דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי מדעי המחשב 3: אוניברסיטת חיפה 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 3510 פעמים ]

רוצים ללמוד מדעי המחשב באוניברסיטת חיפה? פה תמצאו את כל המידע שאתם צריכים. אספנו דברים שאם לא תדעו אותם על המסלול של לימודי המחשב באוניברסיטת חיפה לא תצליחו בחיים.

כדי להתקבל לאוניברסיטת חיפה אתם צריכים להיות עם 4 יחידות עם ציון 90 ומעלה או 5 יחידות עם 70 ומעלה במתמטיקה, כמו כן חתך הקבלה הוא 670. רוצים לשמוע עוד על אוניברסיטת חיפה? באוניברסיטה יש תוכנית ייחודית של משפטים-מדעי המחשב, וכדי להתקבל אליה יש לעמוד בתנאים של משפטים וכן של מחשבים.

בלימודים תלמדו כיצד להשתלב בתחום המחשבים וכן תעברו על נושאים רב תחומיים שונים ומרתקים. הבחירה בין שני מסלולי לימוד: חד חוגי ודו חוגי, מאפשרת לסטודנטים להשתלב לאחר התואר בקבוצות מחקר ופיתוח בתעשייה, או להמשיך לתארים מתקדמים במדעי המחשב.

1. לימודי מדעי המחשב באוניברסיטת חיפה נלמדים בפקולטה למדעי החברה. מה הקשר בין מחשבים למדעי החברה? זו איננה בחירה ראשונה, אמנם, אבל אכן עובדה תמוהה היא שבאוניברסיטת תל אביב לימודי מדעי המחשב נלמדים בפקולטה למדעי החברה. זה לא אומר שתתחילו לשאול את המחשב שלכם "איך הוא מרגיש", אבל יש לזה כן יתרון בכך שהסביבה תהיה פחות חנונית ונוקשה מבמקומות אחרים, בעיקר כי יסתובבו שם סטודנטים רבים ממדעי החברה. אפשר כן לומר שמדעי החברה ומדעי המחשב קרובים, ושמתישהו המחשב יהפוך לחבר הכי טוב שלנו, אבל עוד לא הגענו לזה בדיוק. כמובן שעוד יתרון נחמד הוא שמבחינה מגדרית יש יותר נשים בסביבה באופן טבעי בפקולטה למדעי החברה.

2. החוג למדעי המחשב הוא מאוד אינטימי, קטן ומשפחתי. זה אומר שיש סיכוי שתהיו בשיעור עם מרצה ועוד שני תלמידים. ההכרות הקרובה מאפשרת עזרה צמודה יותר מאת המרצים, ומהווה יתרון עצום לעומת כיתות הענק שיש במסגרות אחרות של מדעי המחשב.

3. סטודנטים רבים מתארים את אוניברסיטת חיפה כאוניברסיטה מצויינת, אולם במדעי המחשב המוניטין של אוניברסיטת חיפה לא חוצה יבשות, גם לא גבעות. זה לא אומר שאחרי שתסיימו את התואר תוכלו למצוא עבודה רק כטכנאי מחשבים, ורבים מבוגרי חיפה מגיעים לעבודות נחשקות בהייטק, אבל יתכן שזה יפריע לכם בבחינות למנכלות גוגל.

4. קורסים לבחירה - אין ממש בחירה. אחד החסרונות של אוניברסיטת חיפה הוא מצאי מוגבל יחסית של קורסים לבחירה. תוכלו לבחור או חשבון אינפי א' או חשבון אינפי ב'. בגלל שלא מדובר בחוג גדול, אין מבחר ענק של קורסים מוצאים. לעומת זאת תוכלו להתפתח בכיוון ספציפי מסויים ביותר בצורה טובה. לפעמים הבחירה רק מבלבלת, וכך הראש שלכם יכול להתנקות מבחירת קורסי מחשבים ולהתרכז בפתרון בעיות חשבוניות ותכנותיות.

 

לימודי הינו אתר לימודים מקיף המכיל מידע רב על מסלולי לימוד בישראל. באתר ניתן קבל מידע על תואר ראשון, תואר שני, מכללות, אוניברסיטאות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב