דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורים וילדים בראי האסטרולוגיה - מאת קרני צור 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 936   [ נצפה 2951 פעמים ]

לפעמים היינו רוצים שילדינו יגיעו אלינו עם ספר קטן של הוראות הפעלה, ואז הכל היה פשוט יותר. מה הדרך הטובה ביותר לגשת אל הילד? מה יהיה הדבר הנכון לעשות שמצד אחד מהווה עבורו חינוך טוב ובונה, אשר מספק לו ערכים טובים ובריאים, ומצד שני מאפשר לשמר את הייחודיות של הילד הספציפי? ואנחנו, כהורים, באמת רוצים לעשות את המיטב, אבל... למה הם לא מגיעים עם הוראות הפעלה?

אז האמת שכל ילד, תינוק, אדם, כן מגיע עם הוראות הפעלה כאלה בדיוק. ההוראות האלה אפילו פרוסות לפנינו באורות בוהקים בשמיים ברגע הלידה של הילד/ילדה שלנו, אבל משום מה הרבה מאוד הורים לא מביאים בחשבון את הידע העצום והרב שיכולה לספק המפה האסטרולוגית בנוגע לבנם/בתם. האם בהתנהלות עם ילדינו אנחנו מביאים בחשבון את המזל האסטרולוגי שלו? האם אנחנו מביאים בחשבון את הנטיות המיוחדות שלה?

הבנה בסיסית באסטרולוגיה יכולה לסייע לנו לגשת אל חינוך הילדים שלנו בדרך טובה ומתאימה יותר, ולמנוע הרבה קצרים ותסכולים מיותרים. לדוגמא: הורים שהם מזל אש יכולים לתת הרבה מאוד חום ואהבה לילדם בן מזל האדמה ולהרעיף עליו מיני הרפתקאות, מבלי להביא בחשבון שהדבר אליו ילדם זקוק הוא סדר יום קבוע ובית מסודר שבו יוכל להתנהל בשלווה. הם אינם מבינים מדוע ילדים שרוי במתח כיוון שמבחינתם הם נותנים לו את כל מה שהוא צריך והם אינם חושבים שיש משהו שאינו בטווח העשייה הרגיל שלהם אליו ילדם כמה.

או במקרה אחר יכולים להיות הורים שהם בני מזל אוויר הרגילים לשוחח עם בתם בת מזל המים, ללמד אותה דברים מעניינים לרוב ולספר לה סיפורים מבלי להבין שלמעשה כל שהילדה רוצה זה חיבוק, או פשוט זמן לשבת עם עצמה ולצייר.  

אז הנה כמה טיפים בסיסיים, על קצה המזלג:

ילדים במזל האש: טלה, אריה וקשת

ילדים אלה הם מלאי חום, שמחת חיים ואנרגיה. הם אוהבים ביטוי דרך תיאטרון ומשחק, אוהבים לסחוף אחרים לבילויים, אוהבים להנהיג ואוהבים אקשן. לילדים אלה חשוב לספק אפיקים חיוביים דרכם יוכלו לבטא את האנרגיה הרבה שלהם ורצוי לא "להיתקע" איתם על נושאים כמו גבולות ומסגרות. ברור שאלה דרושים לכל ילד, אבל לעתים עדיף להפנות לפעולה ממריצה או לתת אופציה חליפית מרתקת במקום סתם להגיד להם "לא" על מה שאסור.

ילדים במזלות האדמה: שור, בתולה וגדי

ילדים אלה צריכים מאוד את החום המשפחתי שבא לידי ביטוי על ידי מגע פיזי, ארוחות משותפות וזמן שקט וטוב ביחד. הם אוהבים שיגרה וקשה מאוד להציג בפניהם שינויים. אם ילדיכם הוא בן מזל אדמה ואתם רוצים, למשל, לקחת אותו לטיול או לעשות כל דבר שיוצא מן השיגרה, טוב יהיה להסביר לילד מראש וכמה פעמים מה הולך לקרות על מנת לספק לו תחושה של ביטחון. ילדים אלה לרוב יאהבו סדר וירצו מאוד לדעת מה מותר ומה אסור. הם גם לרב יסייעו לכם בניקיון הבית ובשמירה על הסדר. טוב יהיה לעשות איתם את מטלות הבית השונות: כלים, קיפול כביסה ועוד. 

ילדים במזלות המים: סרטן, עקרב ודגים

ילדים אלה הם רגישים במיוחד. הם מראים את אהבתם בעוצמה וגם זקוקים לאהבה במידה רבה. הדמיון והיצירתיות אצלם פעילים ושופעים במיוחד. טוב יהיה להכיר בפניהם אומנויות שונות ומגוונות: ציור, צבעי ידיים, שירים, סיפורים ובגיל מאוחר יותר נגינה, תיאטרון ועוד. לילדים אלה חשוב מאוד זמן-הורים אישי וגם זמן שלהם לבד עם עצמם, ולא תמיד להיות בחברה של אנשים/ילדים נוספים. חשוב לדעת להכיל את הרגשות הרבים שהם חווים ולתת להם לגיטימציה לרגשותיהם העזים אם זה בכי ואם זה צחוק...

ילדים במזלות האוויר: תאומים, מאזניים ודלי

ילדים אלו הם חברותיים במיוחד. הם אוהבים את חברתם של ילדים נוספים וגם של מבוגרים נוספים. הם שוחרי ידע, כמהים לכל פיסת מידע חדש וגם יכולים לקלוט הרבה מאוד מידע. טוב יהיה להרעיף על ילדים אלה מיני ספרים מהם יוכלו ללמוד, לדאוג להסביר להם את המכניקה של מכונות שונות, לקחת אותם איתכם לפעילויות השונות ולסידורים השונים ותמיד ללוות הכל בהסברים. חשוב לדבר איתם, לשאול אותם לשלומם ועל היום שעבר עליהם. באותה מידה הם ישמחו לשמוע מכם על חוויות היום שלכם.

כמובן שכל אלה הם בהכללה, ויש להתייחס למפה האישית של כל ילד על מנת לקבל הכוונה מדוייקת יותר.

המפה האסטרולוגית יכולה לספק מידע רב מאוד על האישיות של הילד הספציפי, וגם ללמד אותנו, כהורים הרבה יותר מזה:


    • מה הן האיכויות המולדות של ילדינו, אותן מתנות אלוהיות שקיבל ברגע לידתו ושעלינו לדאוג לעזור להם לשמר במהלך חייהם?
    • מה הן הפסיכולוגיות המודעות והלא מודעות המניעות את הילד. מה מהן משרתות אותו ומה ניתן לעזור לו לשחרר?
    • מפה יכולה לתת אינדיקציה מה הם שיעורי החיים אשר הילד שלנו בא לחוות כאן על כדור הארץ, וגם לעתים אילו מטענים קארמתיים הילד נושא עימו מחיים קודמים.
    • המפה יכולה להראות לנו בבירור מה תפקיד האם ומה תפקיד האב בחייו של הילד וכיצד נוכל לבצע את אותו תפקיד על הצד הטוב ביותר.
    • מפה מיוחדת יכולה להראות את מערכת היחסים בין כל הורה לבין הילד, ולהציג תמונה מורכבת ומדויקת של מכלול המרכיבים במערכת היחסים: הקשיים, ההרמוניות, הדיסהרמוניות
    • ועוד...

פילוסופית החיים שלי היא שיש קשר הדוק בין הורים וילדים, שהוא גם מעבר לחיים האלה. שיש לנו כהורים את הזכות והאחריות העצומה לחנוך אל העולם הזה נשמות רכות וטריות אשר באו הנה כדי לעשות דברים חשובים וזקוקים מאיתנו למלוא תשומת הלב וההדרכה.

אחד הדברים המתמיהים הוא שכאשר אני עורכת מפות אסטרולוגיות של הורים וילדים כמעט תמיד אני נתקלת בצרור "צירופי מקרים": כוכבים הנמצאים בדיוק באותו מיקום, בתים בעלי אופי זהה, וגם עדויות לתהליכי ריפוי שבן/בת באו לעשות להורה או להיפך וכן קשרים קארמתיים...

המספר הלא-נורמאלי הזה של "צירופי מקרים" במפות של הורים וילדים הוא עדות מופלאה לכך שתהליך כניסתה של נשמה חדשה לתוך גוף אם מסוימת ברגע מסויים אינו תהליך מקרי, אלא נס מורכב, יחודי ומופלא של הבריאה אשר מספק אפשרות לצמיחה, לימוד וגדילה לא רק של הילד, אלא של כל המשפחה.

רוצים לדעת עוד? הכנסו לפורל הורוסקופ

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב