דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערב גדול לילדה גדולה 

מאת    [ 25/12/2010 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1742 פעמים ]

מועדון לבת מצווה – צירוף מילים שיגרום לכל בת 12 להתפקע מאושר. מועדון לבת מצווה מציע לאותה ילדה ערב מיוחד שבו כל הזרקורים ותשומת הלב יופנו אליה. 

כמו שכלות מסתובבות מרחפות וזוהרות כמה ימים לפני יום חתונתן עם סומק בלחיים וברק בעיניים, כך גם הילדה הצעירה שבחרה מועדון לבת מצווה תרחף על ענן וורוד. והאמת, למה לא? מדובר באירוע צבעוני מאוד וביציאה מהשגרה האפרורית של בית-ספר, בית, בית-ספר, בית. האירוע הזוהר הבא שמחכה לאותה ילדה בת 12 נמצא הרחק לפניה, בערב ה"פרום" עם סיום לימודיה ויציאה מהחממה של התיכון, לתוך עולם של ברקודות ומדוזות. אז למה לא. תנו לה לחגוג ולהתרגש.

מועדון לבת מצווה וחתונה באולם אירועים חולקים יחדיו הרבה במשותף. האוכל הטוב (נקווה בשבילכם), המוזיקה, הריקודים, המוזמנים העייפים הנגררים לאירוע אחרי העבודה בפקקי ענק.

בכל חתונה יש את האטרקציה המרכזית של הערב. המוזמנים מחכים לה כל היום, מתרגשים לבואה. לא, לא מדובר בכניסה החגיגית של הכלה לאולם, אלא באלכוהול שזורם חופשי באותו ערב.  מועדון לבת מצווה הוא בגדול אירוע נטול אלכוהול, אם כי סביר שהדור של הנוער היום מגדל שתיינים הרבה יותר גדולים מכם. מועדון לבת מצווה לא יציע לכם קוקטיילים, וודקות, בקרדי ויינות, ובעמדות השונות תוכלו למצוא מזרקות שוקולד, סוכר-צמר גפן, ועוד שלל אטרקציות מתוקות שיעשו לכם צרבת למשך היממה הבאה. 

כמובן, אין מועדון לבת מצווה שמכבד את עצמו ולא ממקם עמדה של משחקי מחשב לזומבים הצעירים וטרוטי העיניים שמעדיפים לבהות במסך הטלוויזיה מאשר בבנות גילן הגמלוניות.

מועדון לבת מצווה מציע לבני הנוער את האטרקציה המרכזית של הערב, רחבת הריקודים. במידה וחציתם את גיל 18 ראו את עצמכם מנודים מרחבת הריקודים. תפקידכם הלא רשמי מסתכם בסבסוד האירוע, ישיבה בצד ולא בבזבוז מקום מיותר על רחבת הריקודים.

כמובן, אין אירוע של מועדון לבת מצווה שלא מכיל מצגת מפוהקת בפוואר-פוינט של הילדה מגיל 0 עד 12, ונאום מתיש וארוך שמוקרא על ידי בעליו בעיניים דומעות למחצה. מועדון לבת מצווה עשוי לשמש במה לשורת נאומים של אנשים נוספים שרוצים לייגע אתכם עד מוות ולמנוע מכם בכוח את הגישה לשולחנות האוכל. עשו טובה, ובמקום לשעמם את האורחים שלכם, עדיף שתציגו על המסכים של מועדון לבת מצווה את הצילומים המקדימים לילדה שנערכו יום קודם לכן. גם ככה רוב הסיכויים שהצילומים האלה ישכבו באלבום מאובק וכבד, עד שתשלפו אותם כמה שנים מאוחר יותר מהבוידעם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב