דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה עיצוב מתאים לי 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2265 פעמים ]

בניית בית וריהוטו היא ללא ספק אחת המשימות המאתגרות ביותר בחיינו. האפשרויות הן רבות ומבלבלות , ההחלטות שנעשה תלווינה אותנו – להרבה זמן ואולי לתמיד. יש הרבה מה לעשות-לבחור  ארכיטקט,קבלן,ועוד בעלי מקצוע –ולבחור את אותם אנשים שיהפכו את חלומנו למציאות. בכל השפע המבלבל הזה אנחנו נוטים לפעמים לדחוק הצידה את העדפותינו האישיות ולעשות פשרות עם הסובבים אותנו, כדי שנוכל להתקדם ללא עיכובים מיותרים ליעדנו-הבית.

והנה קירות הבית מתרוממים,תכניות נהפכות למציאות למול עינינו, אנחנו משחררים אנחת רווחה קטנה, ואז נזכרים-הריהוט!
רהיטי ביתנו חייבים לשקף את טעמנו ואהבותינו, בנושא זה אין לעשות פשרות!

מספר עצות שתעזורנה לכם להגיע למטרה זו-
חישבו בעיצובית-מעתה בכל פעם שתראו סרט,טלויזיה תבקרו בבתי חברים ומשפחה, שימו לב לפרטי עיצוב ולרהיטים מיוחדים ומעוצבים, ונסו לבחון מה אתם אוהבים ומה לא, צפו בתכניות עיצוב, עלעלו במגזינים ובקיצור-הקדישו זמן ותשומת לב לכל מה שקורה סביבכם מבחינת עיצוב וריהוט.

תכננו בזמן- פריטים מסוימים צריכים להבחר עוד בשלב התכניות-דלת הכניסה היא אלמנט מהחשובים ביותר בבית, בחנויות המתמחות בדלתות עתיקות תמצאו מבחר מעורר השראה של דלתות עתיקות מעץ טיק  שלהן גילופים וצבעוניות מענינת אך לדלתות עתיקות אלו מאחר ומידותיהן גמישות רק במידה מסוימת, יש להכין בזמן את הפתח המתאים. גם בחדרי אמבטיה תוכלו ליצור עיצוב נועז ללא פשרות אם תבחרו בזמן שידות עתיקות מעץ מלא לכיורים ופריטי ריהוט משלים כשידת מגרות, ספריה מעוצבת צרה למגבות, או ספסל מגולף לישיבה - כך תחמקו מהשיגרתי והצפוי בחדרים חשובים אלו - חדרי אמבטיה מעוצבים.

כתתו רגליכם- שפע של זמן עומד לרשותכם! הבית נבנה בקצב שלו-לימדו את האפשרויות שלכם ופשוט בקרו בכמה שיותר חנויות רהיטים, קחו אתכם תמיד מידות ותכניות כך שאם תראו פריט ריהוט  מעוצב ומיוחד, המוצא חן בעיניכם וגם מתאים למידות-ריכשו אותו- חלק מחנויות הרהיטים מחזיקות אוסף של פריטים ורהיטים עתיקים ואוספים של רהיטים מעץ מלא, שהם יחידים-בין אם הם עתיקים ובין אם הם פריט מקו יוקרתי-למה לפספס? ברוב חנויות הרהיטים ישמחו לשמור לכם פריטים ורהיטים מוזמנים עד שתצטרכו אותם, ולכם יהיה את היתרון שבחרתם פריט ורהיט מעוצב לטעמכם ללא לחץ של זמן. כאשר תיכנסו לחנויות אלו תתחברו לתחושה האופפת אתכם-עד מהרה תדעו איזה סגנון "עושה לכם את זה" וממה תרצו להמנע-התייחסו לתקופה זו ולביקורים אלו כאל "בית ספר לעיצוב" בו מתגבש טעמכם וצפות ההעדפות האמיתיות שלכם שאינן קשורות דווקא לטרנדים מככבים אלא לתשתית הרגשית האמיתית שלכם.

אל תחששו מעירוב סגנונות-כל עוד שתיצמדו לרחשי ליבכם תוכלו לשלב פריטים ורהיטים שונים שישתלבו יפה ביחד. למשל-שידות עתיקות לחדר שינה משתלבות נפלא במיטה במראה מודרני, שולחן קפה מעץ מלא או אפילו עץ עתיק ממוחזר, יפאר כל חדר מגורים ויתאים מאוד לספות עכשוויות, שולחן כתיבה עתיק יהפוך את משרדכם הביתי לחגיגה תרבותית של ממש וכן הלאה-הכל פתוח והעיקר-אל תפחדו להעיז-בעוד שבהרבה חנויות רהיטים תראו וריאציות דומות של אותו דבר, בחנויות אחרות תראו רהיטים מעוצבים שיהוו בשבילכם חידוש מרגש-אל תהססו לרכוש פריטים אלו-הם יהוו מוקד של עניין והתפעלות בביתכם, יוסיפו ייחוד ומקוריות לעיצוב בתיכם וגם נושא שיחה לאורחים מתפעלים, בסגנון "איפה קנית... כמה עלה.. כמה יפה!"

שתפו את המעצב-מעצב מוכשר ידע לשלב את הפריטים והרהיטים שבחרתם למכלול שיהיה פרקטי ויפה כאחד וגם החשוב מכל- יבטא את צורכיכם ואישיותכם כפי שהיא באה לידי ביטוי בביתכם החדש.

 

 

מרקופולו | marcopolo 
הצטרפו אלינו לפייסבוק - https://www.facebook.com/marcopolo.design 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב