דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כדאי לקחת משכנתא 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 3517 פעמים ]

רובנו לא אוהבים להיות חייבים. אם הכסף זמין לנו נעדיף לרכוש ללא הלוואה. זה פחות מסוכן, לא צריך לעבור תהליכי אישור ולהסביר הסברים לאיש.  שימוש בכסף של הבנק לצורך רכישה יכול להפוך השקעה טובה למצוינת ממספר היבטים וחובתו של כל משקיע לנסות ולבצע רכישה ממונפת במידה והדבר אפשרי.

במידה והנכס אותו אתם בודקים צפוי להניב תשואה גבוהה ללא מינוף כדאי לכם מאוד לבדוק את הריבית אותה מוכן לתת לכם הבנק על משכנתא. במידה והריבית נמוכה יותר מהתשואה הצפויה יש לכם אפשרות למינוף חיובי. בהלוואה בה כל חודש קטנה הקרן שלכם יש מרכיב של חיסכון קבוע. בסוף תקופת פריסת ההלוואה לא רק שעשיתם שימוש בפחות הון עצמי אתם גם מחזיקים בנכס בו המרכיב של ההון העצמי שתחזירו הביתה גדול יותר כלומר חסכתם כל חודש כסף.

במדינות רבות ניתן לקזז את מרכיב הריבית בתשלום החודשי מההכנסות כך שיש לכם בפועל פחות מס לשלם.  מהסיבה הזו כדאי לכם לקחת הלוואה בפריסה ארוכה ככל שניתן. בהלוואות שהפריסה שלהן ארוכה מרכיב הריבית בתשלום החודשי גבוהה ואתם מקבלים פתור ממס לאורך זמן רב יותר.

להלן דוגמא שתעזור לנו להבין רכישה עם משכנתא מול רכישה ללא משכנתא: משקיע א' רכש נכס בארה"ב ב- 80,000 דולר במזומן.  ההכנסות של המשקיע א' נטו לפני מיסים הן 8,000 דולר לשנה או עשרה אחוז. לאחר הגשת דו"ח מס בארה"ב שילם המשקיע 500 דולר מס ולקחת הביתה כ- 7,500$ רווח שהם כ- 9% אחרי מיסים.  משקיע ב' רכש נכס בארה"ב ב- 80,000 דולר עם הלוואה של 75% מערך הנכס בריבית קבועה של 4.3% לשלושים שנה.  כלומר, ההון העצמי של משקיע ב' בנכס הוא 20,000 דולר בלבד. ההכנסות של המשקיע ב' נטו לאחר תשלום ההלוואה ולפני מיסים הן 4,500 דולר לשנה או עשרים ושנים אחוז. משקיע ב' לא שילם מס בארה"ב. הדוגמא המצורפת ניתן לראות כיצד משמשת ההלוואה ככלי מצוין להפחית באופן חוקי את תשלום המס בארה"ב תוך כדי מינוף הכסף שלנו לצורך רכישה של נכסים טובים עם פחות הון עצמי ויותר תשואה. אנו נוכל לעזור לכם בתהליך תאום ההלוואה. צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

חברת REO מתמחה בנדל"ן חו"ל. לקוחות החברה רכשו בעבר ורוכשים היום נדל"ן בארה"ב עם לווי בנקאי. צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים בטלפון 03-522-5256.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב