דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפייני מזל תאומים 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 1095   [ נצפה 6101 פעמים ]

תכונות חיוביות: סתגלנות, פתיחות, שנינות, פיקחות, התלהבות, גמישות, חוש הומור, רב גוניות, כושר ביטוי, גישה פתוחה. תכונות שליליות: עצבנות יתר, שטחיות, חוסר עקביות, חוסר התמדה, ערמומיות, חוסר נאמנות, בזבזנות, הפכפכות, פטפטנות, קשב לקוי ופזור מנטאלי, קלות דעת.


מזל תאומים הוא המזל השלישי בגלגל המזלות, ואלו ימהרו לספר לך הכל על זה. זה פשוט מפני שהם אוהבים לדבר. זהו לא סתם פיטפוט עצל איתם, להפך. הכוח המניע מאחורי שיחה עם מזל תאומים הוא השכל והאינטלקט שלהם. בני מזל תאומים בעלי נטייה אינטלקטואלית חריפה, ולעולם ירדפו אחר עוד ועוד ידע. ככל שתאומים יאסוף יותר ידע, כך יותר טוב. לחלוק את הידע מאוחר יותר עם אלו שהם אוהבים זה כיף גדול, מפני שתאומים מאוד מתעניינים בפיתוח ושיפור מערכת היחסים שלהם. מגע עם אנשים כאלה תמיד מהנה- הם מבריקים, שנונים, מהירי תפיסה. למרות שהמחשבה האינטלקטואלית שלהם יכולה לפעול במשך נצח ויום, לתאומים יש גם דימיון עודף המחכה לפרוץ החוצה. האם בן מזל תאומים משעמם מתישהו? לעולם!


מאחר שמזל זה הוא שילוב של יינג וייאנג, הוא מיוצג באופן מושלם על ידי סמל התאומים. הם בקלות יכולים לראות את שני צידי העניין. איכות מעשית מעולה. פחות מעשית העובדה שלעולם אינך יכול להיות בטוח איזה צד מבין התאומים יופיע בסיטואציה מסויימת. תאומים עשויים לא לדעת זאת גם, מה שיכול לגרום לאחרים להחשיב אותם כהפכפכים וחסרי מנוחה. הם גם יכולים להיות קלושים ודלים, בכך שהם משנים את מצב הרוח שלהם על גחמה פשוטה. זה בהתאם לאיכות המשתנה שמקושרת עם מזל תאומים. בני אדם משתנים הם גמישים והולכים עם הזרם. יתר על כן, תאומים הם מסתגלים ומיומנים, ויכולים להפעיל כמה דברים בפעם אחת. זה גם דבר טוב, כאשר אתה מחשיב את המספר הרב של תחומי העניין שלהם. החיסרון של מחשבה כל כך סקרנית ורחבת אופקים הוא חיסרון של השלמה וסיום. בכל מקרה, כמה יכול בנאדם אחד לעשות?  תפישת ממד הזמן: התאומים רואים בממד הזמן משאב כלכלי אך משום מה יצטרך היות בשלבים מסוימים "קרימינל" של השעון או של הזמן, כלומר, פשוט לגנוב או לעשות מניפולציות בממד הזמן. יש אצל תאומים אובדן זמן ושכחת זמן. ייתכנו מנגנוני הכחשה על שאלת הגיל והזמן וניסיון למחוק את הזמן על ידי מקצוע מסויים.


קריירה ועבודה: יכולים למצוא את עצמם עסוקים במקצועות הקשורים לחשאיות או פיננסים, צלילה אך גם פסיכולוגיה, רפואה וטיפול לסוגיו. יש משהו אובססיבי בעבודתם והם עוברים מעגלים של הרס, בנייה והתחדשות במסגרת המקצועית. תאומים יודע להפוך שותפות לכוח. יש והם יחושו נבגדים או מרומים, לעיתים ייאלצו בעצמם להיות מחתרתיים במקצוע. קינאה וסקס, אף הם יופיעו בתהליכי העבודה. הם צמאים לידע וסקרנים ורצוי שינצלו את כושר הביטוי שלהם גם בתחום מקצועי. השנינות, כושר השכנוע והיכולת התקשורתית מסייעים להם בתחומים הדורשים מגע עם אנשים. תאומים גם עוסקים במוזיקה, שירה, יצירה וטיפול. הם חווים בעבודתם תחושת בדידות וחוסר תקשורת, או אכזבות.


זוגיות: יופי ואסתטיקה חשובים ביותר אצל התאומים. זהו קריטריון מרכזי בהתאהבות ובבחירת בן זוג. התאומים מתחתנים מאהבה ויכולים ליצור הרמוניה. מכיוון שהם זקוקים לגירוי אינטלקטואלי, הדרך לליבם עוברת דרך הראש. מכיוון שהתאומים משתעמם מהר וכדי שמערכות היחסים עימם יצליחו עדיף שבני/בנות זוגם יהיו סבלניים, מסעירים, בעלי כושר ביטוי, רהוטים, הרפתקנים ובעיקר, סלחנים. בחיי האהבה יכולה להתרחש דואליות, במילים אחרות: כפילות במערכות יחסים. בזוגיות של בני מזל תאומים יש משהו מן ההומור אך גם מן החופש, ההרפתקה וההתנסות: מה מחכה מעבר לאופק. מיניות: ברמה המינית יש משהו רציונאלי, קשר סקסואלי לדמות מבוגרת או סמכותית, או כניסה למצבים אינטימיים הקשורים לעבודה ולקריירה. למרות המיניות העזה של מזל זה, התאומים יכולים לחיות תקופות ארוכות של הגבלה, צמצום או חסך במיניות, חום ופיזיות. הם ביקורתיים ושופטים את הפרטנר במיניות ונוטים לשתלטנות בעניין זה. הם מרגישים צורך לרפא ולהירפא בתחום המיני.

מזל תאומים במשפחה - ההורה: בהיותו בעל גישה פתוחה ושוחרת חופש, אין זה ההורה המגביל את ילדיו. הוא מעודדם לעצמאות מגיל צעיר. סקרנותו ו"הילד בפנימי" שבו גורמים לו להשתטות לעתים, ולהזדהות עם משובותיהם של ילדיו. מאחר שהאתגר השכלי חשוב עבורו, הוא ישקיע מאמץ ניכר בפיתוח האינטלקט של ילדיו. הוא יקרא באוזניהם סיפורים ויעודדם לחשיבה עצמאית. יחסי חברות עשויים להתפתח בינו לבין ילדיו, מה שיקשה עליו לכפות משמעת. חובות היומיום מלחיצים את ההורה הזה, ולעתים, עבודות הבית יידחקו לעדיפות שנייה, בעוד הוא יעדיף להשקיע את מרצו בפעלתנות תוססת ובעיקר מחוץ לבית. אין הוא חש בנוח כאשר עליו להפגין רגשות. הוא נוטה לנתח מצבים רגשיים בהגיון, על כן עלול הוא להתקשות בבניית בסיס רגשי ליחסים עם ילדיו.


הילד: הינו ידידותי, שובב, זריז וחסר מנוחה. סקרנותו אינה יודעת שובע. מגיל צעיר רצוי לספק לו גירויים מנטאליים ולהעשיר את הידע שלו. רצוי לספק לו משחקי חשיבה, ספרים, תוכנות מחשב ומשחקי מחשב, תשבצים וחידות. יש לו פוטנציאל אדיר לרכישת ידע, והוא נוטה להצליח ללא קושי. עם זאת, קל מאד להסיח את דעתו. כדי לעזור לו להתרכז, אין לכפות עליו עיסוק שיגרתי או לימודים משעממים. כדאי, לספק לו פעילויות מגוונות ומסקרנות, ולהוציא אותו מהבית לטיולים ולמפגשים חברתיים. הוא מסוגל להתעניין בנושאים רבים, אך אינו נוטה להעמיק בהם. בהיותו תקשורתי, הוא אוהב לדבר, אך יש לעודדו גם להקשיב. הדרך הטובה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה שלו היא באמצעות הסבר הגיוני ומשכנע.
 
בריאות: תיתכן רגישות בתחומים אחדים: דרכי נשימה, ריאות, אוזניים, כפות ידיים, כתפיים, איברי מין, אף, חילוף חומרים, רמת כספית. לבוש: לבוש חופשי, ספורטיבי, צעיר לעיתים, אקסטרוורטי, מושך עין ומתבלט. אהבת בגדים מחוץ לארץ. יחס לעבר/עתיד: העבר קשור בביקורת, כסף, פרקטיות, טיפול ומצוינות ובעיקר כל הללו לבית ולמשפחה. יש לתאומים אהבה גדולה לעתיד, העתיד נתפס כהימור, יש חופש ופתיחות לגביו וגם פתיחת ערוצי מחשבה. העתיד הוא מרחב פתוח של אפשרויות אינסופיות. יחס למוות: יחס רציונאלי וקר. יש רגש אשם סביב מוות ותחושת גזירת גורל אלוהית.

 


שמו בלועזית הוא מרקורי, במיתולוגיה הרומית, מרקורי היה שליח האלים. האגדות מספרות שמרקורי נעל לרגליו סנדלים מכונפים, והם אפשרו לו לנוע במהירות ממקום למקום. שמו של מרקורי ניתן לו בזכות המהירות הגדולה שבה הוא משנה את מקומו בשמים. עד המאה ה-5 לפני הספירה נודע כוכב חמה בשני שמות ולא היה ברור איך הוא יכול להופיע לסירוגין בצדה אחד של השמש ואחר כך בצדה השני, לכן בערב נקרא כוכב חמה הרמס ואילו כשהופיע בבוקר נקרא אפולו.

 

רוצים לדעת עוד על מזל תאומים? הכנסו לפורטל הורוסקופ

 

כל הזכויות שמורות © פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב