דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפייני מזל טלה 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 1092   [ נצפה 8731 פעמים ]

תכונות חיוביות: תעוזה, אסרטיביות, הרפתקנות, נמרצות, אנרגטיות, חלוציות, אומץ לב, בטחון עצמי, דינאמיות, קבלת החלטות במהירות, התלהבות, תחרותיות, עצמאות, גלויי לב. תכונות שליליות: אנוכיות, תוקפנות, רגזנות, אובדן עשתונות, אימפולסיביות, יהירות, חוסר סבלנות, פזיזות. מארס הוא אל המלחמה במיתולוגיה הרומית. צבעו האדום של הכוכב עורר אסוציאציה של דם ומלחמה ולכן ראו בו את אל המלחמה התוקפני. 

 

טלה הוא המזל הראשון בגלגל המזלות, וזו הדרך שבה בני מזל טלה רואים את עצמם- ראשונים. הטלאים הם המנהגים של הקבוצה, הם תמיד ראשונים בתור כדי לגרום לדברים לזוז. אם הדברים נעשים בשלמותם או לא זו שאלה אחרת שכן בני מזל טלה מעדיפים להתחיל דברים מאשר לסיימם. יש לך פרויקט ואתה צריך דחיפה להתחלה? תתקשר לבן מזל טלה. המנהיגות שבני מזל טלה מפגינים היא מאוד מרשימה אז אל תהיה מופתע אם הם יכולים לאסוף את הקבוצה ולהניעה כנגד סיכויים שלא ניתן לגבור עליהם, ובסופו של דבר גם להצליח. הסיבה היא שבני מזל טלה הם מאוד כריזמטיים, הם אינם חוששים מקרקע חדשה, להפך. אלו שנולדו במזל זה נקראים לעיתים "חלוצי גלגל המזלות", וזה הטיול חסר הפחד שלהם אל עבר הלא נודע שלעיתים קרובות מנצח את היום. הטלאים הם חבילה של אנרגיה ודינאמיות. זריחה של יום חדש וכל האפשרויות שיש לו להציע- הם אושר עילאי מוחלט בשבילם.

 

הטלה וקרניו מסמלים את המזל, ואלו חדשות טובות ורעות בו זמנית. הטלה האימפולסיבי לעיתים מתפתה לנגוח את הרעיונות שלו אל גרונו של מישהו אחר. הגישה הזו עשויה להשיג יעדים חשובים לכולם. אבל, ישנם זמנים בהם הכוח של הטלה מזין רעיון ללא היגיון וגורם לויכוח, מה שגורם לנו לייחל שסמל המזל היה יצור יותר רגוע ועדין. למרות הכל, הכוח המוחלט של בני מזל טלה יכול להביא לידי מימוש עסקאות מצוינות. הרבה מהדחף להגיע לקו הסיום קשור לאיכות היזומה העיקרית שמיוחסת לטלה- הם אוהבים שדברים זזים ומתקתקים לפי רצונם וככל העולה ברוחם. תפיסת מימד הזמן: הטלה מנסה בכל כוחו להילחם בזמן על ידי התמקדות אינטנסיבית ביותר בהווה והדגשת פעילות בכאן, מייד ועכשיו. תחרותיות כמלחמה נגד השעון. הזמן בעבור טלה הוא רק מה שקורה ומתרחש עכשיו!

 

קריירה ועבודה: עיסוק ביהלומים, צבא, ספורט, פסיכולוגיה, רפואה, כירורגיה וכל הקשר בילדים, נוער ויצירה, ריקוד, וכן גם עסקים לסוגיהם. העיקר- כמה שיותר עצמאות. דחף לשליטה ולסמכות.. יכולת טיפולית וגם עיסוק בפוליטיקה. ישנה שאפתנות רבה, הטלאים זקוקים לעיסוקים המציבים בפניהם אתגרים בהם הם יכולים לבטא את כישרון המנהיגות והיצירתיות שלהם. עליהם להיות מוקפים באנשים שיוכלו לבצע את הרעיונות שלהם, ושיתעסקו בכל הפרטים הקטנים. לעיתים, אף על פי שבני מזל טלה רוצים הכל מהר ומייד, בקרייה הולך להם לאט וקשה. כספים: אצל הגבר הכישורים הכלכליים יותר חזקים מאצל האישה. אבל בכל זאת מזל טלה הוא ביצועיסט כלכלי ויכול להגיע להישגים ולעצמאות כלכלית ייתכן רווח כלכלי מנדל"ן, אדמות וחקלאות, או מנושאים חשאיים.


זוגיות
: בני מזל טלה הם אמיצים בזוגיות. ביחסים הם יוזמים ואין להם בעיה לעשות את הצעד הראשון. לבני מזל טלה צורך בריגושים ובסיפוקים מידיים, הם לוקחים על עצמם את תפקיד הממריץ ורוצים לשלוט על מהלך העניינים. הם בעלי אופי ומזג סוער, יודעים להביע רגשות, חמים ומביעים את אהבתם בדרך ישירה וגלויה. יש להם נטייה להתאהבויות מהירות, הם מאוהבים באהבה, ההרפתקה חשובה להם לעתים יותר מאשר הקשר עצמו. הם זקוקים לתשומת לב ואהבה רבה מבני/בנות זוגם. חשוב להם שבני/בנות זוגם יעניקו להם את מלוא החופש ולא יגבילו את מהלכיהם. אצל האישה המערכת מורכבת, לא פשוטה. יש משיכה לטיפוסים מסובכים, מורכבים ולא קלים, מערכות יחסים קשות ובלתי אפשריות, וכן מצבי משבר והשפלה בזוגיות. הטלאים אינם זורמים בקלות בזוגיות ומחייבים התמודדות לאורך תקופות. הם נמשכים מאוד ליופי ולסטטוס. הטליה הופכת למטפלת הילרית ופסיכולוגית לבן זוגה. לטלה צריך להזכיר שהוא נשוי, היום שעצמאותו חזקה ותכונת השותפות שחלשה יחסית, מצב המקשה על היחד. מיניות: יצריות, פיזיות, וביטוי מיני מלא מגיל צעיר. משיכה לצעירים, והללו נמשכים אליהם. טלה הוא מזל פיזי במהותו. הטלאים הם בעלי אנרגיה מינית חזקה וביליתי נלאית, הצורך שלהם בסיפוקים מידיים עלול להשאיר את בני זוגם חסרי סיפוק, הם אוהבים להיות אגרסיביים ושתלטנים במיטה, ישירים ובעלי דמיון, הם בדרך כלל ימשכו לבני/בנות זוג צעירים מהם, על מנת להחזיר את החיוניות ליחסיהם ולהרגיש צעירים בעצמם.

בריאות: תיתכן רגישות בכמה תחומים: רמת הברזל, ראש, שרירים, מערכת השתן ונוזלים, גניקולוגיה, בטן ועיקול. לבוש: הקפדה על הופעה, ייצוגיות נאותה, צעיר, ספורטיבי. יחס לעבר/לעתיד: הכיוון תמיד קדימה – העבר מכווץ ומעיק על הנשמה. יחס למוות: יש קושי עם הנושא, כי טלה הוא מזל הוויטליות והחיים, הוא אינו מקבל את המוות בתודעתו. יחס לאוטו: העדפת מכונית בעלת מראה צעיר וספורטיבי ועדיף שיהיו שתי מכוניות.

 

צעדים ראשונים מזל טלה - אם כי מרבית החומר כאן כתובה בלשון נקבה, בדרך כלל נכונים הדברים גם כהנחייה לגברים כיצד לנהוג באישה מזל טלה. חייבים להיות כנים, כי יש לבני (או בנות) מזל טלה עין בוחנת לגבי הרמאים. אפשר לתפוח בשיחה שיש בה משהו מהאינטלקטואלי. הם חושבים את עצמם לאנשי היגיון יותר מאשר רגש, וסבורים הם שאת מכבדת אותם, אם את פונה אל האינטליגנציה שלהם. מאידך, הם מכבדים אותך, אם אינך מנסה לשלוט עליהם, או לכפות דעותייך עליהם. תשטחי לפניהם את בעיותייך- ותיווכחי לדעת שהם משתפים פעולה ומבינים אותך. תמצאי אותם במקום שבו מתרחשים דברים, במקום שיש לו צביון שונה: דוכן המשקאות שיש לו אווירה מיוחדת, מסיבת הקוקטייל יוצאת הדופן, נסיעה מיוחדת לכל מקום המבטיח הרפתקאות. מזל טלה מחפש רטט. הם מקוריים ונתפשים לרעיונות חדשים. למעשה, אם תציעי לו רעיון חדש, תמצאי דלת קסמים לליבו. הם מתלהבים מתיאטרון, מוסיקה, והמוזיאון המקומי. לרוב הם נמנים על המנהיגים והמארגנים, והם מוקפים מעריצים.

 

איך את מגלה את הגבר מזל טלה? חפשי את אלה שאינם מסוגלים לעבור על פני מראה מבלי שייעצרו להעריץ את בבואתם. סימנים אחרים עושים זאת לפעמים, מזל טלה- תמיד. תכסיס ראשוני טוב: הציעי הצעה שהיא בטיבה אינטלקטואלית הציעי להשאיל להם ספר חדש ומעניין, או ללכת איתם לתערוכת אמנות חדשה, גם ללכת למחזה שזה עתה נפתח. הראי להם שיש לכם עניינים משותפים. אם את קובעת פגישה עם מזל טלה, אל לך לאחר. זה יתחיל ב"מסע השטן", כי המזל טלה מייחס חשיבות יתרה למידת הדייקנות. אישה היוצאת עם מזל טלה יכולה להניח שיקח אותה לאירועי ספורט. אמנם הוא מעדיף להשתתף בפועל האירועי ספורט, אבל אוהב גם לצפות בהם. על אירועי ספורט שהוא משתתף בהם בפועל נמנים בתאגרפות, סיף, סקי, ספורט המזחלות, דיסקוס וכידון. נסי-נא לומר משהו מחמיא קימעה על כשרונותיו האתלטיים.

 

רוצים לדעת עוד על מזל טלה? הכנסו לפורטל הורוסקופ

כל הזכויות שמורות © פורטל הרוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב