דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים וחתונת רווח 

מאת    [ 25/12/2010 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 3735 פעמים ]

גני אירועים היום גובים סכום רב עבור כל מנה המוגשת בחתונה. בתל אביב וסביבתה המחירים עבור כל מנה מרקיעים לשחקים, והיום חתונות בנמל תל אביב או ביפו הם רק לזוגות מרופדים היטב או ילדים להורים מרופדים היטב. במידה והוזמנתם לאחד מאותם גני אירועים בתל אביב וסביבתה, בוודאי מדובר בחתונה שנשפך עליה כסף על ימין ועל שמאל, ובסוף הזוג שמתחתן עוד יעשה לך פרצוף כי תשים "רק" 300 שקל במעטפה.

גני אירועים בתל אביב לוקחים לא פחות מ-300 שקל למנה, לא כולל מע"מ, מלצרים, שולחן, כיסא ומפה. במהלך האירוע באותם גני אירועים יוקרתיים מביאים לך צלחת בגודל צלחן לווין של YES כאשר היא מקושקשת בכל מיני רטבים מוזרים בסגנון פיקאסו, ובאמצע שוכב לו חתיכת מאכל לא מזוהה בגודל של זית עם קיסם.

כך שאם אתם זוג שעומד להתחתן אבל אין לכם הורים עשירים ואתם מחפשים גני אירועים במחירים שפויים, כדאי שתתחילו להתרחק מאזור תל אביב. אם תרחיקו קצת דרומה, תראו נסיקה במחירים, ובהחלט אפשר למצוא גני אירועים שגובים כ-250 ש"ח ומטה עבור מנה.

לכל זוג שמצבו הכלכלי לא ממש מזהיר יש התלבטות אם לעשות חתונה איכותית, או לעשות חתונה ברמה נמוכה, "חתונת רווח", אבל להישאר עם עודף אחרי החתונה לירח דבש בתאילנד, חסכון לקראת קניית דירה ועוד. בחירת גן אירועים מתוך גני אירועים בישראל תקבע איזה סוג אירוע יהיה. יש היום גני אירועים שבנויים סביב הקונספט הזה של חתונת רווח, וגובים כ-160 שקל עבור מנה, כולל מע"מ! מאחר שהיום כל מי שמוזמן לחתונה נוהג לשים במעטפה לפחות 250 שקל עבור מנה, מובטח לכם שתצאו ברווח. מי ששם פחות מ-250 שקל זה כנראה אנשים שגם 200 שקל זה למעלה מיכולתם. תוכלו אפילו לנסות להוריד את מחיר המנה על ידי בחירת ביום בלתי אטרקטיבי בעליל (יום ראשון או שני), בעונה בלתי אטרקטיבית (חורף), בתאריך בלתי אטרקטיבי (מה לגבי מוצאי יום כיפור?). אם האירוע שלכם יהיה אטרקטיבי, זה כבר סיפור אחר.

גני אירועים ברמה נמוכה אפשר לזהות בראש ובראשונה על ידי האוכל המוגש. אין חתונת רווח שהאורחים יוצאים בה שבעים. אפשר גם לזהות גני אירועים המתמחים בחתונות רווח לפי קבלת הפנים. אם אין מספיק כוח אדם בגן האירועים, ויש תור ארוך של שלושים אנשים שמחכים לקוקה קולה וכולם עטים על הברמן, כנראה שמדובר בחתונת רווח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב