דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לאיפור חתונה 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2237 פעמים ]

מאמר זה מובא באדיבות האתר בי ביוטי

מתחתנים? איך תשרדו את הערב עם איפור רענן? איך בוחרים מאפר/ת ומתי בכלל מתאפרים? ירין שחף מספק את כל התשובות וכללי הבסיס לכלות שבדרך, וגם לחתנים.

אז למה בכלל להביא מאפר/ת הביתה? מה רע בסלון הכלות?
ירין שחף: בשנים האחרונות מסתמן טרנד של כלות רבות אשר מוותרות על התענוג הכרוך בשהייה המיגעת בסלון הכלות ובוחרות להביא את המאפר ומעצב השיער אליהן הביתה, כדי להתכונן לקראת הארוע בסביבה הכי נוחה. היתרון בולט: אין צורך להתרוצץ  וקיים חיסכון של זמן ביום החשוב הזה, אשר לחוץ  ממילא. יתרון בולט נוסף הוא האפשרות לשלב איפור ועיצוב שיער לעוד בנות משפחה וחברות אשר נמצאות ממילא באותו מקום ומעמד, אבל הכי חשובה היא הידיעה כי כולם נמצאים כאן בשביל הכלה, מה שבסלוני כלות, לא תמיד קורה ובמיוחד בעונות לחוצות בו הם נוטים לקבל יותר ויותר כלות.

אם הכל טוב בלהביא מאפר/ת הביתה- אז למה לא כולן עושות את זה?
ירין שחף: לטרנד הזה יש גם חסרונות ללא ספק: צריך לקחת בחשבון שהתענוג כרוך בהוצאה כספית ובמחיר גבוה יותר ממה שמשלמים בסלון הכלות, התנאים הביתיים לא תמיד מספקים תאורה נכונה, כיסא מתאים, מראות גב ועוד. לעיתים קרובות בני המשפחה אשר מצויים במקום ממילא רק מוסיפים לאווירת הלחץ במקום להרגיע וכבר מצאתי את עצמי לא אחת מוקף באחיות ואמהות שעומדות, מתבונונות ונותנות את דעתן על האיפור בכל שלב. הנוכחות של בנות משפחה וחברות ש"מייעצות" עלולה להפוך לבלתי מועילה שלא לומר מלחיצה. יחד עם זאת, מאפר מנוסה, יודע להתעלם מכל תנאי הסביבה ולספק איפור כלה מקצועי על אף תנאי הפתיחה אשר אינם משתווים לסלון כלות.

האם כדאי לי להזמין מאפר/ת מהאינטרנט?
ירין שחף: ככלל, אין מניעה. אולם יש להתעקש לצפות בתיק עבודות מצולמות. אם את לא בטוחה במאפרת שבחרת, מומלץ להתעקש על איפור ניסיון ולו רק כדי שתהיי בטוחה ורגועה יותר, אחרי הכל זה היום שלך. חשוב לזכור כי איפור נסיון כרוך בתשלום, או שלחליפין אפשר לעשות איפור נסיון חינם על חצי מהפנים.

לאיזו שעה מזמינים את המאפר/ת?
ירין שחף: לכל כלה יש את סדר היום שלה, אני אתן כאן דוגמה מייצגת: אם את צריכה להיות מוכנה לצילומים בשעה 17:00 לדוגמה, זה אומר שאת צריכה להתלבש ב- 16:00, להתאפר ב- 15:00 ולהסתרק ב- 14:00. כדאי לקחת תמיד עוד שעה כמקדם בטחון (אם מישהו לא הגיע בזמן או כל עיכוב אפשרי אחר), מה שאומר שאפשר להתחיל הכנות כבר ב 13:00. אם מתאפרות עוד מלוות הן תמיד תהיינה אחרי הכלה ולא לפני.

ועכשיו, תן לי איזה טיפ מנצח לכלות:
ירין שחף: אני בוחר להתייחס לנקודה שלא כולן חושבות עליה בתוך הלחץ של אותו היום: ריח רע מהפה. חשוב להקפיד לצחצח שיניים לפני האיפור, משום שככל שזה ישמע מוזר, זו הפעם האחרונה שניתן יהיה לעשות זאת לפני החתונה. כל עוד השפתיים לא מאופרות- אין מה להרוס ואפשר לצחצח ללא חשש. אם בכל זאת את חוששת ורוצה להיות "בצד הבטוח", קחי איתך כמה סוכריות מנטה, לך וגם לבעל שבדרך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב