דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי מדעי המחשב 2: אוניברסיטת תל אביב 

מאת    [ 30/12/2010 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 3777 פעמים ]

עליית קרנן של המכללות השפיע על השם של לימודי מדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב. האם עדיין משתלם ללמוד באוניברסיטה? במדריך זה נסביר לכם על כל זאת ועוד.

אז מה זה תחום מדעי המחשב הזה?

אז חשבתם להרשם לאוניברסיטת תל אביב למסלול לימודי מדעי המחשב? היום לימודי מדעי המחשב מהווים אחד מתחומי הלימוד הפופולריים ביותר כתואר ראשון, ואלפי סטודנטים נוהרים למכללות השונות ולאוניברסיטאות המלמדות קורסים שונים במתמטיקה, תכנות, מערכות ותוכנות. למה כל כך הרבה פונים ללמוד את תחום מדעי המחשב? הסיבה נעוצה בקריירה המחכה לבוגרים, כאשר שם מוסד הלימודים ממנו תקבל את התעודה משפיע רבות על סיכויי ההתקבלות לעבודה העתידית הנכספת בהייטק.

המסלול באוניברסיטת תל אביב

כבר עשרות שנים שמסלול לימודי מדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב נחשב יוקרתי. למעשה, האוניברסיטאות שהובילו את התחום היו אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית והטכניון. בשנים האחרונות חל מהפך כאשר יותר ויותר אנשים הבינו כי המסלולים במכללות מהווים בחירה לא רעה בכלל, והשקעה נכונה של הכסף לשכר הלימוד. הסיבה לכך היא שאם לבוגר הבינתחומי יש יתרון בשוק העבודה, הוא יכול להחזיר את ההשקעה שלו בלימודים בתוך שנה. 

אז איך המסלול של לימודי מדעי המחשב?

קשה לאמוד את המסלול בצורה מלאה, מבלי לעשות קיצורי דרך. אם היינו יכולים היינו נותנים לכם מסע בזמן של חצי שנה לתוך הסמסטר, אז תוכלו לחוות איך זה ללמוד באוניברסיטה, מבחינות כמו רמת הלימודים, קושי, עזרה, איכות המרצים, הכיף החברתי, ועוד פרמטרים שסטודנטים לרוב לא מתייחסים אליהם. במקום זאת נתמצת את הידע לכמה שורות:

רמת הלימודים: רמת הלימודים במדעי המחשב בתל אביב היא גבוהה מאוד, וגם בכלל לא קלה. בשונה ממכללות שיחסית מכינים אתכם עם סיכומים מוכנים, באוניברסיטה צריך לעבוד קשה ולהתחרות עם מוחות מפותחים במיוחד.

רמה חברתית: אוניברסיטת תל אביב לא נודעת כאוניברסיטה הכיפית ביותר. במרכז הבינתחומי אנשים יותר נהנים מסיבות רבות, למשל מכיתות לימוד קטנות יותר. אם חשוב לכם כיף, באוניברסיטת תל אביב אנחנו לא בטוחים שתגיעו לקצה הפוטנציאל בתחום.

רמת המרצים: באוניברסיטת תל אביב מרצים לא רעים בכלל. כולם עם נסיון של שנים בתור מרצים מן השורה וחוקרים. 

איכות טכנולוגית: האם אוניברסיטת תל אביב נמצאת בחזית הטכנולוגית? יתכן. יש מכללות שמציעות קורסים שבאמת מגיעים מהחזית החדישה ביותר, כמו קורס פיתוח משחקים במכללה למנהל, אולם באוניברסיטה מתחילים לנסות להדביק את הפער ולא ללמד רק תוכנות משנים עברו. נקווה שטרנד זה יתגבר בשנים הקרובות.

סיכום: אם אתם מחפשים מוסד לימודים ברמה גבוהה שילמד אתכם לימודי מדעי המחשב, ושיש לו מוניטין טוב מאוד בשוק, אוניברסיטת תל אביב היא בשבילכם!

 

לימודי הינו אתר לימודים מקיף המכיל מידע רב על מסלולי לימוד בישראל. באתר ניתן קבל מידע על תואר ראשון, תואר שני, מכללות, אוניברסיטאות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב