דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפייני מזל סרטן 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 990   [ נצפה 5875 פעמים ]

תכונות חיוביות: רגישות, רגשנות, חמימות, אינטואיציה חזקה, שנינות, זהירות, אמפתיה, צורך לטפל ולגונן. תכונות שליליות: חוסר יציבות, מצבי רוח משתנים, רגשנות יתר, דאגנות, סובייקטיביות, רגזנות, שמירת טינה, חסכנות יתר, רכושנות, תלותיות.
 

מזל סרטן, המזל הרביעי בגלגל המזלות, קשור לבית. אלו אוהבים להיצמד לשורשים שלהם, והם מקבלים תענוג עצום בנוחות שבבית ובמשפחה שלהם. הסרטנים הם אימהיים, ואוהבים לחנך אחרים. קרוב לודאי שמשפחתם תהיה גדולה. בני מזל סרטן נמצאים במיטבם כאשר חיי הבית שלהם הרמוניים ושלווים. המסורת מוחזקת גבוה עם התלהבות בביתו של הסרטן, מאחר שאנשים אלו מוקירים ומעריכים את ההיסטוריה המשפחתית ואוהבים פעילויות משותפות. הם גם נוטים להיות פטריוטיים ומנופפים בדגל, בכל זמן אפשרי. זיכרון טוב של בן מזל סרטן הוא הבסיסי לסיפורים המסופרים מסביב לשולחן בארוחת הערב- ואל תהיה מופתע אם האנשים האלה נעשים אמוציונאליים לגבי דברים.
 

הסמל של מזל זה הוא הסרטן, והרבה כמו היצור הקטן הזה, בני המזל נמהרים להיכנס אל תוך הקליפה שלהם, אם זה תואם את מצב הרוח שלהם. לעיתים הם נקראים רגזניים אך בשביל הסרטנים זה לא עניין גדול, מפני שהם מחשיבים את הקונכייה שלהם כבית שני. בנוגע לטמפרמנט ההתחבאות של המזל, הצד השני של המטבע הוא שסרטנים אלו לעיתים עגמומיים ונוטים לשינויי מצבי רוח. במקביל לקושי שלהם בלחלוק את הרגשות העמוקים ביותר שלהם, זו יכולה להיות משימה בלתי אפשרית להוציא אותם ממקום מחבואם. מה לעשות? תן להם זמן. בסופו של דבר, הם יצאו החוצה לשחק שוב. כאשר הם מוכנים, הם יהיו הראשונים לומר, בהתאם לאיכות הקרדינאלית המיוחסת למזל סרטן.
 

נהוג לומר שבני מזל סרטן הם הראשונים לצחוק והראשונים לבכות, אז אתה יכול להיות בטוח שהם בסופו של דבר ימלאו אותך בהרגשתם. הקליפה הזו אגב, היא לא הדבר הקשוח היחידי לגבי הסרטנים. הם חזקים, בעלי כושר אחיזה, וכוח רצון חזק ואוהבים לעשות את הדברים בדרכם. אם החביבות, העדינות וטוב הלב שלהם לא עושים את הטריק, הם ישתמשו במניפולציות רגשיות כדי לגרום לדברים לקרות. אם זה עדיין לא פועל, הם פשוט יחזרו פנימה לקונכייה שלהם ויזעפו, או ימצאו דרך לחזור למקור הכאב שלהם, מאחר והסרטנים יכולים להיות נקמניים למדי. תפישת ממד הזמן: הזמן קשור אצלו למוטיבים אסתטיים, ובמיוחד הוא קשור לזוגיות. גם הסרטן רוצה מיידיות בדומה לטלה ומוכן להילחם על כך. סרטן מרגיש שהוא נלחם בממד הזמן, שהזמן הוא שדה קרב.
 

קריירה ועבודה: בני מזל סרטן עובדים קשה מפני שהביטחון הכלכלי-המשפחתי חשוב להם ביותר. הם עוסקים בכספים, מלונאות ותיירות, ביטוח, טיפול לסוגיו, אוכל, אדריכלות ודברים טכניים, וגם צבא וספורט. עבודה בתחומים מתקדמים וטכנולוגיה, או היי-טק אפשריים. קיימת עצמאות ושאיפה לאינדיבידואליות בעבודה היום יומית. העבודה יכולה להתקשר לטיפול, לרעיונות, לחוץ לארץ או מרחבים, חיות, טבע ונופים. סרטן רוצה חופש וגם ממד אסתטי בעבודה. ייתכן שתהיה עבודה בשני תחומים. סרטן רואה את העבודה גם כאירוע חברתי ורוכש חברים דרך תקשורת ועבודה. העבודה דורשת הרבה מלל, נסיעות וניידות. אט אט מפתח הסרטן, תוך כדי מאבקים ופילוס דרך, עצמאות מקצועית משלו. מכיוון שאינם אוהבים עימותים, הם נוקטים לרוב גישה עקיפה ומניפולטיבית, יחד עם זאת, גם אם ינהלו משא ומתן בקשיחות, תמיד יהיו הוגנים. בסרטן ישנה תחרותיות מקצועית ודחף להיות ראשון, ולעיתים העבודה והקריירה נעים בין הרמוניה לשדה קרה וחוזר חלילה. סרטן יכול לזכות בפרס על עבודתו, ושאיפת הצדק מתקשרת גם היא לעבודה. העבודה והקריירה נתפסים פסיכולוגית ואולי גם קונקרטית כשדה קרב, עימות ותחרות של מי יגיע ראשון.
 

זוגיות:יש קשר בין העבר, הזיכרון וההיסטוריה לבין הזוגיות. הזוגיות ארוכת טווח, שכן מטבעם סרטנים מעדיפים לא להיפרד. ובכלל, קשה להם לשנות או לנתק מצב קיים לכיוון חדש. החידוש מפחיד אותם. ניתוק יכול לחדש או להפחיד במובנים מסוימים, אך באופן פרדוקסאלי יש התחדשות דרך ניתוקים ופרידות. מזל סרטן מנסה לרכוש סטטוס ועמדה דרך זוגיות, וקיימת אפשרות להיכרות בנסיבות משפחתיות או מקצועיות. הם בעלי יכולת הזדהות עם בני/בנות זוגם, בשל רגישותם הרבה, הם מסוגלים לחוש את רצונות בני/בנות זוגם ללא מילים. הם תומכים ומוכנים לוותר על הרבה דברים למען בני/בנות זוגם. רומנטיים ומאוד חושניים, כאשר הם מרגישים בטוחים בקשר הם יודעים להביע רגשות ונסחפים בסערת רגשות, חמים, אוהבים את הבית ומחפשים קשר רומנטי בטוח וארוך טווח. ישנה ביישנות וחוסר פתיחות בזוגיות. חוסר הספונטאניות בזוגיות, יחייב את הסרטן לטפל, להבין ולעזור לבת/בן הזוג, שאומנם נוהגים להלחיץ אותו בזמנים, אך הוא מצידו חש שהם אינם מקדמים אותו לשום מקום. וא מרכזי ביותר.


מיניות: למרות ביישנותם ומופנמותם, יש לסרטנים סוג של הבנה ופתיחות למין. קורים מצבים שבהם ידידות הופכת אינטימית ולהפך. מחשבות לא שגרתיות על מין ותפישות מתקדמות ומיוחדות הקשורות לסקס. הפתעות ותדהמות בעניין זה רלבנטיות. למרות הביישנות הטבעית קיים צורך בביטוי והחצנה של המיניות, ואפילו צורך להבליט ולהתבלט. קיים צד יצרי מאוד (למשל אצל הסרטנית פמלה אנדרסון). בריאות: תיתכן רגישות בתחומים אחדים: רמת סוכרים, רחם, חזה, עיניים, מחזור דם, נשימה וריאות, אגן ירכיים, גב תחתון, כבד.


לבוש:מתקשרים לעבר ולהיסטוריה, סנטימנטאליות בעניין זה, ביישנות וסולידיות, שמרנות, לבוש מבוגר מידי, מכסה מידי, כבד מידי. יחס למוות: יש במוות גורם משיכה מסוים והוא מחובר באופן תת הכרתי עם אהבה, משום מה אולי אהבה עד מוות. ביקורתיות והקשרי עבודה ובריאות סביב רעיון זה. יחס לעבר/עתיד: סרטן הוא העבר- כאשר העבר נתפש הרמוני והעתיד מפחיד, מאיים ויוצר רצון לשינוי בכורח.

 

היוונים הקדמונים העניקו לירח מעמד של אלה: דיאנה (ארטמיס), אלת הירח והציד. ההקשר בין הירח לציד נבע מתוך כך שהאדם הקדמון נהג לצוד בעיקר בלילה, כאשר בעלי-חיים יוצאים ממחבואם. כיוון שקל יותר לצוד בליל ירח מלא, כאשר האור רב יחסית, נתפס הירח כאלה המטה חסד לציידים. לירח מייחסים השפעה על מצבי הרוח ועל ההתנהגות של בני האדם ומכאן נוצרו כינויים כמו סהרורים ומוכי ירח.

רוצים לדעת עוד על מזל סרטן? הכנסו לפורטל הורוסקופ 

 

כל הזכויות שמורות © פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב