אניני טעם. לא עוד חגיגה משפחתית באולם בית הכנסת או באולם שהדוד חיים ארגן במיוחד בשבילנו במחיר מבצע... כל זה שייך לדורות שלפנינו ולנו כבר אין שום קשר לכך.

מזה כחמש עשרה שנים, זוגות צעירים מתעקשים על אירוע אלגנטי עם מטעמים קולינרים  ומאידך מקום גדול ושמח לריקודים. כזה שיכיל את  כל הדודים והדודות, האחיינים וחבריהם.

לכל מי שמחפש מקום כזה, שנותן את שני צדי המטבע של חתונה יהודית מודרנית, מומלץ לפנות אל גני אירועים בשרון.

 גני אירועים בשרון הם מקום יפיפייה עם הרבה ירוק מסביב כדי לשטוף בו את העיניים, יחד עם  הקפדה על הגשת מנות איכותיות המותאמות לטעם האישי שלכם, וכמובן שירות ללא תחרות.

גני אירועים בשרון יעניקו לכם יעוץ וידאגו לפרטים הקטנים, הפרטים שיעשו את החתונה שלכם ל"חתונת השנה" בקרב חבריכם. שאלות כמו: איך כדאי לארגן את השולחנות כך שאף אחד לא ישב ליד הרמקולים, ואיפה כדאי למקם את החופה  כך שהאורחים ואתם תהנו מהירק והצמחייה של הגן, ומתי כדאי להגיש את המנות – לפני הריקודים או אולי אחריהם? גני אירועים בשרון יסייעו לכם למצוא את התשובות לכל השאלות, שצצות כאשר באים לארגן את החגיגה הגדולה של חופה וקידושין. גם נושאים שפחות כיף להתעסק עמם, כמו איך להושיב את האורחים,

גני אירועים בשרון יכולים לעזור לכם בזכות ניסיונם העשיר בתחום. אם תרצו, ביום החתונה

גני אירועים בשרון ידאגו להציב מארחת אדיבה בכניסה לאולם שתדריך את המוזמנים איפה לשבת .

על השירות האדיב, הדאגה לפרטים הקטנים היופי והקסם של המקום, העידו לא מזמן  זוג חברים טובים שלי שבחרו להתחתן באולם וגן של גני אירועים בשרון . אותו זוג, לאחר שראה כעשרים (אני לא מגזים) אולמות חתונה שונים, הלכו ערב אחד לאירוע באזור השרון ובדרך קפצו לראות את גני אירועים בשרון. מיד ידעו שזה המקום בו יתחתנו. היא אהבה את הגן הירוק והרומנטי, ודמיינה לעצמה איך היא צועדת בשביליו בשמלתה הלבנה. הוא אהב את האולם הגדול ורחב ידיים ואת האופן בו השולחנות היו ממוקמים ביחס לעמדת הדיג'יי. שניהם יחד הסכימו במקום, בלי לחשוב פעמים, שהם רוצים להתחתן במקום כמו גני אירועים בשרון.

 ובאמת היתה להם חתונה מהסרטים. המקום היה מקסים ומוקף שדות ירוקים, התאורה היתה מותאמת בדיוק ליצירת אוירה רומנטית, אך עם מידת האור הנחוצה לאירועים מסוג זה, והאוכל היה חגיגה קולינרית אמיתית.

מה שאני אהבתי יותר מכל באולם ובגן של גני אירועים בשרון  היה שעם כל הפאר והיופי האירוע לא היה too much , הכל נעשה במידה הרצויה ובטעם טוב. גני אירועים בשרון באמת הצליחו לעשות את זוג החברים שלי מאושר מאוד.   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב