דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיניות 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2225 פעמים ]

אני יתחיל בסיפור לפני תקופה הגיע אלי חבר שבקש עצה. מדובר בזוג צעיר זוג החי חיי מין תוססים ופעילים הוא ביקש מאשתו לשנות לתנוחה חדשה לדבריו היא שמחה לתת לו את התענוג הזה מסתבר כי הבחור נהנה מאוד והמשיך באותה תנוחה ולא הסכים לשנות על אף בקשתה.

יום אחד ניגשה אליו אשתו ואמרה לו כי היא מסרבת יותר לקיים את התנוחה בעקבות סרובו לשנות. החבר מאוד הצטער על הדבר כי הדבר גרם לו הנאה מרובה והוא פנה אלי בבקשה כי אתן לו עצה איך להחזיר את המצב לקדמותו.

שאלתי אותו האם דברת עם אשתך כי התנוחה הזאת חשובה לך והיא מקור הנאה גדול בשבילך?

הוא הסתכל עלי בפליאה רבה ואמר לי נראה לך כי אני יגיד לה דבר כזה?

מה אתם אומרים חברים? הוא צודק?

נושא לשיחה בין בני הזוג

אמרתי לו יש לי שאלה אחת אליך אתה מקיים יחסים עם אשתך? אתה ישן איתה באותה מיטה? הבאתם ילדים ביחד? לא נראה לך כי יחסי מין הוא אמור להיות אחד מהנושאים אשר עליהם אמור בני זוג לשוחח עליהם כמו שמדברים על מצב העובר ושב או כל בעיה אחרת?

אשמח עם תוכלו לקרא שוב את השורה האחרונה

הוא נדהם לגמרי מתשובתי ומהסתכלותי האישית בעניין ולכן המשכתי והסברתי.

דבר ראשון יש אמת בדברי אשתך משום שנראה לי כי מערכת יחסים מיניים אמורה להיות טובה לשני בני הזוג ויש צורך לשנות ולרענן כדי לשמור על גוון עשיר ולתת כח ועוצמה בריאה למערכת היחסים אדם שלא מבצע גיוון במערכת היחסים לאט לאט נמוג אותו הנאה ואז קיום היחסים נהפך לנטל ומשם הדרך להפסקת קיום היחסים או מציאת בן זוג אחר היא מהירה על כל הכרוך מכאן.

סיומו של סיפור שאותו חבר שוחח עם אשתו על העניין היא הבינה את רצונו קבלה את הדברים והם הגיעו להסכם מסודר הוא קיבל את התנוחה האהובה עליו פעמים בחודש כולם יצאו מאושרים.

מה תגובתכם על הסיפור?

כח גברי וכח נשי

אני חושב שזה סיפור חשוב אשר אמור לתת לנו ראיה ראשונית לגבי מערכת יחסים בן בני זוג איך אנחנו אמורים לסתכל על הדברים ואיך אנחנו אמורים לתת לעצמינו אפשריות לפתור בעיות בצורה בוגרת ופתוחה עם ראיה רחבה ונכונה פתירת בעיות בפרט בתחום הזה הוא אך ורק עם מדברים על הנושא אין עצה יותר טובה ואין דרך יותר קצרה מכך.

 

למעשה כדי לחדד את הדברים יש להבין כי בכל אדם יש כח גברי וכח נשי  והאדם בוחר איזה חלק מתוכו הוא עובר עליו כדי שהוא יהיה יותר דומננטי אצלו זה אחד גם מהתשובות לסיבה   קיום יחסים הומוסקסואלים או ביסקסואליים משום שישנם גברים שבגלל סיבות שונות פיתחו את הצד הנשי שלהם ועל כן יש להם משיכה לבני מינם. (כגון אסירים וכו') לא סתם כתב אלוקים בתורתו "ואת זכר לא ישכב משכבי אישה.." אם הדבר לא היה בכלל אפשרי לא היה נכתב פסוק זה. ועל האדם יש את העבודה באמת להשתחרר מרצון זה.

 

אמנם יש אפשרות לשוחח ולפתוח בכלל את כל הנושא של המערכת היחסים הומוסקסואלים או ביסקסואלים מדוע הדבר קורה או איך אפשר לפתור את הקושי הזה למי שבאמת מרגיש מצד אחד שהוא אוהב אבל הוא רוצה להשתחרר ממערכת יחסים כזאת  יש לציין בראשי פרקים כי ישנה אפשרות כי אחד מהבעיות הנגרמות למשברים ולבעיות אלו הם ממשבר "האני הכוזב" מושג אשר המציא אחד מאבות המייסדים של הפסכולוגיה העכשוווית דונלד ויניקוט אבל דבר זה יעשה רק ע"פ בקשת החברים כי מדובר בנושא מאוד מורכב פיזי נפשי ורגשי.

 

רקע כללי: מנחם פיש הוא מאבחן ויועץ נפשי ורגשי אדם העוסק בתחום הנפש לומד וחוקר אותה שנים רבות עוזר ומייעץ למבוגרים ולבני נוער מאתגרים. פריצת הדרך היחודית היא האבחון היחודי המשלב שלשה שלבים חלק חזותי חלק אנרגטי וגלגל העין. היחודיות היא שהאבחון הזה הוא פרי עבודתו ומחקרו במשך שנים ובפרט לאור הנסיון והעזרה לאנשים רבים בבעיות אישיות ומשברים נפשים ורגשיים הדבר מביא אותו באבחון שלו ליחודיות עקב הגעה לרבדים עמוקים מאוד בנפש האדם וזאת אף כמעט ללא שיחה עם המטופל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב