דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זרי כלה עבור כלות קלות מחשבה 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 814   [ נצפה 2698 פעמים ]

יהלומים הם החברים הטובים ביותר של האשה, ללא ספק. אבל מאיתנו יכול להרשות להעניק אותם לאהובה, כך סתם. אולי זה מה שהופך אותם לכל כך מיוחדים, הם יקרים להחריד. אבל כמו כל סם ממכר, גם לתכשיט הזה יש אלטרנטיבה זולה יותר שנוגעת היישר בליבה של כל אישה: משלוחי פרחים. אין ולא הייתה אישה שלא התרגשה ושמחה לקבל זר פרחים שנשזר במיוחד עבורה והוגש לה ע"י שליח במקום העבודה שלה (לרגל קידום או סתם כך), בבית שלה (מי זה יכול להיות בשעה שכזו?) או לבית של ההורים שלה (שם אהובתך עוברת את החג בלעדיך, אבל הגעגועים קורעים לך את הלב עד כדי שהיית חייב לשלוח לה זר פרחים אביבי עם פתק עליו מתועדים געגועיך). ככה שאם אתם רוצים לחזר אחרי מישהי, אם עשיתם פאדיחה ואתם רוצים להתנצל, אם בא לכם לפנק את זוגתכם או בעצם מכל סיבה שהיא: פרחים הם הדרך הנהדרת ביותר לעשות את זה.

 

מכאן שאין קסומה יותר מאשר חנות פרחים או משתלה עבור דייט משותף, כך ששניכם תוכלו להלך בין ארגזים שלמים של פרחים ועצצים ולבחור אחד עבור השני איזה קקטוס קטן למשרד שיזכיר לכם את הרגע הזה. כמה חנויות פרחים עשו מזה עסק לא רע, וכך "מיסטיק רוז", חנותהפרחים-משתלה שבנמל תל אביב, פתחה במקום בית קפה-מסעדה לרווחת הזוגות שמטיילים על גדת הירקון, במקום בו הוא נשפך לים, לצד הגשר של רידינג וכל שאר המאפיינים הרומנטיים הנלווים למיקום הקסום הזה. אבל מעבר לכך, למי יש זמן לטייל עם בחירת ליבו בתוך חנות פרחים לעזאזל? הרי כשחוזרים מהעבודה כבר הכל סגור -  או - איפה בכלל תמצאו חנות פרחים בתוך העיר, כזו שאפשר לצעוד בה יד ביד? לא עדיף ללכת לסינמה סיטי לראות איזה סרט טוב? לאכול איזה גלידת יוגורט טעימה ביחד באמצע השדרה? לעשות ביחד סיבוב שופינג בסנטר?

 

השיקולים האלה בדיוק הם הסיבה לכך שאתרי משלוחי פרחים פורחים באינטרנט כמו פטריות שמפניון ברוטב בולונז: במקום לוותר כליל על חנות הפרחים וללכת לסרט, למה לא להרוויח את הטוב שבשני העולמות? קח אותה לסרט, ברור, אבל זה לא אומר שתצטרך לוותר על הפרחים. משלוח של זר פרחים אל הבית שלה לפני היציאה או אל המשרד (עם פתק בו כתוב "ממתין בקוצר רוח לראות אותך הערב") יעשה את העבודה. וכן, אין מנוס מלמצוא איזה מכתם נוי נחמד לציין בפתק, רק נסו שלא להיות צפויים מידיי והתרחקו מקיטץ' ככל יכלתכם. זכרו שמצד אחד גבר שמחובר לרגשות שלו הוא גבר רגיש שנשים אוהבות, אבל מצד שני אם אתם מוחים דמעה של התרגשות למראה שקיעה, אז יש לכם טיפה בעיה. תמיד תוכלו לחפש איזה משפט מתוך סרט שקשור לפרחים שאתם שולחים לה (זה נשמע מביך אבל זה יהיה הקטע שלכם, לזכור אירועים מסויימים לפי איזה משפט לא קשור שמישהו אמר בהם) וזכרו: להביא פרחים זה להיות ג'נטלמן. אז אל תהרסו את הרושם עם בגדים סתמיים ודאגו תמיד להיות מנומסים ומלאי כבוד והתפעלות למראה עלמת החן שלכם.

 

מכאן ההקשר ההגיוני היחיד הוא זוגיות ונישואין. אם נתחמק לרגע מאין ספור הדרכים המעולות שאפשר להיעזר בפרחים בזמן הצעת הנישואין, הרי בוא ניגש ישר ולעניין: כלות, כל הכלות, רוצות שהחתונה שלהם תהיה מושלמת. מסיבה זו הן ילכו לבחור את המפיות שיונחו על שולחנות האורחים (כן, אתם חייבים ללכת איתם לזה אבל בדרך כלל זה יהיה במסגרת ערב נחמד עם טעימות ודגימות מכל מיני די-ג'יי). סידורי פרחים לחתונה הם ביג דיל. הפרחים יגדירו את עיצוב האירוע כולו ויתנו לו נופך יוקרתי, מאופק, עליז או ססגוני, הכל לפי סוג הפרחים שבוחרים. חנויות פרחים שמעצבות אירועים כגון חתונות יודעים לשלב את הכלה בשיקוליהם ולהתאים את סוגי הפרחים, הצבע שלהם והצורה בה ישזרו (על גבי החופה עצמה, לדוגמה) לאופי הכללי של האירוע. וכמובן, זר הכלה המיועד. אותו הזר שאחרי החופה היא תזרוק לאחור (ומי שתתפוס היא הרווקה הבאה שתתחתן!) הוא זר שחייב להיות צנוע, קל משקל ומרהיב (אך לא יותר מידי, בשביל לא לגנוב את תשומת להב משמלת הכלה).

 

אבל לרומנטיים מבינינו יש עכשיו אופציאה מעניינת חדשה: סדנה זוגית לקראת החתונה בה לומדים לשזור את זר הכלה שלם ולשלב בו אלמנטים עיצוביים יוצאי דופן. כן, זה נשמע יאפי להחריד ולמה שזוג שעתיד להתחתן אוטוטו ירצה ללכת לקורס בזוגיות שכזה? אבל הרעיון של לתת משהו מעצמך לתוך האירוע רק המשתתפים וההפקה הוא רעיון מבורך, להכין משהו במו ידיך עם בת הזוג לכבוד החתונה, משהו שתוכלו להגיד: את זה עשינו ביחד! השיחוק הוא דווקא באותם זרים מתוקים שמשלבים בין ממתקים לפרחים. הרעיון פשוט: בוחרים מיני מתיקה מעניינים (כמו פררו רושה או מוצרט) ואת הפרלינים תוקעים על שיפוד (אותו מלפפים בנייר קרפ) ושוזרים ביחד עם הפרחים לזר כלה שאפשר לכבד בו את אורחי החתונה. כשחושבים על זה הרי זה רעיון מעולה, מה יכול להיות יותר נחמד מכלה מתרגשת ששולפת מתוך זר הכלה שלה איזה פרלין שוקולד ומציעה לך כאות תודה לזה שבאת להשתתף באירוע שלה? זר מתוק הוא עוד טוויסט בעולם החתונות, אבל הפעם, לשם שינוי, מדובר בטוויסט מתוק במיוחד.

 

משה תבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב