דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיירות נכנסת -ISRAELI TOUR OPERATOR - תפקיד מארגן התיירות הנכנסת בטיולי צליינות, טיולי בר מצווה ותיירות עסקית 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 795   [ נצפה 4338 פעמים ]

ארגון טיולי תיירים בארץ או תיירות נכנסת בעגה המקצועית הינה נישה רחבה בתחום התיירות הדורשת מיומנות, ידע, הבנה ואף שליטה בשפות זרות והבנת מנטליות  של תיירים ממדינות שונות.

בין המונחים הנפוצים בתחום התיירות הנכנסת לישראל בולטים:

- PILGRIMAGE TOUR - טיולי צליינים, לרוב צליינים נוצרים המבקרים באתרים קדושים לנצרות כמו כפר נחום, נצרת, ירדנית, כפר כנא, ירושלים העתיקה, בית לחם ויריחו. צליינים רבים משלבים בביקור גם סיור בקיבוץ, אתרים קלאסיים כגון מוזיאון ישראל בירושלים ועוד. טיולים אלו נקראים גם לא אחת מטעמים פוליטיים ושיווקיים HOLYLAND TOURS

- COMBINATION TOURS - טיולים המשלבים סיור ביותר ממדינה אחת - למשל טיול משולב של ירדן וישראל או מצרים - ישראל או שילוב של 3 המדינות הללו + שטחי רשות פלשתינאית. בטיולים אלו המכונים לעתים גם EXODUS TOUR עוקב התייר מקרוב אחר אתרים תנ"כים כגון הר סיני, הר נבו, עיר דוד בירושלים ועוד .

- PRIVATE / TAILOR MADE TOUR / DRIVING - PRIVATE GUIDE - טיולים פרטיים, לקבוצות קטנות לרוב באמצעות רכב אשכול - מורה דרך הנוהג ברכב מפואר

- DAILY TOURS - טיולי יום למגוון יעדים בארץ, ניתן לזהות סיורי יום כטיולים רגולרים ממלונות ת"א או מבית המלון בירושלים (יעדים בולטים יום מצדה, יום ים ירושלים + בית לחם ועוד), טיולים אלו לרוב מתאימים ללקוחות בתקציב מוגבל. בחלק מימי השבוע יותאים טיולים אלו בשפות כגון ספרדית - SPANISH - גרמנית - GERMAN צרפתית - FRENCH ע"י מורי דרך דוברי 2 שפות.

- DAY TOURS FROM THE PORT OF HAIFA / ASHDOD / EILAT  - טיולי יום לאלו העוגנים בנמל חיפה, אשדוד או אילת מהספינה ואליה... מנמל אשדוד ע"פ רוב טיולי יום לירושלים + טבילה בים המלח, מנמל חיפה ע"פ רוב טיול יום לנצרת, כנא וסובב כינרת ומנמל אילת ע"פ רוב טיול יום למצדה וים המלח או לירושלים.

- DAY TOURS FROM TABA BORDER / BEN GURION AIRPORT / ALLENBY BRIDGE - לרוב טיולי יום ירושלים ובית לחם מהנקודות שצוינו. ONE DAY JERUSALEM & BETHLEHEM - במקרים רבים מדובר על טיולי יום בשפה הרוסית, בשפה הפולנית או בשפה הצ'כית.

- BAR MITZVAH TOUR - ישראל הינה יעד מועדף לטיולי בר מצווה למשפחות ולקבוצות ענק מקרב הקהילות היהודיות בתפוצות.

- BUSINESS TOURISM - ישראל כמעצמה טכנולוגית וכמדינה המושכת אליה אינספור אח"מים ומשלחות דיפלומטיות מרחבי העולם מתאפיינת במספר עצום של קבוצות ושל טיולים פרטיים בתחום התיירות העסקית ואף בארגון כנסים בינלאומיים

- JEWISH HERITAGE TOURS - ישראל כמדינה יהודית ובה אתרים משמעותיים במיוחד בהיסטוריה היהודית, מהווה יעד נחשק לתיירים יהודים מרחבי העולם. חלקם משלבים טיול בארץ עם ביקור קרובים וחלקם בא לטיול בעקבות ההיסטוריה היהודית.

כמובן שניתן למנות עוד שורה ארוכה של טיולי נושא כגון טיולי ארכיאולוגיה (ישראל נתברכה באינספור אתרים ארכיאולוגיים מהשורה הראשונה), תיירות מרפא (MEDICAL TOURISM) - בישראל רופאים ומרכזים רפואיים מהטובים בעולם המציעים שלל טיפולים וניתוחים לתיירים מחו"ל, תיירות חקלאית ועוד ועוד...

תור אופרטור או מארגן תיירות נכנסת הינו איש הקשר של התייר מהרגע בו עלה בראש התייר הרעיון לבקר בישראל במסגרת של טיול עסקי – תיירות עסקית, כצליין – תיירות צליינית, טיול בר מצווה או טיול מכל סוג הכולל את מדינת ישראל. עבודתו של התור אופרטור מורכבת ודורשת ידע והבנה של רצון התייר, הכרות עם האתרים, ידע בתכנון תוכנית הטיול itinerary תוך התחשבות בלו"ז ניתן לביצוע. כמו כן מוטלת על מארגן התיירות הנכנסת מלאכה מורכבת לא פחות של בחירת הצוות שיוביל את הטיול בארץ – מורה הדרך (המדריך) והנהג. צוות שלא יתאים לקבוצה ככפפה ליד עשוי לגרום לכישלון הטיול כולו!

מארגני תיירות נכנסת עסקית צריכים להתמצא הן בארגון טיולים פרטיים לאורחים בודדים עם צרכים מיוחדים ודרישות גבוהות במיוחד בכל הנוגע לרמת המלון ומיקומו, סוג החדר, טיב השרות בשדה התעופה (שרות VIP ) , סוג הרכב, שפת ההדרכה ובחירת מורה הדרך הנכון, תאום פגישות, ארוחות ושאר צרכיו של האח"מ מחו"ל – כל אלו מנת חלקו וטיפולו של התור אופרטור העוסק בתיירות עסקית. תור אופרטור המתמחה בתיירות עסקית צריך גם לדעת לטפל בהפקת סמינרים, ימי עיון וכנסים מורכבים של אורחים עסקיים, אח"מים ודיפלומטים זרים בארץ.

מארגני תיירות נכנסת בתחום הצליינות חייבים להתמצא בתוכניות הנוצריות לרבות שעות וימי פתיחת אתרי הנצרות השונים, בחירת מלונות ואוטובוסים מתאימים וכמובן לדעת להתחרות על כל קבוצה גם כאלו בתקציב מוגבל עד מאוד כמו בשווקים מהודו, מזרח אירופה ואפריקה. קבוצות צליינות הינן ע"פ רוב קבוצות קלות לתפעול, אך יש צורך לתת דגש לפרטים הקטנים והחשובים כגון הכנת תעודות צליין לתיירים וכדומה.

בדומה לתיירות העסקית, טיפול בטיולי בר מצווה של תיירים מארה"ב, קנדה, צרפת וכיו"ב הינו טיפול מורכב בו יש לקרחת בחשבון את גילאי כלל המשתתפים וכן מגבלות כגון כשרות על סוגיה השונים, תכנון מסלול שיתחשב בחגי ישראל ובשבתות ועוד

מלאכתו של התור אופרטור מגוונת ומרתקת אך טומנת בחובה גם אחריות כבדה ותובענות רבה

 

 

 

 

אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית 08-6909050, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב