דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפייני מזל מאזניים 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 911   [ נצפה 5713 פעמים ]

תכונות חיוביות: הגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, אוהבים הרמוניה, שלווים, רגישים לזולת, אוהבים נוחיות, טובים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם תמיד לפשרה, בעלי חוש אומנות מפותח, אוהבים את ה"יחד" בחברויות ובמשפחה.  תכונות שליליות: חסרי יכולת החלטה, חסרי ביטחון, משנים את דעותיהם בתכיפות, קשה להם להיפתח רגשית ולכן ישמרו על מרחק מהזולת, עלולים להיות קרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.


מזל מאזניים הוא המזל השביעי בגלגל המזלות, וזוהי הנקודה בה אנחנו מתחילים לראות שינוי. בעוד שששת המזלות הראשונים בגלגל המזלות מתמקדים על היחיד, השישה האחרונים מתמקדים על הקשר של האינדיבידואל עם האחר, ועם העולם בגדול. מזל מאזניים מודאג מאחרים ומהיחס שלהם כלפיו. אפשר לקרוא לזה סימן השותפות- אנשים אלו לעולם לא רוצים להיות לבד. בשביל מאזניים הכל טוב יותר אם הוא נעשה בזוג. בני מזל מאזניים טובים בחלוקה לזוגות מפני שהם מייצגים איזון, הרמוניה, וחוש למשחק הוגן. בעוד שהם שחקני קבוצה אמיתיים בעבודה, השותפות האהובה עליהם היא בבית הנישואים. מאזניים מרגישים הכי שלמים כאשר הם נמצאים בסביבת המאהב, לנצח.


סמל המזל הוא מאזניים, וכמו שמכאניקת האיזון שואפת להישאר שווה ומיושרת, כך גם המאזניים רוצים להישאר על ספינה מאוזנת, ובטוחה. חשבו על מאזני הצדק ואיך שהם פועלים על מנת לשמור על האיזון הנכון. באותו אופן, בני מזל מאזניים הם אובייקטיביים, ורוצים לעשות את הדבר שטוב לכולם. עם זאת, זה אפשרי שהמשיכה להגינות היא מסיבה שונה- מאזניים מתעבים קונפליקטים. שתי כפות המאזניים מנסות ללמוד כל זווית אפשרית בתקווה להשיג שלום, רוגע, צדק והרמוניה- כל כך המון, שאחרים עלולים לראות אותם כהפכפכים והססניים. אם זה מה שלוקח כדי להימנע מעימות, זה בסדר עם מזל מאזניים. בני המזל אסטרטגים חריפים וממולחים, מארגנים קבוצות בנינוחות ויציבות ומבצעים את העבודה בשלמות- בהתאם לאיכות הקרדינאלית שמותאמת למזל. תצפה מהמאזניים להיות אנשים חברתיים, חברותיים וידידותיים.


תפיסת מימד הזמן: המאזניים קשור לעבר ולילדות, וזמן אצלו הוא זיכרון ,ואולי כאב מסוים היוצר תחושה פטליסטית. ייתכן שרווח לחץ זמנים סביב בית או משפחה. המאזניים מתוח, אך הוא דם דורם למתח על סביבתו הקרובה, בעיקר בקרב המשפחה. הזמן קשור אצלו לדמויות ההורים, וההימצאות בבית מזכירה ומבטאת את ממד הזמן וההיסטוריה יותר מאשר החוץ.


קריירה ועבודה: בני מזל מאזניים יחוו וואקום וריקנית בעבודה, מובטלות ואולי אף הסתבכויות. ייתכנו מצבם שבהם אי אפשר לנתק או להיפרד מעבודה מסויימת או מאדם בעבודה. חסרה תקשורת ואולי חסר מידע. במקרים מסויימים יהיו כשלונות והתמוססות של פרויקטים. יש דבר מה לא רציונלי בתחום העבודה, או לחילופין מיקוד בעבודה טיפולית פסיכולוגית או רפואית. צפויים תהליכים של קורבן והקרבה בעבודה וגם עבודה בהתנדבות, או כך לפחות ירגישו בני מזל מאזניים מדי פעם בפעם. בלבולים ותחושה של טוטאליות מלווים את הקריירה. מזל זה קשור לשותפויות, תיירות, עריכת דין, אופנה, יופי, קוסמטיקה, בשמים, חברות ביטוח ואוכל. המאזניים לעיתים מאכזבים בקריירה ביחס להבטחה התחילית שהקרינו. כספים: הנטייה הכלכלית פיננסית היא חזקה במיוחד, אך ישנן טרנספורמציות, סכנת רמאות בעיקר סביב אדמות ונדל"ן. ייתכנו מצבים הקשורים לכפייתיות ומעגלי הרס ובנייה והתחדשות בכל הנוגע לרכוש וכסף. למזל מאזניים תהיה התחדשות כלכלית חזקה וגם מצבי נפילה- הם מוצאים עצמם נסחטים רגשית על רקע כלכלי.


זוגיות: יהיו ניתוקים ופרידות פתאומיות באהבה. שדה ההיכרויות הוא אירוע קבוצתי חברתי, או היכרות מפתיעה ולא שגרתית דרך מחשב, תקשורת או טלוויזיה. המשיכה היא לטיפוס גבוה, אלגנטי, חברותי ותקשורתי והממד הקובע הוא היכולת להתחבר ולהתיידד. מזל מאזניים חווים הפתעות ותדהמות לא מתוכננות באהבה, ודבר נוסף- רומנים ללא ממד של זמן או גיל. ניתוקים ופרידות המלווים בהחצנה ודרמטיזציה רגשית מוגזמת. מיניות:האנרגיה המינית במזל זה חזקה ופיזית יותר ממה שהדבר מופגן בהתנהגות חיצונית.


בריאות:תיתכן רגישות בתחומים אחדים: כליות ומערכת השתן, בגרון, בלוטת התריס, צוואר וגב עליון. רצוי להקפיד בתזונה תיתכן רגישות במערכת החיסונית עניין הקשור לתזונה שאינה מוקפדת מספיק. לבוש: צעיר במראה, ספורטיבי, קליל, תיתכן חיבה לכובעים. יחס לעבר/לעתיד:העבר מחובר למשפחה ולמקורות ולדמויות ההורים. היחס ביקורתי ונוקשה. היחס לעתיד אוהב, אופטימי, יצירתי- אהבה ויצירה מחברים את המאזניים לעתיד. יחס למוות: טבעי, סולידי. ללא דרמות מיוחדות. יחס לאוטו: קיים רצון למכונית ספורטיבית ויפה במיוחד. רצוי שתהיה גדולה ומרווחת ביבוא אישי מחוץ לארץ.

צעדים ראשונים - מזל מאזניים זקוק להערצה. אל תשקלו את מחמאותים לפני שאתם מספקים אותן. הגישו אותן על מגש של כסף, שייבלעו מהר, אבל אל לכם לטעות להיות יותר מדי ברורים. אתם חייבים להיות כנים ולא לפזר מחמאות שיגרתיות או נדושות. לדוגמא, אל תעשו אותו מישגה שעשה גבר אחד: הוא אמר לדוגמנית מזל מאזניים יפה שיש לה ידיים יפות, בו-בזמן שהתפרנסה המצגת ידיה היפות בפירסומי טלוויזיה. הרי היא ידעה זאת בלאוי הכי, ולכן מה שאמר לה לא עשה כל רושם. החמיאו לגבר חכם על מבנה גופו, לאישה יפה על שכלה. כך לא תחזרו שוב על מה שכבר נאמר מאה פעם.

אם אתם מחפשים נושא פתיחה, הסבו את השיחה לחדשות היום. חוו דעתכם בצלילות. מזל מאזניים עלול לחלוק על דעתכם, אך בנועם. הוא להוט ביותר לשמוע את שני הצדדים. עצה אחת: הוא נוטה לעמוד לצידו של הסובל או העקוש. יש לו אהדה רבה לנחשולים ולמיעוטים. אל תשכחו: "מאזניים" אוהב נוחיות. אם ניתנת לו מתנה, תהא זו משהו ראוי לזיכרון. כסף טהור, זהב ארבעה-עשר קאראט, קריסטל, יהלומים זעירים, שמפניה צרפתית. האישה מזל מאזניים מעריצה תכשיטים, בפרט מעוצבים.

רוצים לדעת עוד על מזל מאזניים? הכנסו לפורטל הורוסקופ

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב