דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנייה אל עורך דין בדיני עבודה אימתי? 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 1957 פעמים ]

פנייה אל עורך דין בדיני עבודה אימתי?

מאת עו"ד תמיר קדמי

מערכת יחסי העבודה בין המעסיק לעובד הינה מערכת יחסים סבוכה הכוללת רשת של חוקים, תקנות, פסיקה, הסכמים קיבוציים וצווי הרחבה אשר באים להסדיר את יחסי העבודה בין העובד למעביד. עורך דין אשר אינו מתמחה בתחום דיני העבודה בפרט אלא עוסק במגוון רחב של תחומים או קל וחומר האזרח הקטן אשר כלל אינו בקיא בזכויות והחובות החלות על הצדדים לחוזה ההעסקה יתקשו ליתן פתרון הולם ושלם לבעיות הספציפיות אשר עולות מכל מקרה ספציפי. כך לדוגמא, עובדים רבים יודעים כי חל איסור על מעביד לפטר עובדת בהריון אשר השלימה 6 חודשים במקום העבודה ואולם, אותם עובדים אינם יודעים כי אף פיטורי אישה אשר טרם מלאו 6 חודשים להעסקתה במקום העבודה יכולים להיות פיטורים אסורים אשר יזכו את העובדים בפיצויי כספי ניכר. כך למשל בתביעות רבות בגין פיטורי אישה בהריון מוגשת תביעה על סך המשכורות אשר היו מגיעות לעובדת מיום פיטוריה האסורים ועד ליום בון המעסיק היה רשאי לפטר את העובדת ואולם, במקרים רבים התביעה מוגשת על שווי המשכורות בלבד וזאת למרות שחוק עבודת נשים קובע כי ניתן להגיש תביעה לפיצויי בגובה של עד 150% משכר העבודה אשר היה מגיע לעובדת, טעות אשר יכולה לעלות לעובדת בסכומי כסף אדירים.

הפתרון לבעיה אשר הופיעה לעיל טמון בציבור העובדים והמעסיקים, כפי שאדם אשר חולה חלילה בכאבי גב לא יגש לרופא במתמחה במחלות לב כך עובד או מעביד החשים כי נגרם להם עוול כתוצאה מקיום יחסי עובד מעביד חייבים לגשת למשרד עורכי דין המתמחים בנושא של דיני עבודה.

אציין, כי מדובר בדעתי האישית בלבד הנובעת מניסיוני כעורך דין בתחום דיני העבודה ואין להסיק מכך באופן גורף כי עורכי דין אשר עוסקים במגוון תחומים במקביל אינם מקצועיים די בכדי לעסוק בתביעות הקשורות בדיני עבודה.

עו"ד תמיר קדמי הינו מומחה לדיני עבודה,

ניתן ליצור קשר עם עו"ד תמיר קדמי בטלפון 0545243333 או 036880303

בכל שאלה או קריאת מאמרים נוספים הינכם מוזמנים לאתר האינטרנט של עו"ד תמיר קדמי בכתובת הבאה:

www.kedmi-law.co.il

 כמו כן, ניתן להיכנס ולהירשם לפורום דיני עבודה שהקים עו"ד תמיר קדמי בכתובת הלינק שלהלן: http://www.facebook.com/reqs.php#!/group.php?gid=132277916783452

עו"ד תמיר קדמי הינו מומחה לדיני עבודה, חבר בוועדת לשכת עורכי הדין לענייני עבודה, ומעניק סיוע וייעוץ לחברות ולעובדים בנושאים שונים העולים מתחום דיני העבודה, לרבות: פיצויי פיטורים, הודעה מוקדמת, דמי הבראה, עבודת נשים, אפליה במקומות עבודה, נשים בהריון, דמי נסיעות, הסכמי עבודה וכיו"ב. ניתן ליצור קשר עם עו"ד תמיר קדמי בטלפון 0545243333 או 036880303וכן ניתן להפנות שאלות לכתובת הדואר האלקטרוני: href="mailto:tamirkedmi.law@gmail.comtamirkedmi.law@gmail.com">">tamirkedmi.law@gmail.com כמו כן, ניתן להיכנס ולהירשם לפורום דיני עבודה שהקים עו"ד תמיר קדמי בכתובת הלינק שלהלן: http://www.facebook.com/reqs.php#!/group.php?gid=132277916783452




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב