דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזעקה לעסק ולבית 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 1835 פעמים ]

מערכות אזעקה

מוסכם על כולם, כי אחת הדרכים היעילות למיגון הבית או העסק היא התקנת מערכות אזעקה. הסיבה ברורה: כאשר מערכת האזעקה פועלת ומזהה תנועה – מופעלת סירנה חזקה אשר מרתיעה, בדרך כלל, את הפורץ. במידה שהמערכת מחוברת למוקד אבטחה, היא שולחת  למוקד התרעה טלפונית. נציגי המוקד עורכם בירור עם בעל הנכס, ואם לאחריו לא ברורה סיבת הפעלת האזעקה, נשלח למקום סייר. כל אלה מרתיעים פעמים רבות את הפורצים הפוטנציאליים, אשר יעדיפו לפרוץ לבית ללא מערכות אזעקה, ולהסתכן פחות.  

אם גם אתם מעוניינים להתקין בביתכם או בבית העסק שלכם מערכת אזעקה, הנה לפניכם 5 טיפים לבחירת המערכת מתוך ההיצע הגדול הקיים בשוק:

1.      לוח אם "מדבר" – ישנן מערכות אזעקה, הכוללות לוח אם היכול להודיע לך באמצעות קול מה מצב המערכת. מערכות אלה כוללות בדרך כלל גם שלט המאפשר להפעיל אותן מרחוק. כאשר אתה יוצא מן הבית אתה לוחץ בפשטות על הכפתור המתאים בשלט, ושומע את המערכת מודיעה לך שהיא דרוכה (ומוכנה לכל צרה שלא תבוא). כשאתה שב הביתה, אתה לוחץ על כפתור הנטרול בשלט, והמערכת מודיעה לך שהיא מנוטרלת. כך אתה יכול להיכנס הביתה מבלי למהר אל לוח הבקרה כדי לנטרל את המערכת ולמנוע את הפעלת הסירנה.

 

2.      יותר ביטחון – מחקרים מראים, כי הסיכוי שיפרצו לבית שלא מותקנת בו מערכת אזעקה לעסק גבוהים פי 3.5 מהסיכויים שיפרצו לבית שבו מותקנת מערכת. כלומר – בהחלט כדאי להתקין מערכת אזעקה בבית ובעסק, אבל כדאי גם להודיע לפורצים הפוטנציאליים שבביתכם קיימת מערכת, כדי למנוע מהם גם את ניסיון הפריצה. הדביקו את המדבקות שתקבלו עם המערכת או ממוקד האבטחה על דלת הבית ועל החלונות הפונים החוצה, וכך תגבירו את ההרתעה. כמובן שאפשר רק להדביק מדבקות ולא להתקין מערכת אבטחה, אבל זה, כמובן, לא יבטיח שלא ינסו לפרוץ לביתכם.

 

3.      גבו את עצמכם – רכשו מערכות אזעקה הכוללות סוללות גיבוי, על מנת שהמערכת תוכל להמשיך לעבוד גם במקרה של אי אספקת מתח (קצר, הפסקת חשמל). סוללות הגיבוי מאפשרות למערת המשל עבודה של 72 שעות נוספות.

 

4.      מערכת אלחוטית – קיימות בשוק מערכות אזעקה אלחוטיות, שמעבר לכך שהן מאפשרות התקנה ללא כבלים העוברים בכל הבית, לא מאפשרות לפורץ לנתק את המערכת באמצעות חיתוך פשוט של כבל. אמנם המערכות יקרות מעט יותר מהמערכות הקוויות, אבל אם יש לכם את האפשרות – זה כדאי.

 

5.      ידע הוא כוח. אם אתם לא מעוניינים לחבר את מערכת האזעקה למוקד, חשוב שתדעו: החייגן המותקן במערכות אזעקה סטנדרטיות יכול להתקשר אליכם ברגע שישנו נטרול של מערכת האזעקה. חייגן כזה ישמיע לכם דרך הטלפון את קול הסירנה, וכך תדעו שמשהו קרה, אבל לא תדעו מה בדיוק והיכן. במערכות אזעקה מתקדמות מותקנים חייגנים, אשר בנוסף לשיחת הטלפון יכולים גם לשלוח לכם מסרון (SMS) המפרט בדיוק באיזה חדר נוטרלה המערכת והיכן הופעלו גלאי עשן וגלאי הצפה (אם התקנתם כאלה). המידע הזה מאפשר לכם לדעת אם מדובר באזעקת שווא או באזעקת אמת, ולפעול בהתאם.

 

אנו תקווה כי מערכות האזעקה שתרכשו יהוו רק גורם הרתעה ולא יצטרכו להוכיח את פעולתן.

גיל הראל - מומחה במערכות אזעקה לעסק ולבית.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב