דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בראץ 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3193 פעמים ]

הני מוצא את עצמי מטייל לעיתים תכופות בקניונים השונים, לא תמיד בגלל שהני רוצה לקנות מוצר כלשהו אלא סתם על מנת לצאת מהשגרה ולהיפגש עם מספר חברים קרובים.

 

יצא לי לא מעט לעבור ליד חניות המשחקים למיניהם ולפני יום הולדתה של בת דודתי הקטנה ניגשתי לכמה וכמה חניות משחקים לילדים ותופעה מוזרה, טוב האמת היא שהיא לא ממש מוזרה אלא די מזכירה לי את הילדות.

 

אמי לוקחת אותי לקניות ואני מוצא את עצמי בוחן משחקים שהיו מרתקים אותי במשך דקות ופשוט לא הייתי מוכן לעזוב אותם עד שיהיו בידיי ואוכל לשחק בהם כרצוני ובכל עת שארצה, "אני רוצה בובת בראץ" שמעתי מילדה קטנה דורשת בנימה רגועה לאימא שלה.

 

המשכתי לבחון את המשחקים בחנות המשחקים לילדים ועברתי אל מול משחקי לוח שונים ומשחקי קופסא, חיפשתי משחק שגם יהיה מהנה לילדה קטנה אך גם יפתח את המחשבה שלה לא בהכרח משחק מתמטי אלא למשל משחק מילים למשל והנה אני רואה כמה משחקי מחשבה לילדים קטנים, "אמא אני רוצה את בובת הבראץ!!" דורשת בתקיפות כעת הילדה הקטנה שלפני מספר דקות התנהגה בצורה נורמלית.

 

אולי נורמליות זו לא הגדרה נכונה שכן הילדים הקטנים מאז ותמיד התנהגות בפראות שכזו כאשר רצו דבר מה מסוים בעיקר כשזה נוגע למשחקים וכנראה שזה הפך להתנהגות נורמלית וההורים מבינים אותם אך אינם מסכימים עמה והאמת היא שהסיטואציה שהפכה בעקבות בובה קטנה הינה בהחלט מביכה את האם של הילדה.

 

עזבתי את עיסוקי אחרי החיפוש של משחקי הלוח וניגשתי לסקור את המוצר אותו רוצה הילדה, בהחלט מדובר על בובת בראץ, החלטתי שהמתנה של בת דודתי הקטנה תמתין וחזרתי לביתי ובזמני הפנוי חקרתי מעט על בראץ כן זה נשמע מעט מגוחך שאדם בוגר מחפש אחר מותג של ילדים בזמנו הפנוי אך כך זה כאשר הנך רוצה להביא את המתנה המושלמת למשפחתך.

 

גילתי שבראץ החלו את דרכם בתור סדרה מצוירת לילדות בערוצי הילדים והפכו לפופולריות במהירות ועקב כך יוצרי הסדרה והמותג החליטו ליצור מוצרים שהמעריצות הצעירות יוכלו לרכוש ובכך להגדיל את הכנסתם ולילדות יהיה מוצר שהן כה מעריצות ולהפוך אותם לחלק בחיי היום יום שלהם חוץ מהסדרה בראץ.

 

בובה קטנה וחמודה על מותג שהנך כה אוהב, לדעתי אם הייתי במקומן והייתי מעריץ באדיקות דבר מה כפי שהן מעריצות את בראץ הייתי רוכש בעצמי את המוצר.

לאחר ימים ספורים רכשתי את המוצר וכמובן השמחה הייתה גדולה ובת דודתי הקטנה הייתה מרוצה ומאושרת.

 

עלי לציין שישנם היום משחקי מחשב של בראץ, משחקי פלאש יותר נכון שניתן למצוא באתרי המשחקים למיניהם כגון איגיים משחקים ברשת.

 

המשחקים הללו נועדו למשוך את הילדות והמעריצים של הסדרה בראץ אליהם ולהפיג להם את השעמום ואף להיות מענה לחיפושם אחר מוצרים נוספים של בראץ.

 

משחקי רבים של בראץ ניתן למצוא בקטגורית משחקי בנות באתר איגיים משחקים ברשת בחינם לגמרי ואני ממליץ לכל המתעניינות והמעריצות וגם ולכלל הגולשים לבקר וליהנות מהמשחקים האיכותיים של בראץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב