דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים - תעודת הזהות העסקית שלכם 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2249 פעמים ]

אחת מתעודות הזהות שמחדדות יותר ויותר את סביבת העבודה שלנו היא האם היא נקייה או לא. משרד הוא לא תמיד אחד הדברים הכיפיים להתעורר אליהם כל בוקר ולפקוד אותו. רבים מן האנשים היו מעדיפים לעבוד במעין מקום פתוח או סטודיו מעוצב ומדליק. אם זאת, רבים מן האנשים על פי הסטטיסטיקה מגיעים מידי בוקר לעבודה בסביבת עבודה משרדית. חברות רבות דואגות שהמשרדים יהיו סביבת עבודה נוחה ונעימה, עד כמה שאפשר. החוק הראשון בהפיכת סביבת העבודה לנעימה יותר היא לדאוג שהמשרדים יהיו נקיים ומסודרים. ניקיון משרדים הוא אחד מן הדברים שיכולים לעשות את ההבדל בין משרד טוב למשרד לא טוב ומה גם יכול מאוד להשפיע על מוניטין של חברה ואפילו על שמה הטוב.

כיצד בעצם שומרים על משרד נקי רוב הזמן? את האמת זו לא עבודה פשוטה, לאור העובדה שסביבת עבודה של משרד היא דינאמית. לא תמיד כולם באים באותן שעות ויש כאלו שבאים מוקדם ויש כאלו שמסיימים מאוחר. לא פעם ולא פעמיים נתקל מנקה המשרד באנשים שעדיין נמצאים במשרד ומקשה על עבודתו השוטפת. כיום הפתרון הטוב ביותר עבור ניקיון משרדים זה חברות ניקיון שמהוקצעות בניקיון ותחזוק משרדים. כיום רבים מן המשרדים הפכו מעיצוב של שטיח מקיר לקיר מלבד למרצפות קרמיקה. במשרדים מכובדים, מרצפות אלו דורשות תחזוק וניקיון על מנת שינצוץ מהם הברק המוכר שאותו אנו מכירים מן הבית ויתנו למשרד הרגשה אמיתית של יוקרה.
כיצד ניתן לתחזק את רצפת המשרד אם כך?

פוליש מרצפות למשרדים

ביצוע ניקיון והברקת מרצפות באמצעות פוליש מקצועי הינו אחד הדברים המשמעותיים שאנו יכולים לעשות עבור המשרד שלנו, עובדינו ולקוחותינו. הברקת מרצפות המשרד באמצעות מכונות פוליש מקצועיות ייתן ברק ונפח יוקרתי לאווירת המשרד ואווירה נקייה ידועה בכך שתמיד משרה רוגע ונוחות גם במקומות שהם קצת פחות ביתיים כמו משרדי חברות ענק.

כאשר מבצעים פוליש בעבודת הניקיון במשרד יש לזכור כי ניקוי חלונות הן הוא גם אחד מן הדברים שנקשרים לתעודת הזהות הייצוגית של מקום העבודה שלנו. כאשר המשרד שלנו נמצא בבניין משרדים יוקרתי, מן הראוי שהחלונות שלו ישקפו את הבפנים, כלומר את תוכן המשרדים. אף אחד לא רוצה לבוא לעורך דין שלו ולראות שהסביבה החיצונית היא מלוכלכת. כאשר החלונות מבריקים ומשתקפים בהם הסביבה החיצונית הבניין נותן נופח יוקרתי לסביבת העבודה ויוצר רושם ראשוני. לאחר מחקר נשערך באירופה לגבי סגירת עסקאות גדולות בין חברות גדולות במשק. נמדדה מידת ההשפעה של המקום בו הלכו החברות לחתום. אם היה זה בניין יפה ונקי מבחינה חיצונית ופנימית אז העסקה נסגרה ונלחצו ידיים, אם הבניין היה קטן, מחניק ולא נקי במידה סבירה, נרשמה ירידה במספר העסקאות שנסגרו באותו בניין לעומת בניין אחר שהיה מתוחזק להפליא.

לסיכום, ניקיון משרדים הוא אולי אחד הדברים החשובים עבור סביבה טובה יותר במקום עבודה והן גורם ישיר המשפיע על הצלחה ופוריות בעסקים. הטיפ החשוב ביותר הוא בחירת חברת ניקיון עם מוניטין וניסיון רב בניקיון ותחזוק משרדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב