דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים חשובים בנושא בניית דף נחיתה 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1901 פעמים ]

אחד הכלים החשובים המשמשים מפרסמים ברשת האינטרנט הם דפי נחיתה.

דפי נחיתה הם דפים המתמקדים במוצר או שירות ספציפי המשמשים יעד עבור תנועה ממוקדת מפרסומים כמו מודעות טקסט, באנרים או מקורות תנועה ממומנים אחרים ומיועד לקבל להשיג מטרה מסוימת מהדף כגון קבלת פרטי המשתמש (שם, אימייל ו/או מספר טלפון) או רכישה של מוצר או שירות מסוים.

בניית דף נחיתה חייבת להתבצע בצורה מקצועית ותוך חשיבה עמוקה על המטרות שלשמה מוקם דף הנחיתה. בנייה שאינה מתבצעת בצורה ממוקדת עשויה להוריד משמעותית את איכות דף הנחיתה ולכן קיימת חשיבות רבה לכל פרט ופרט בתהליך הבנייה.

השלב החשוב ביותר בבניית דפי נחיתה היא הבנת המטרות והיעדים הנדרשים מהקמפיין שעתיד לעלות. רק על ידי הבנת היעדים ניתן יהיה לתכנן דף נחיתה מתאים.

לפי מחקרים אחד הדברים שמשפיעים ביותר על יצירת אמון בין אתר האינטרנט או דף הנחיתה לבין המשתמש הוא העיצוב. לכן, חשוב מאוד להקפיד על עיצוב דף נחיתה מקצועי ולא להתפשר על איכות העיצוב.

לאחרונה נראים ברשת הרבה מאוד דפי נחיתה שמשתמשים בתמונות מאוד לא איכותיות וכוללים עיצוב לא מוקפד וכתוצאה מכך מביאים הרבה פחות תועלת עבור המפרסמים.

שימוש באלמנטים ובצבעים נכונים תוך כדי בחירת המיקום הנכון של האלמנטים האלו בדף יכול להביא לתפוקה טובה יותר של פניות מדף הנחיתה וכתוצאה מכך להצלחת הקמפיין כולו.

הטקסט שלכם בדף הנחיתה יכול להגדיל בצורה משמעותית ביותר את כמות הפניות מדף הנחיתה. כתיבה מקצועית ומשכנעת היא דבר שאי אפשר להתפשר עליו ומומלץ מאוד להיעזר בכותב תכנים מקצועי (בקשו לראות דוגמאות).

חשוב ליצור מסלול ברור עבור הגולש ולא לבלבל אותו בעודף של פרטים. נסו למקד כמה שיותר את דף הנחיתה שלכם ואל תציפו אותו בפרטים לא הכרחיים ולא נחוצים.

דרשו מהגולש רק את המינימום ההכרחי עבורכם. אם אין לכם מה לעשות עם הנתון של גיל הגולש או מקום מגוריו - אל תדרשו ממנו למלא את הנתון הזה. דרישה מהגולש למילוי פרטים רבים מידי ירחיק את הגולש מהדף.

מי שיכול לספק בניית דפי נחיתה הן חברות הקמת אתרים או חברות המתמחות בבניית דף נחיתה. בכל מקרה כדאי לבקש ממי שתבחרו בו שיבנה את דף הנחיתה שלכם מספר דוגמאות כדי לראות האם  התנאים המצוינים במאמר אכן מתקיימים בהם.

רק שמירה על העקרונות המצוינים במאמר יביא לדף נחיתה שיביא תוצאות וישיג את היעדים שהוצבו עבור הקמפיין. התנועה שאותה אתם מביאים לדף הנחיתה ברוב המקרים עולה לכם כסף. יצירה של דף נחיתה לא מקצועי תגרום לו לרדת לטמיון.

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב - בניית אתרי אינטרנט העוסקת באפיון, עיצוב אתרי אינטרנט, קידום אתרים ופיתוח מערכות אינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב