דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורכי דין - אל תחסוך בכסף ואמצעים 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2273 פעמים ]

ישנם רגעים בחיים בהם אנו מוצאים את עצמנו לפתע פתאום בתוך מציאות מרה ולא צפויה. זו יכולה להיות תאונות דרכים, רשלנות רפואית או מקרים של תאונות עבודה. בדיוק בשביל אירועים כאלו, כדאי שנכיר עורכי דין טובים - כאלו שיידעו את הזכויות המגיעות לנו ואיך להשיג עבורנו כמה שיותר פיצויים.

סוגים שונים של עורכי דין

באופן כללי, עורך דין הוא אדם בעל תואר במשפטים והרשאה לייצג לקוחות בבית המשפט. תחום עריכת הדין הוא תחום רחב ומגוון מאוד: ישנם העוסקים בתחום חיי משפחה, בענייני עסקים, בנושאים פליליים ובין היתר גם בתאונות מסוגים שונים.

תאונות ורשלנות הם נושאים המצריכים תשומת לב מלאה וחקירה יסודית של הדברים. לכן, בנושאים אלו רצוי לבחור אנשים שיודעים מה הם עושים - עורכי דין עם ניסיון רב, המתמתחים באופן ספציפי בתחום הרשלנות הרפואית והתאונות.

איך תשיג את מירב הפיצויים המגיעים לך?

על מנת לזכות לטיפול טוב ויעיל מעורך דין המייצג אותנו ולהביא למיצוי מלא של הזכויות והפיצויים שלנו, חשוב לא להסתנוור מעורכי דין שאנו מכירים או כאלה שמציעים תעריף זול במיוחד. בתחום עריכת הדין, מומלץ להשקיע סכום כסף גדול, כדי להבטיח טיפול מקצועי.

סדר הטיפול של עורך דין בתאונות או במקרי רשלנות רפואית

כשעורך דין ניגש לתביעת פיצויים, תפקידו להוכיח בראש ובראשונה שהייתה רשלנות רפואית או פגיעה שגרמו לכם לנזקים גופניים או נפשיים. לאחר ההוכחה, תפקידם של עורכי דין הוא לאמוד את גובה הפיצוי אשר מגיע לכם בעקבות הפגיעה שנגרמה לכם.

במידה והאירוע התרחש במקום העבודה או במסגרתה, המקרה עולה לרמה אחרת של טיפול, משום שכאן הסוגיה לא עוסקת רק בפציעה עצמה. כדאי במקרה כזה לבחור עורך דין המתמחה ומבין בתחומים השונים של דיני עבודה וזכויות העובד בישראל.

איך תבחר עורך דין טוב?

במקרים של תאונות דרכים העדיפות תהיה לעורך דין בעל ניסיון בתביעות מסוג זה, משום שהוא מבין את הפרוצדורות הדרושות לתביעה ומכיר את המערכת הנתבעת מבפנים. למעשה, בכל תביעה עדיף לשכור עורך דין מנוסה בתחום הספציפי של האירוע.

בין אם אלו תביעות נגד ביטוח לאומי או חברת ביטוח פרטית, הדגש צריך להיות על עורכי דין שימנעו את ניצול חוסר הידע של הלקוח. חשוב לזכור שלך ולעורך הדין יש אינטרס משותף: לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר, על פיו נקבע גובה שכר הטרחה.

ייצוג בעקבות פגיעה מרשלנות רפואית

באירועים בהם הלקוח נפגע בעקבות רשלנות רפואית, עורך הדין צריך להחזיק בידע ומומחיות, מרמת ההתייחסות לתלונות הפציינט והאבחון הרפואי עד לניתוחים והאשפוזים. בנושא זה כדאי לציין שלא כל כשלון טיפולי נחשב לרשלנות רפואית, ועל כן יש לבחון לפני התביעה כל מקרה לגופו.

טיפול של עורכי דין ברשלנות הוא מורכב יותר, בגלל העובדה שמדובר בדברים קריטיים כמו פגיעה בשמו הטוב של בית החולים, רישיון הרופאים הנתבעים ועוד. בשל חומרת ומורכבות העניין, תביעה כזו תעלה פעמים רבות מבית משפט השלום לבית המשפט מחוזי.

עורך דין טוב - קריטי לחיים שאחרי תאונות עבודה

בחירת עורכי דין במקרים כאלו היא קריטית ולעיתים היא תקבע איך יראו חייך לאחר הפגיעה. אנשים רבים נאלצים לעזוב את מקום עבודתם ואף חשים אשמה על התאונה. גובה הפיצוי שתקבל במקרה זה יכול לנחם ולפצות אותך על הסבל שעברת, והוא בהחלט תלוי בבחירת עורכי דין מתאימים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב