דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפלגות נופש לברצלונה 

מאת    [ 24/12/2010 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2346 פעמים ]

בשלהי שנות התשעים שר זוהר ארגוב "הו ברצלונה ברצלונה, מעודי לא פרטתיך על כלי נגינה", באחד משיריו המפורסמים ביותר. כעשרים שנים מאוחר יותר, תיירים ונופשים רבים ממשיכים לשיר שירי הלל לבירת מחוז קטלוניה במהלך הפלגות נופש של קרוזים באזור.

הפלגות באזור הים התיכון חולשות על יעדים נרחבים במדינות כגון איטליה, ספרד ויוון, כך שתוך ימים ספורים של הפלגה יוכלו הנופשים לטעום ממגוון תרבויות שונות. ברצלונה נחשבת ליעד האהוב ביותר על תיירים מרחבי העולם, כך שכמעוט כל הספינות של הפלגות נופש  וכן קרוזים בים התיכון עוגנות בעיר זו.

הסיבה לפופולריות הרבה של קרוזים ברצלונה הם הגיוון הרב של העיר. בשעות הבוקר מציעה העיר ביקור במוזיאונים וחיי תרבות מעניינים, ובשעות הלילה נפתחים השערים של פאבים רבים ומועדוני לילה, עבור תיירים המגיעים דרך הפלגות או טיסות. במהלך הפלגות נופש באזור מומלץ לטייל בשניים מהמוזיאונים המפורסמים ביותר באירופה המוקדשים לאדריכל הנועז אנטוני גאודי ולאוסף היצירות הגדול ביותר של הצייר המפורסם פיקאסו. לאחר ביקור במוזיאונים, תיירים במהלך הפלגות בעיר יוכלו להמשיך אל שוק בוקריה – בו ניתן לרכוש פירות וירקות טריים וכן מאכלים האופייניים לברצלונה כגון מנות טאפאס טעימות.

כמו כן, עבור ביצוע של קרוזים הכוללים טיולי שופינג סוערים במהלך הפלגה בים התיכון, תיירים נוהגים להמשיך אל שדרות הרמבלה המציעה שפע של חנויות, דוכני רחוב, וכן מופעי רחוב המתקיימים לכל אורך השדרה הארוכה. ואולם, הפלגות נופש לא יוכלו להיות מושלמות ללא ריקודים סוערים – ברצלונה מציעה מגוון רחב של פאבים ומועדונים הפתוחים בשעות הלילה. במהלך הפלגה שעוגנת בעיר מומלץ לבקר בכפר "פאבלו אספניול" הסמוך לברצלונה, ולרקוד לצלילי פלמנקו במועדון המפורסם "Carmen Del Tablao".

מרכז ההזמנות המקצועי לקרוזים בינלאומיים הדני קרוזים מציג מגוון מסלולים של הפלגות ברחבי העולם וכן תוכניות של הפלגה בברצלונה. הספינות בהן מתקיימים קרוזים בעיר כוללות את כל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת: חדרים מרווחים ושירות חדרים אישי, מסעדות גורמה וחנויות, וכן מופעי בידור מדי ערב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב