דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים בשיווק סלולרי 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 214   [ נצפה 2741 פעמים ]

כבר הרבה מאוד שנים מדברים על עידן השיווק והפרסום הסלולרי, אבל עד היום הוא בושש להגיע. למעשה, מלבד פרסום שמבוסס על שליחת סמסים ללא הבחנה, קשה לציין שיטת פרסום סלולרי שהפכה לאפקטיבית ונכנסה לרוטינה של חברות הפרסום והשיווק וזכתה לתקציבים גדולים וקבועים.

ב-2010 כבר נראה שינוי באופק, בעיקר לאחר ששתי הענקיות, גוגל ואפל, נכנסו לתחום. העליה בשימוש בסמארטפונים, לצד פוטנציאל הענק של שיווק במכשיר מדיה שנמצא בידיים של כל אדם בעולם כמעט, הביאו את שתי החברות הללו להשקיע סכומי עתק בקידום השיווק והפרסום בסלולר. גוגל רכשה את אדמוב והשקיעה סכומי עתק באנדרואיד. אפל השיקה את ה-iad, מערכת פרסום עצמאית.

המפרסמים מטבע הדברים איטיים יותר, וגם יצרניות המכשירים כמו נוקיה או סוני אריקסון לא ממש שם, אבל יותר ויותר מותגים ומנהלי מותגים מתחילים להפנים את העוצמה שטמונה בעולם הזה. על פי כל ההערכות, ב-2011 יגדל באופן משמעותי הפרסום בסלולר. סביר להניח בהתחלה שהוא יתבסס בעיקר על פרסום של אפליקציות לאייפון, או של מוצרים שיש בהם ערך גבוה מאוד לכל ליד כמו פורקס או משכנתא, אבל בהמשך יצטרפו גם מוצרים אחרים.

המהפיכה הגדולה באמת צפויה להיות בסין הודו ואפריקה, שם אין שוק פרסום דיגיטלי מפותח. המדיה הסלולרית עשויה להיות פלטפורמת הפרסום הגדולה ביותר במדינות האלה תוך זמן לא רב. ביחד עם השיווק בפייסבוק - אלה יהיו הטרנדים הבולטים של 2011.

גבע קרא עוז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב