דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיוור ישיר אפקטיבי - שלב אחרי שלב 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2487 פעמים ]

קמפיין דיוור ישיר הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר הקיימות כיום להגדלת מאגר הלקוחות של העסק, והחוקים שיצאו בשנים האחרונות, המגבילים את ההפצה של פרסומות זבל וספאמים, רק הביאו לחיזוק מעמדו כאמצעי פרסום מוביל. דיוור ישיר הינו פרסום ממוקד, הנשלח באמצעות הדואר למאגר של לקוחות פוטנציאלים, הנאסף באמצעים שונים. העסק יכול לשלוח באמצעות דיוור ישיר מבצעים ממוקדים, עדכונים ללקוחות קיימים, ברכות לחג או כל אינפורמציה עדכנית אחרת שהוא מעוניין להעביר ללקוחותיו. אם גם אתם רוצים לדעת איך עושים קמפיין אפקטיבי למוצר או לשירות שלכם באמצעות דיוור ישיר, אנחנו כאן בשבילכם. במאמר שלפניכם נציג את השלבים לביצוע קמפיין דיוור ישיר ממוקד, אשר יסייע לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם ולהגדיל את המכירות.

קמפיין דיוור ישיר – צעדים ראשונים
לפני השקת קמפיין דיוור ישיר, יש לתכנן אותו בקפידה ולהתחשב בכל הפרמטרים הקשורים למוצר וללקוחותיו הפוטנציאלים. כמו בכל קמפיין שיווקי אחר, גם כאן הדרך להצלחה מתחילה במוצר מנצח. אך בהנחה שאת זה כבר הצלחתם להשיג, עליכם לחשוב עוד קצת מה הצרכן רוצה, צריך ומעוניין, לפני שאתם רצים להשקיע בקמפיין לא יעיל. קמפיין דיוור ישיר מוצלח הוא קמפיין שמבצעים בו מחקר מוקדם, מזהים את הלקוחות המובילים ומקבלים מהם פידבק בנוגע לקמפיין. דיוור ישיר טוב פונה לקהל המטרה הרלוונטי בעיתוי הנכון, ולכן חשוב מאוד להתאים במדויק כל מוצר או שירות לקהל היעד, ולבחור את העיתוי המתאים ביותר לביצועו.

איסוף הלקוחות הפוטנציאליים לקמפיין דיוור ישיר יכול להתבצע הן באמצעות חברות המציעות שירותי מאגרי מידע והן באופן עצמאי ממקורות גלויים, כמו דפי זהב. קמפיין דיוור ישיר יכול להתחיל בכמה עשרות לקוחות ולהסתיים בכמה עשרות אלפי לקוחות, הכול בהתאם לתקציב שלכם ולכמות הלקוחות הפוטנציאליים. לבעלי עסקים חסרי ניסיון בקמפיינים של דיוור ישיר, מומלץ להתחיל עם קמפיין בתקציב נמוך, למספר קטן של לקוחות ולאחר מחקר וניסוי מתאים. הכנה לקמפיין דיוור ישיר דורשת איסוף מידע רב - במה הלקוח מתעניין, כיצד לפנות אליו ובעיקר - כמה להשקיע בכדי להשיג את התפוקה הרצויה. תהליך זה הוא תהליך המשלב מחקר מקדים מעמיק ונכון, קשר עם הלקוחות והבנה של צרכי הלקוח.

דיוור ישיר – תנאים אופטימאליים והצעות שיווקיות אטרקטיביות
לאחר שאתם מכירים את המאפיינים של לקוחותיכם הפוטנציאליים, ולאחר שקבעתם את התקציב המתאים, הגיע הזמן להתחיל את הקמפיין. עצבו קמפיין דיוור ישיר אשר יכלול הטבות ומבצעים שונים, המיועדים ספציפית למאפייני קהל היעד שבחרתם, והקפידו להפוך את רכישת המוצר או השירות לקלה ביותר עבור המקבל. איך עושים זאת? לדוגמה, תוכלו להציע בקמפיין דיוור ישיר תנאי משלוח נוחים, מחירים נמוכים במיוחד או שי ייחודי; תוכלו לכלול בהם שוברים למימוש בתקופת זמן מוגבלת; תוכלו להציע השתתפות בהגרלה, מבצעי אחד פלוס אחד וכן הלאה. מומלץ גם להציע תנאי תשלום נוחים וכמה שיותר אפשרויות תשלום, להשאיר פרטים ליצירת קשר וכתובת אתר אינטרנט ולהקפיד כי יהיה מי שייתן מענה לפונים בעקבות דיוור ישיר, וימשיך את תהליך המכירה.

דיוור ישיר הוא שיטה נוחה וחסכונית לפנייה לקהל לקוחות מצומצם ומאופיין היטב, והוא יכול להשיג אחוזי המרה גבוהים יותר כמעט מכל שיטת שיווק אחרת. בנוסף, דיוור ישיר הוא אמצעי נוח לשמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים שלכם, לצורך ביצוע מבצעים ממוקדים, ניהול מועדון לקוחות וכדומה. העלויות של דיוור ישיר מסתכמות בעלויות הדפוס והביול, והתועלת רבה לאין שיעור. עסקים המבצעים שימוש נכון ועקבי בשיטה זו, יכולים להשיג הרחבה ניכרת של חוג הלקוחות שלהם ועליה משמעותית במכירות.

אורי יוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב