דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות יהלומים מיוחדות - הכל מתחיל ונגמר במראה 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2664 פעמים ]

 

טבעת יהלום יכולה להיות מתנה נפלאה בכל אירוע - כיצד תוכלו להגדיר טבעות יהלומים מיוחדות?

בכמה דרכים:

דבר ראשון – המראה של היהלום

אם רוצים לקנות טבעות יהלומים מיוחדות, האבן עצמה היא מה שחשוב. איכות היהלום נקבעת על פי הליטוש, הצבע והמשקל שלו, יחד עם כמות הפגמים שיש בו. כדי להבטיח שתהיה לכם טבעת יהלום עם אבן לתפארת, אתם צריכים לוודא שכל אחד מהפרמטרים הללו מוצע באיכות הגבוהה ביותר.

ליטוש היהלום הוא התהליך שקובע את הצורה שלו. יש כמה סוגי ליטושים, כולם מרהיבים, אך עליכם להבטיח שהליטוש נעשה בצורה מקצועית. הצבע של היהלום נע בין צלול ובהיר לצהוב ועכור. יש כאלו שאוהבים דווקא את הסוג השני – משום שגם כך היהלום נראה נפלא – אך אם אתם רוצים יהלום נוצץ במיוחד, אתם זקוקים לאבן בהירה ככל האפשר.

כמות הפגמים תקבע גם היא האם תמצאו טבעות יהלומים מיוחדות או טבעות רגילות. הפגמים משפיעים על המראה כמובן, אך גם להם יש 'אחריות' על רמת הבהירות של האבן. המשקל של כל יהלום נקבע בקראט, כשכמובן שאבן גדולה תהיה כבדה יותר ולכן גם תעלה יותר. אבל, טבעות יהלומים מיוחדות כוללות בדרך כלל יהלום כמה שיותר גדול.

דבר שני – עיצוב טבעות יהלומים מיוחדות

לאחר שדאגנו למראה האבן, גם עיצובה של טבעת יהלום משפיע על רמת 'המיוחדות' שלה. ישנם כמובן עיצובים סטנדרטיים, שנחשבים ליפים ופופולאריים במיוחד (טבעת בעיצוב קלאסי לדוגמא) - אבל סטנדרטי הוא בדיוק ההיפך ממיוחד. אם אתם מחפשים טבעות אירוסין מיוחדות, אתם צריכים עיצוב לא שגרתי.

ואכן, עיצובים כאלו יש היום בכמויות. תשמחו לשמוע כי בישראל פועלות מאות חנויות תכשיטים, שמציעות אלפי טבעות אירוסין מסוגים רבים, עם יהלומים או עם אבני חן אחרות. חנויות רבות הוקמו על ידי מעצבי תכשיטים עצמאיים, שהם המקור הטוב ביותר למציאת טבעות ייחודיות, שלא יהיו בשום מקום אחר.

דבר שלישי – הכיס שלכם

טבעות יהלומים הן מטרה חשובה, אבל הדבר החשוב באמת הוא כמה אתם יכולים להשקיע בעניין. לא נשקר לכם: ככל שיש לכם יותר כסף, כך יגדלו האפשרויות שלכם למצוא טבעות אירוסין מעוצבות ומיוחדות. אם התקציב שלכם מוגבל, גם האפשרויות מצטמצמות.

אבל אין שום צורך לוותר, להתקפל או להתפשר. גם אם אתם יכולים לקנות טבעת יהלום שלא תעלה על 2,000 שקלים, תוכלו למצוא טבעות יהלומים מיוחדות. השאלה - שתכריע רבות לגבי זהות הטבעת - היא היכן תקנו אותה.

קנה טבעות יהלומים מיוחדות במקומות הראויים להן

כפי שציינו, ישנן היום חנויות תכשיטים רבות מאוד. בשל כך, גם התכשיטים שכל אחת מציעה למכירה אינם באותה איכות. אל תתפתו לקנות טבעת במקומות מפוקפקים. במקומות כאלו לא תוכלו להבטיח כי מה שקניתם אינו זיוף. שנית, אם תצטרכו לתקן פגם כלשהו בטבעת, לא בטוח שיהיה לכם מענה. ואלו תכונות מיוחדות שבוודאי תרצו להימנע מהן.

בנוסף, חפשו חנויות שמציעות תכשיטים ישירות מהמעצב ולא דרך ספק או משווק כלשהו. המשווקים גובים עמלה על כל תכשיט שהם מוכרים ולכן המחירים שלהם נחשבים גבוהים יותר. אם תקנו ישירות ממעצב, תקבלו טבעות יהלומים מיוחדות במחיר משתלם.

 

 


שפר יהלומים - ייצור טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב