דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין- חשיבותה של מומחיות 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 1973 פעמים ]

גירושין אינה  מלה יפה, ושאף אחד לא יספר לכם אחרת. גירושין הם תהליך כואב עמוס כעסים ואכזבות- כלפי בן זוגכם, כלפי עצמכם, כלפי החבר ששידך בניכם וכלפי העולם ואשתו (שטרם התגרשו). הבן אדם שאתם הכי הרבה כועסים עליו זה על עצמכם. אתם מאוכזבים שלא הצלחתם בשעה שכל חבריכם נראים לכם כזוג מהאגדות, ואתם מרגישים תחושת כישלון צורבת על שלא עברתם את המבחן החברתי שעוד מימי תיבת נוח קיים. אתם גם אכולי אשמה על שאתם מאלצים את הילדים לחיות מעתה בשני בתים ולא אחד, והרשימה לא נגמרת . כל כך הרבה כעס , כל כך הרבה כאב, הרי שהייתם קטנים לא דמיינתם שאתם תכנסו לסטטיסטיקה הזו של זוגות פרודים, כשם שאדם המתמודד עם מחלה או הפסד כלכלי מר , מעולם לא תיארו לעצמם שלהם  זה יקרה.

ראשית כל, דעו לכם שאתם לא לבד. כל אדם בשלב מסויים בחייו מתמודד עם דבר מה, שהוא לא נתקל בו בסיפורי האגדות. מה שחשוב הוא שבמקרים כאלו לא תרגישו חסרי ישע וקורבן של החיים, אלא תמשיכו ליזום ולעשות. אם מדובר, חלילה במחלה, יש לפנות לרופא הכי טוב בתחום. אם מדובר על קריסה כלכלית, אין מנוס מלפנות לבנקים אך לפני כן לא להתבייש להעזר בחברים וביועצים כלכליים עד לרגע בו שוב תעמדו על רגליכם. ואם מדובר בנושא של גירושין אז חובה לפנות לעורך דין המתמחה בענייני גירושין. את זאת יעיד כל זוג  שעבר את התופת, ויצא ממנה חכם יותר ומאושר יותר, בסופו של דבר זוהי המטרה של

 גירושין – לשפר את חייכם ואת חיי ילדכם. אף הורה לא רוצה שילדו יפחד להביא חבר הביתה, כי אמא ואבא שוב יריבו ויעשו בושות. ואף איש או אישה לא רוצים להעביר את חייהם במחצית אדם שהמשותף ביניהם שואף לאפס, פרט לילדים כמובן.

גירושין תמיד יהיו מלווים במכלול רחב של רגשות, אך אם מכניסים לפלונטר גורם מקצועי שיעזור לכם להתמודד עם הבעיות המשפטיות המכבידות על ליבכם כמו – כמה פעמים בשבוע אתה, אבא,  תראה את הבנים? והאם דמי המזונות יקיימו אותך, אמא, בכבוד? ואיך תחלקו את הדירה, האוטו, ואת יתר הרכוש המשותף?

עורך דין לענייני גירושין יראה לכם שעבור כל אחת מהבעיות הללו יש פתרון ושלטווח ארוך  שניכם תצאו מרוצים עד כמה שאפשר בסיטואציה הקשה הזו. עורך דין לענייני גירושין יתמודד עבורכם בבית המשפט לענייני משפחה ויתמודד מול בית הדין הרבני ויכין עבורכם את כל המסמכים שעליכם לחתום לפני שתצאו לדרככם החדשה. אתם תגלו שגירושין היא מילה כואבת אבל לא הכל שחור ובקצה המנהרה יש גם יש אור.

מאותו הרגע בו תכניסו גורם מקצועי ומנוסה לתמונה- את עורך הדין לענייני גירושין, תגלו גם שהרבה מהרגשות הרעים שלכם אחד כלךפי השני מנוטרלים. הרי את לא באמת שונאת את הגבר שעמדת לצידו בחמש עשרה שנים האחרונות, ואתה לא באמת מתאב את אם ילדיך. ההגיון של עורך הדין המומחה לענייני גירושין ידבוק גם בכם, ותבינו שלמרות הכאב והפרידה יש בכם הכוח למצוא את ההיגיון, את התבונה להתפשר ואת הרצון העז להתחיל מחדש. 

בלוג על גירושין: http://www.wowwq.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב