דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפייני מזל אריה 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 799   [ נצפה 5895 פעמים ]

תכונות חיוביות: נדיבות, רוחב לב, הגינות, מנהיגות, סמכות, התלהבות, שמחת חיים ויצירתיות, כושר ארגון וניהול, כריזמטיים, בעלי יכולת דיבור וביטוי מעולה, חברותיים. תכונות שליליות: שתלטנות, אגוצנטריות, תובענות, גאוותנות, שחצנות, בזבזנות, ראוותנות, מלודרמטיות.

מזל אריה הוא המזל החמישי בגלגל המזלות. קשה לפספס אנשים אלו מאחר שהם אוהבים להיות במרכז הבמה. לעשות רושם היא המטרה המרכזית של האריות, וכאשר אתה מחשיב את האישיות הממגנטת שלהם, אתה יכול להיווכח שהעבודה היא די קלה. בני מזל אריה הם מאוד אמביציוזיים, וכוח המטרה שלהם מאפשר להם להשלים את היעדים בהם הם מעוניינים. העובדה שאנשים אלו הם גם יצירתיים הופכת את המאמצים שלהם מהנים עבורם ועבור הסובבים אותם. זה מאוד נפוץ ושכיח לראות אריה על במה או בהוליווד, מאחר שהם לעולם לא מתביישים ממוקד ההתרחשות ומאורות הבמה. נוסף על כך, ניחנו בני מזל זה בכישרון רב במיוחד לדרמה. חום והתלהבות נראים כדולפים מכל נקבובית של בן מזל אריה, הופכים אותם להנאה בקרב אנשים אחרים. והם אוהבים את התענוג הזה.

סמל המזל הוא האריה, המלך והמלכה של הג'ונגל- קמע ראוי ביותר, מפני שאנשים אלו מחשיבים את עצמם כשולטים בעולמם ובגלגל המזלות. כמו האריות, הם נוטים להיות מכובדים וחזקים, וזה החוש שלהם לכוח שמקנה להם את היכולת להזיז דברים. אריה בקבוצה שלך זה דבר טוב, מאחר והאריות להוטים לראות את הפרויקטים שלהם גמורים ושלמים.

לתת לבני המזל את ההגה זה דבר טוב, כי הם מנהיגים מטבעם. למרות זאת, הם יכולים לשנות מצבי רוח מפעם לפעם במהלך הדרך. בני המזל גם נוטים להיות שתלטניים וסמכותיים במקצת. זה בהתאם לאיכות הקבועה שלהם- אריות הם אכן עקשנים ודוגמאטיים והולכים בדרכם שלהם. הם גם מאוד מאורגנים, אידיאליסטיים ובעלי כישרון לעורר השראה באחרים.

תפיסת מימד הזמן: אצל האריות, זמן הוא משאב פונקציונאלי בנוסח זמן הוא כסף. זמן קשור לעבודה- והאריות ביקורתיים בתחום זה אך גם סופגים ביקורת וחשים שנוהגים עמם בקטנוניות בעבודה או בחיים הפרטיים בכל הקשור לזמן ולשעון. הזמן מרפא אצל האריות ויש לו תפקיד תרפי בריאותי. הזמן מתחבר למשאבים וכסף בגיל המבוגר יותר. מובן שהאריה רוצה זמן בניחותא ואינו מניח שילחצו עליו, אך הוא מצידו יכול להיות ביקורתי וקמצן בנתינת מרחב זמן לזולת.

קריירה ועבודה: אינטנסיביות רבה ושמירה על הזמן והרצף. למרבה הפלא יתכנו קשיים בשינויים, והאריות ינסו לשמור את הקיים תוך שאיפה להוסיף ולבסס את מעמדם. יש כמובן ניהול וסמכות, והעיסוק בביזנס ובכספים הוא מרכזי וחשוב. עמדה כלכלית תהיה בגיל מבוגר יותר וכך גם סטטוס כלכלי. הם עקשנים ואינם גמישים בעבודה ובקריירה וקיימת ביקורת (דו-סטרית) על ממונים ובעלי סמכות. העבודה קשורה להוראה, יצירה, משחק, ילדים ונוער, קולנוע,תיאטרון, תכשיטים וצורפות. אריות גם קשורים לטיס ולהייטק. הרצון לרכישת סטטוס ומעמד דרך העבודה חזק ביותר. הם מאוד מסורים לעבודה. אריה גם קשור לעבודות טיפוליות לסוגיהן, רפואה ופסיכולוגיה.

כספים: למרות הבזבזנות ישנו גם ממד של שליטה ודיוק בענייני כסף. אריות מבינים בכסף וייתכן שיקבלו ירושות משפחתיות. אריה מרוויח כסף בעבודה קשה ואינו מקבל מתנות- לפחות לא רבות ובוודאי לא במובן המקצועי. בתקופה מסויימת בחיים, ישנה סכנת הפסד רכוש או כספים בכלל טעות בשיפוט או תמימות, כדאי להיזהר. באריות יש יסוד נדיב ומתנדב בהקשר לכסף.

זוגיות: צורך בחבר אמיתי לחיים, משיכה לטיפוסים לא קונבנציונאליים, אפשרות לניתוקים ופרידות. כמו כן סבירות לדואלית יסודית או לשני נישואים בחיים או שני בני זוג מרכזיים. בן/בת הזוג יהיו אנשים צעירים ברוחם ובמראם, תקשורתיים. אריה חייבת לתקשר ולדעת שבת/בן זוגו הוא אדם אינטלגנטי ואולי מפורסם בשטח שלו. אצל אישה ייתכן קשר לגבר מחוץ לארץ, אקדמאי, ספורטאי, משפטן, איש תקשורת, או איש עסקים. בן/בת הזוג עוסקים מדברים מתקדמים הקשורים לממד העתיד: מחשבים לדוגמא. ייתכן שבן/בת הזוג הוא שזקוק ליותר מרחב בזוגיות. בת מזל אריה נמשכת לגבר אריסטוקרטי, מוחצן, ושואפת לחוות תחושה אליטיסטית באמצעות הגבר בחייה.

מיניות: למרות האקסטרוברטיות הטבעית של האריות קיים צד מבולבל עמוק וביישני בתחום המיני, ולמרבית הפלא המצב הוא פרדוקסלי: יצריות ופיזיות מצד אחד, ותקופות של חסך ונזירות ופרישות מצד אחר. אכזבה, בלבול ואובדן זהות של אחד מבני הזוג מתרחשים, וייתכן שהמיניות זקוקה לטיפול. לאריות יש יכולת טיפולית ברמה הנפשית המינית העמוקה. לעיתים יש תחושת קורבן והקרבה ברמה המינית. מיניות מתקשרת אצל אריות לחום, אהבה ורגש, ויש בכך מן התופעה של הטוטאליות. לאריות קשה להתנתק ולהיפרד מפרטנר מיני. הם מתמכרים ויש בהם הרס עצמי שעלול להתרחש בגלל מיניות שכן היא מחזירה את האריה לעבר

בריאות: אריות רגישים בלב ובמחזור הדם, אך עליהם להקפיד מבחינת מינרלים על רמת הסידן והסוכרים. רגישות בעיניים, ברחם בחזה וכן בשלפוחית השתן, בנוזלים ובכפות הרגליים. לבוש: לבוש אוורירי קליל, עתידני, חושפני, שקוף, ספורטיבי, זורם, צעיר, משתנה, מתחלף הרבה. יחס לעבר/לעתיד: הכחשות הקשורות לעבר , בלבול ותחושת נחיתות, כפייתיות בהקשר לעבר, שחוזר שוב ושוב. תחושת השפלה הקשורה לעבר. העתיד- אסתטי, יצירתי, פתוח וזוגי וגם "צעיר" יותר. יחס למוות:כאב וזיכרון, מתחבר לעבר ולמשפחה, מנגנוני הכחשה ותחושת קורבן, בלבול ומבוכה.  יחס לאוטו: הערכה למכונית ספורטיבית המשדרת יוקרה.

רוצים לדעת עוד על מזל אריה? הכנסו לפורטל הורוסקופ

כל הזכויות שמורות © פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב