דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בארצות הברית - שלושה תנאים עיקריים 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 3331 פעמים ]

שלושת התנאים לעבודה בארצות הברית
עבודה בחו"ל בכלל ועבודה בארצות הברית בפרט קורצת לרבים מאיתנו – צעירים ומבוגרים כאחד. אם אתם מעוניינים להגשים את החלום האמריקאי - לגור ולעבוד בארצות הברית, אתם קרובים לכך מאוד.

עבודה בארצות הברית – כל אחד?
ובכן, כמעט כל אחד יכול לעבוד בארצות הברית. אם אינכם מפחדים מהשפה האנגלית, חברותיים ומנומסים, בעלי מוטיבציה ורצון גבוה להצלחה, בעלי ויזה לארצות הברית – אתם בחצי מהדרך לעלייה למטוס ומציאת עבודה בארצות הברית. כל שעליכם לעשות הוא למלא אחר שלושת התנאים לעבודה בארצות הברית – שפה, אישיות וויזה.

השפה כתנאי ראשון לעבודה בארצות הברית
עבודה בארצות הברית תדרוש מכם לדבר, לכתוב ולקרוא רק באנגלית. אין צורך להיבהל, ארצות הברית מלאה במהגרים, ולכן גם אם האנגלית שלכם לא הכי מוצלחת, לא תהיה לכם כל בעיה להסתדר עם האמריקאיים. אם אתם רוצים להצליח ובגדול, עבדו על האנגלית בשעות הפנאי שלכם – קראו ספרים, צפו בסדרות טלוויזיה, כתבו יומן באנגלית ועוד. כך למעשה תשפרו את האנגלית ובוודאי תצליחו יותר במקום עבודתכם.

אישיות כתנאי שני לעבודה בארצות הברית
רוב העבודות בארצות הברית מסתכמות במכירות – עגלות מכירה בקניונים, מכירת ציורי שמן מדלת אל דלת, מכירת גלידות באוטו גלידה ועוד. לכן, עבודה זו תדרוש מכם בראש ובראשונה להיות חברותיים ומנומסים. כמו כן, תצטרכו לייצר דו שיח עם העובדים ושבים ולכן עליכם להיות אנשי שיחה טובים. כפי שציינו, רוב העבודות הן עבודות מכירה ועל כן תצטרכו גם להציג למעסיקים וגם לעצמכם המון רצון להצלחה וכן מוטיבציה בשמיים – ללא זה, יהיה לכם מעט קשה למכור ולהתקדם לבונוסים. לכן, אם אתם מעוניינים לעבוד בארצות הברית, רצוי מאוד שתענו על כמה הפרמטרים העוסקים באישיות ואתם נמצאים במרחק טיסה מהעבודה הבאה שלכם.

ויזה תקפה כתנאי שלישי לעבודה בארצות הברית
ויזה תקפה היא התנאי השלישי והרציני ביותר. על מנת להיכנס לארצות הברית עליכם להוציא ויזה מתאימה. קיימות ויזות שונות המתחלקות לקבוצות שונות:
1.    ויזת תייר / ויזת עסקים – B1/B2: ויזת B1/B2 היא הויזה הנפוצה ביותר ומתאימה לאלו מכם המבקרים בארה"ב עד חצי שנה. הויזה תקפה ל-10 שנים מיום הנפקתה וניתן להיכנס ולצאת משערי המדינה ללא הגבלה באותה תקופה. אולם, מקסימום השהות בתוך המדינה הינה חצי שנה. ראוי לציין כי זוהי אינה ויזת עבודה והיא נחלקת לויזה לעסקים (B1) ויזה לתיירים (B2). רוב האנשים המגיעים לעבוד בארצות הברית לפרק זמן קצר נכנסים עם הויזה הזו, אך מסתכנים במאסר, גירוש לא נעים ואי יכולת להיכנס אי פעם דרך שעריה של ארה"ב.
2.    ויזת סטודנטים – F1: ויזת F1 היא ויזה המתאימה לסטודנטים אשר התקבלו ללימודים באחד ממוסדות הלימוד בארצות הברית – אוניברסיטאות או מכללות. ויזה זו ניתן לקבל רק על ידי הצגת אישור לימודים תקף ממוסד לימוד מוכר בו עומדים להתחיל את לימודי התואר. הויזה הזו מאפשרת לסטודנטים לעבוד בארצות הברית, אך באופן חלקי – רק בעבודות המתאימות לסטודנטים זרים. לכן, אם אתם מעוניים לעבוד בעבודה בעגלות בקניונים ומחזיקים בויזה זו, אתם יכולים לשכוח מכך וכדאי שתתחילו לחפש עבודה המתאימה להגדרתכם.
3.    ויזה לעבודה זמנית – H2B: ויזת H2B היא ויזה לעובדים זמניים וניתן לקבל אותה רק אם כבר יש ברשותכם חוזה עבודה מול חברה אמריקאית וזו תקבל אישור ממחלקת ההגירה של ארצות הברית, כי החוזה תקף והיא לא מצאה עובדים זמניים אמריקאים שיתאימו לדרישות התפקיד. ראוי לציין כי הויזה הזו מאפשרת לעבוד באופן חוקי לחלוטין, בעיקר בעבודות מלונאות, חקלאות ואחרים, וכן מאפשרת לכם לקבל מספר ביטוח לאומי ורישיון נהיגה אמריקאי למשך 3 שנים.

לסיכום, על מנת למצוא עבודה בארצות הברית עליכם למלא את שלושת התנאים – שפה, אישיות וויזה.

"אחרי השירות" הינו פורטל חיילים משוחררים המרכז מגוון עצום של מידע בתחומים שונים עבור חיילים משוחררים ומשתחררים: מענק שחרור, היחידה להכוונת חיילים משוחררים, עבודה מועדפת, עבודה בחו"ל (בעיקר עבודה בארצות הברית) , תהליך חיפוש עבודה, לימודי פסיכומטרי, לימודי תואר, הכשרה מקצועית וקורסים, לימודי שפות, טיול אחרי צבא ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב