דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גריל גז - ולהפסיק לנפנף 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 2795 פעמים ]

אוהבים בשרים על האש? כל מפגש שלכם עם המשפחה או החברים מתחיל ונגמר ליד המנגל עם גרילים? אם כן, אתם יכולים להפסיק לנפנף! כיום כל אחד מאיתנו יכול לצלות בשרים על גריל גז, וליהנות מהטעם של בשרים על האש מבלי להתמודד עם הטרחה, הבלגן והמאמץ הכרוכים בצלייה של גרילים על מנגל פחמים. השימוש בגריל גז הופך כל ברביקיו לקל ונוח מאי פעם, ולכן בשנים האחרונות הוא הפך למצרך מבוקש כמעט בכל בית.

אך לפני שגם אתם רצים וקונים גריל גז בשביל הגרילים, כדאי שתעצרו ותקדישו כמה דקות להיכרות עם הפרטים החשובים בכל גריל גז. כי גריל גז הוא מוצר שאמור לשרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות. רק אם תקפידו על קנייה חכמה ומושכלת, תוכלו ליהנות מגריל גז שישרת את צורכיכם זמן רב.

גודל הגריל גז

גרילי גז מגיעים במגוון רחב של גדלים. ככל שגריל הגז גדול יותר, כך הוא יהיה יקר יותר. גריל גז בעל משטח צלייה גדול גם יאריך את זמן הצלייה של אותה כמות בשר, בהשוואה לגריל גז קטן יותר. לכן, כדי לדעת איזה גריל גז לרכוש, יש להתחשב בצרכים הייחודיים שלכם ובייעודו של הגריל. משפחה בת 5 – 6 נפשות יכולה להסתפק בגריל גז שמשטח הצלייה שלו הוא 33*45. לעומת זאת, אם גריל הגז מיועד לשרת מספר גדול של סועדים באירועים חברתיים או חגיגות משפחתיות, מומלץ לרכוש גריל בעל משטח צלייה בגודל של 35*58 לפחות.

מבער לגרילים

המבער של גרילים הוא המרכיב החשוב ביותר בו. המבער ממוקם מתחת לרשת הצלייה של הגרילים. משמעות הדבר היא, שבזמן צליית הבשרים על הרשת, כל השומן מטפטף על המבער. לכן, חשוב מאוד לרכוש גריל גז בעל מבער העשוי מחומר שאינו מחליד (כמו נירוסטה). מבער עמיד מבטיח את אורך החיים של גריל הגז כולו.

רשת הצלייה לגרילים

פרט לגודלה של רשת הצלייה בגרילים ובגריל גז, חשוב מאוד לשים לב לשלושה פרמטרים נוספים: מוליכות חום, עמידות בפני חלודה ועמידות בפני שריטות. מכיוון שהבשר מונח ישירות על רשת הצלייה, חשוב מאוד שהיא תהיה בעל כושר מוליכות חום גבוה – להבטחת צלייה איכותית של הגרילים. עמידות בפני חלודה תמנע היווצרות חלודה כתוצאה מטפטוף השומן מהבשר, ועמידות בפני שריטות תבטיח שהרשת לא תינזק כתוצאה ממגע עם סכינים, מזלגות, מברשת פלדה ועוד.

עגלה לגרילים על הגריל גז

העגלה היא מרכיב חשוב בגריל הגז ובגרילים השונים, שכן היא מגביהה אותו והופכת את השימוש בו לנוח יותר. כדאי לדעת שלא תמיד העגלה כלולה במחיר גריל הגז עצמו. כמו כן, מומלץ לבחור בגריל גז בעל עגלה מתקפלת, שיהיה אפשר לאחסנו בקלות, לנסוע עימו ברכב ושלא יתפוס מקום רב מדי. מכיוון שהעגלה, יחד עם גריל הגז כולו, נשארים בדרך כלל בחוץ (בחצר הבית) חשוב לוודא שהם עשויים מחומר עמיד בפני לחות, רטיבות, שמש וכו'.

אביזרים נלווים לגריל גז

אביזרים נלווים יכולים להפוך את השימוש בגרילים ובגריל גז לקל ולנוח יותר. רשת הגבהה תאפשר לכם לשמור על החום של בשר צלוי ומוכן. מברשת פלדה תסייע לכם לנקות את רשת הצלייה בקלות, עם תום השימוש בגרילים וגריל גז. וכלים כמו מלקחיים, תרבד, מזלג קלשון, סכינים לחיתוך בשר ושיפודים, יהפכו את חוויית הצלייה למהנה הרבה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב