דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תביעות תאונות דרכים 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2882 פעמים ]

סיטואציה של תאונת דרכים עשויה להעניק לכל מי שמעורב בה זכות להגשת תביעה. תביעות תאונות דרכים יכולות להיות משני סוגים שהם:


    • תביעות פיצויים בגין נזקי רכוש שמוגשות כלפי חברת הביטוח של הרכב הפוגע.
    • תביעות פיצויים בגין נזקי גוף שאותן מגישים כלפי הביטוח החובה שאמור להיות לכל נהג או מי שנפגע פגיעות גוף במהלך תאונה . חשוב לציין כי בתביעות נזקי גוף אין להן קשר לשאלה מי אשם בתאונה. כל רכב שבוטח בביטוח חובה ושנוסעיו נפגעו בתאונה וסובלים מנזקי גוף, יכולים להגיש תביעת פיצויים בגין תאונות דרכים ולדרוש פיצויים כספיים עבור הנזקים הגופניים שנגרמו להם במהלך וכתוצאה מהתאונה.

מהלך של תביעות תאונות דרכים – נזקי  רכוש

תביעות תאונות דרכים נזקי רכוש הן תביעות שניתן להגיש אותן כלפי הרכב האחראי לתאונה, את נזקי הרכוש שנגרמו בתאונה תשלם חברת הביטוח שביטחה את הרכב האשם בתאונה באמצעות ביטוח צד' ג',  או באמצעות חברת הביטוח שביטחה בביטוח מקיף את הרכב שנפגע . תביעות תאונות דרכים- נזקי רכוש אין בהן מעורבות בדרך כלל של עו"ד. והן מסתיימות בין חברות הביטוח השונות.

מהלך של תביעות תאונות דרכים- נזקי גוף

החוק שמסדיר את כל נושא נזקי גוף שנגרמו במהלך תאונות דרכים נקרא חוק הפיצויים לנפגעי גוף בתאונות דרכים והוא נחקק בשנת 1975.  ע"פ חוק זה נקבע כי אלו שניזוקו בנזקי גוף במהלך תאונות דרכים מבוטחים ע"פ עקרון האחריות המוחלטת , עקרון זה קובע כי לא משנה מי היה אשם בתאונה, רכב שהיה מבוטח בביטוח חובה והיה מעורב בתאונת דרכים,הנהג נוסעיו והולכי הרגל שנפגעו מנזקי גוף עקב התאונה זכאים לקבל פיצוי בגין נזקי גוף.

הולך רגל שהיה מעורב בתאונת דרכים שגרמה לו לנזקי גוף רשאי להגיש תביעה לקבלת פיצויים בגין נזקי גוף  לחברת הביטוח שביטחה את הרכב שפגע בו. חשוב לציין שכאשר מגישים תביעות תאונות דרכים בגין נזקי גוף אין חובה להוכיח את הנזק הגופני ע"י חוות דעת רפואית .

הצלחה של תביעות תאונות דרכים בגין נזקי גוף עלולה להיות תלויה במהלכים משפטיים בירוקרטים סבוכים ולא קצרים, לכן מי שמעוניין  לקבל פיצויים בגין נזקי גוף שנגרמו לו בשל תאונת דרכים חייב להיעזר  בעו"ד מיומן ומנוסה שיש לו ניסיון רב בהגשת תביעות תאונות דרכים ומכיר את כל הדרכים הפתלתלות עד להשגת היעד של קבלת פיצויים בגין נזקי גוף שנגרמו במהלך תאונות דרכים.

עו"ד אודליה סולברג צברה במשך השנים ניסיון וידע מקצועי רב בתחום של תביעות תאונות דרכים, עו"ד אודליה סולברג  מעניקה ליווי משפטי למאות לקוחות שהגישו תביעות תאונות דרכים ובסיומן זכו לקבל פיצוים כספיים בגין נזקי הגוף שנגרמו להם במהלך תאונת הדרכים. אז אם אתם נפגעתם בתאונת דרכים גם לכם מגיע לקבל פיצויים אנו מציעים לכם להגיע למשרדנו לקבל ייעוץ משפטי ראשוני .

 

 

 

חיפוש עבודה עושים עם עתיד
סולברג - רשלנות רפואית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב