דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים מקצועי במנועי החיפוש 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2066 פעמים ]

בעולם המודרני והתחרותי של האלף השלישי בעלי עסקים רבים מחפשים את היתרון שיעניק להם את קפיצת המדרגה מהשלב בו מצוי העסק שלהם.

ככל שעובר הזמן בעלי עסקים רבים מתחומים שונים ומגוונים מבינים שאין הם יכולים להתעלם מקידום אתר האינטרנט שלהם במנועי החיפוש כחלק מרכזי בפעולות השיווק של העסק שלהם.

בין אם מדובר בעסק קטן ומקומי המשווק מוצרים לאיזור ספציפי ובין אם מדובר בחברת ענק בורסאית המחפשות משקיעים מרחבי העולם, קידום אתרים בגוגל בפרט ובמנועי החיפוש בכלל צריכים להוות חלק משמעותי בתקציב השיווק והפירסום של כל אחד ואחד מהם.

יותר ויותר אינטראקציות עיסקיות בין אם מורכבות ובין אם פשוטות מתחילות היום בחיפוש פשוט בגוגל. במקרים רבים בהם חברה מסויימת עובדת עם ספק קבוע לאורך שנים רבות מבקשת ההנהלה מאיש המקצוע בחברה לקבל מספר הצעות מחיר נוספות לספק הקבוע שלהם (עורך דין, אדריכל, בית דפוס, ספק מוצרים ועוד) ורק בגלל הקלות והמהירות של השגת הצעות מחיר ופנייה מחברות שאיתם אין לך כל קשר שווה להתייחס לכך בהתאם.

הבעיה המתעוררת פעמים רבות היא שרבים מאתרי האינטרנט של חברות גדולות אינם מתאימים כלל במצבם העכשווי לקידום אתרים באינטרנט. בעל אתר הרוצה לקדם את אתרו במעלה תוצאות החיפוש צריך להתייחס למספר פרמטרים חשובים לפני שיוכל לבצע קידום אקטיבי על פני הפלטפורמה שלו.

ראשית מבנה האתר: האתר צריך להיות בנוי בצורת היררכיה ברורה בין הדפים והמנגנונים כאשר היררכיה זו צריכה להיות מוצגת גם בפני הגולש וגם צריכה להיות ברורה לעכביש של גוגל. לכל דף צריך שיהיה נושא ייחודי משלו, עם כותרת דף ייחודית וכותרות משנה רלבנטיות בתוך הדף עצמו. לכל התמונות צריך להיות שם משלהן התואם את נושא הדף וכל הקישורים בדף צריכים להיות גלויים והגיוניים למבנה האתר הכללי. על מנת ליצור מצב אופטימלי על האתר להיות מבוסס על מערכת ניהול תוכן התומכת בשינו המטא טאגס ושלל הפרמטרים הרלבנטיים למנועי החיפוש.

לאחר שיצרנו מבנה מושלם על התכנים באתר להיות גם הם מושלמים וכשאנו מדברים על תכנים בהקשר לקידום אתרים אנו מדברים על טקסטים. על טקסטים בכל דף ודף להיות מקוריים, רלבנטיים למבנה הדף ושמו ובעיקר מתעדכנים באופן תדיר באתר. כל זאת על מנת לתת לגוגל את התחושה שאכן מה שקורה כאן באתר הוא דינמי, מקורי, רלבנטי וקשור ישירות לנושאים ומילות החיפוש בהן אנו רוצים להופיע בתוצאות החיפוש.

רק לאחר שהשגנו מבנה ותוכן מושלמים נוכל לגשת לפעולות הנעשות מחוץ לאתר האינטרנט שלנו החשובות גם הן מאוד. בניית מערך קישורים מגוון לאתר שלנו. קישורי פוטר מאתרים דומים, קישורים מרשתות חברתיות, קישורים מתוך מאמרים קשורים, קישורים מבלוגים ופורומים ועוד. ככל שיותר אתרים מצביעים עליך ואומרים עליך שאתה כזה גוגל ושאר מנועי החיפוש הולכים לאתר שלך בודקים אם אתה כזה ואם באמת אתה כזה וכל כך הרבה אומרים שכך אז אתה מתחיל להתקדם במעלה תוצאות החיפוש לאט לאט יום אחרי יום עד להשגת היעד המיוחל.

לסיכום כמו כל דבר, גם קידום אתרים באינטרנט נחלק לשלושה חלקים עיקריים: מבנה, תוכן וקישורים.

ישנם עוד מספר פרמטרים המשפיעים על קידום אתר באינטרנט אך בצורה מועטה יותר כמו: וותק האתר והדומיין, מספר הדפים המאונדקסים בו, השרת בו הוא מאוחסן, הדומיין עצמו, כתובת ה-IP אם היא ייחודית ועוד אך מבנה תוכן וקישורים מהווים את הרוב העקרי והמוחלט בקידום אתר אינטרנט.

 

בניית אתרים מקצועית באינטרנט על ידי מעצבים עם 20 שנות ניסיון קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש על ידי מומחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב