דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות יהלומים מיוחדות - בעזרת עיצוב מיוחד 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 4131 פעמים ]

כדי להתאים את הטבעת אליך, אתה זקוק למעצב

הצעד הראשון בדרך לטבעת יהלומים מיוחדת הוא מציאת מעצב תכשיטים מתאים. זה לא בשמיים: היום פועלים במדינתנו הקטנה הרבה מאוד מעצבים כאלו, שנהנים מהעובדה שישראל היא אחת המרכזים הגדולים ביותר בעולם לסחר ביהלומים.

הבחירה של מעצב תכשיטים חשובה כאן מאוד. רק בעזרת מעצב פנוי ומוכשר, תוכלו לעצב טבעות יהלומים מיוחדות בדיוק על פי החלום שלכם. כל מעצב שמח לעבודה כזו, שנחשבת למאתגרת מאוד ומרתקת, כך שאין לכם מה לחשוש – פנו למעצב מנוסה וצאו לדרך.

המתכת ממנה תורכב הטבעת

נתחיל בחישוק שמרכיב את הטבעת כולה. הוא כמובן עשוי מתכת, אך השאלה היא איזו מתכת תרצו לענוד על האצבע שלכם. תוכלו לבחור בין זהב רגיל, לבן או אדום, פלטינה וכדומה. זכרו כי לכל מתכת יש את הצבע שלה, מה שמשפיע יותר מכל על הבחירה.

אפשרות נוספת שרבים לא מודעים לה, היא לשלב בין המתכות. טבעות יהלומים מיוחדות מורכבות בשילוב בין כמה סוגים של מתכות, מה שמעניק מראה מפתיע מאוד ברוב הפעמים. חישבו על טבעת יהלום המשלבת צבע כסוף, זהוב ואדמדם. אם יותאם לה הסגנון העיצובי הנכון, המראה שלה יכול להיות מדהים.

האבנים על הטבעת

נכון, אין שום ספק שיהיו בטבעת הזו יהלומים – אחד או כמה. אך לפני כן, חשוב שתדעו שיש עוד אפשרויות: טבעות אירוסין רבות כוללות אבני חן שאינן יהלומים, ועדיין נחשבות למרהיבות ביותר. כי טבעות יהלומים מיוחדות הן לא האפשרות היחידה.

האפשרות לשלב אבני חן שונות בטבעת שלכם, מספקת לכם טבעת 'צבעונית' יותר ושונה מכל דבר אחר. ישנם אנשים רבים שהצבעים הסטנדרטיים שמציעות חנויות התכשיטים לא מתאימים להם, והם רוצים לצאת מהשגרה הזו. בשבילם, טבעות עם אבני חן הן רעיון מצוין.

למה לא לשלב בין הסוגים על טבעות יהלומים מיוחדות?

למי שלפתע בטחונו התערער, נספר כי לא חייבים להחליט בין שני סוגי האבנים: למה שלא תשלבו בין יהלומים לבין אבני חן? אם השיבוץ של אבני חן בטבעת הוא דבר נפלא, חישבו עד כמה יהיה נפלא ומיוחד לשבץ אותן על טבעת יהלום. טבעות אירוסין שכוללות יהלומים ועוד שלל אבני חן, הן תכשיט מיוחד באמת.

למי שמתעקש עדיין לדבוק ביהלומים בלבד, נציע גם כאן שתי אפשרויות פופולאריות מאוד. האפשרות הראשונה היא טבעת יהלום אחד, גדול ומרשים, שבדרך כלל משובץ בחלק העליון של הטבעת, כדי להיראות מכל מקום. עם זאת, טבעות יהלומים מיוחדות כאלו לא יגיעו בעיצוב הקלאסי (סוליטר), אלא 'ישחקו' עם מראה החישוק כדי לשבור את הצורה הרגילה.

מי שרוצה לקחת עוד צעד קדימה, יוכל לרכוש טבעות אירוסין עם כמה יהלומים. אלו יכולים להיות שברי יהלומים סביב היהלום הראשי, שורה של יהלומים קטנים שתופיע לכל אורך הטבעת או קבוצת יהלומים בחלקה העליון של הטבעת. כל אחת מאלו נכנסת תחת ההגדרה של טבעות יהלומים מיוחדות.

 

שפר יהלומים - ייצור טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב