דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנוף המרהיב במדינה - צימרים בחד נס 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 1937 פעמים ]

אחד האזורים הנחשקים באזור לחופשות הוא הצפון, ולא בכדי. הצפון תמיד ירוק, תמיד פורח. האוויר בו תמיד נקי וצלול, ומסביב ניתן למצוא שלל אטרקציות ופעילויות. לפיכך, אין זה פלא שצפון הארץ הוא אזור רווי צימרים ואתרי נופש אחרים. אולם מבין מאות הצימרים הקיימים בצפון מתבלטים אלו שבחד נס. ישוב קטן ונחבא אל הכלים זה ממוקם בפאתי רמת הגולן, מצפון לכנרת. נופשים אשר בוחרים לבלות את חופשת בצימרים בחד נס יהנו מכל מה שיש לצפון להציע – במרחק נסיעה קצרה מהם ניתן למצוא שלל אטרקציות תיירותיות ותרבותיות, כגון העיר העתיקה של קצרין, טבריה, מסלולי טיול ופעילויות ספורט אתגרי. אך מעל לכל אלו, אלו אשר יבחרו בצימרים בישוב זה יזכו לאחד הנופים המרהיבים ביותר במדינת ישראל, הלא הוא מראה מגבוה על הכנרת כולה, ממש בפתח הבקתה בה הם שוהים. בשורות הבאות נסקור בקצרה אחדים מאתרי האירוח הקיימים בחד נס, בהם ניתן להתארח בכל אחד מימות השנה.

 

"בתי דפנה" לחופשה קסומה

אתר הצימרים "בתי דפנה" הוא אחד מאתרי צימרים בחד נס. באתר ניתן למצוא מספר בקתות חמד חמימות ומזמינות, אשר מאובזרות בכל הדרוש לשם קיום חופשה חלומית – מטבחון, טלוויזיה, מרפסת בלב גינה ירוקה ופורחת וכמובן גם ג'קוזי מהביל וחם שרק ממתין שתחליפו לבגד ים ותיכנסו. "בתי דפנה" מתאימים לחופשה לכל סוג של חופשה. זוגות אוהבים ימצאו את הבקתות כקן המושלם לאהבתם ובילוי זמן איכות משותף. משפחות אשר מגיעות לחופשה עם הילדים ירצו בוודאי להתארח ב"דירה הכחולה" – וילה ענקית ובה חדרי שינה לילדים ולהורים.

 

כחול ירוק בכפר הקטן שבגולן

"כחול ירוק בכפר" הוא אתר נופש מושלם נוסף. גם באתר זה קיימות מספר בקתות, אשר חלקן מתאימות לזוגות אוהבים ואחרות לחופשות משפחתיות. בנוסף לכך מן הראוי לציין את בריכת השחייה הענקית הממוקמת במרכז האתר, אשר פתוחה לשימושם האקסקלוסיבי של האורחים. בנוסף לכל האבזור הנדרש מצימרים יוקרתיים כדוגמת "כחול ירוק בכפר" מן הראוי לציין את שלל השירותים הנלווים אותם מציעים מפעילי האתר לאורחיהם – החל מארוחות בוקר מזינות ומפנקות, ועד לשירותי ספא וטיפולים שונים, כמסאג'ים וטיפולי רפואה משלימה המוענקים על ידי מטפלים מקצועיים.

 

חופשת צימרים בחד נס – חופשה שלא נגמרת

בנוסף לשני האתרים הללו קיימים בחד נס עוד מספר אתרי צימרים אשר מצטיינים אף הם ברמת האירוח והתנאים הגבוהה ביותר שניתן להעניק לאורח בצימר. כך למשל באתר HUTS קיימות ארבע בקתות מאובזרות היטב, ו"אצל מיקי" ניתן למצוא שתי בקתות אקסקלוסיביות בהן תוכלו לשכוח מהכל. במילים אחרות, חופשת צימרים בחד נס היא החופשה האולטימטיבית. אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לחופשה התקשרו לאחד מאתרי האירוח שבישוב, קחו מפה ותיק עם קצת בגדים והיכונו לחופשת החלומות...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב