דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים - הגיע הזמן למשהו אישי יותר 

מאת    [ 24/12/2010 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2387 פעמים ]

מתנות לעובדים – הגיע הזמן למשהו אישי יותר. לעתים, הרבה דברים בחיים הם עניין של ניצול הזדמנויות. לקראת החגים הקרבים, יש למנהלים ובעלי עסקים, משימה נחמדה שעניינה הוא הענקת מתנות לעובדים. זוהי הזדמנות מצוינת, שכדאי מאוד לנצל אותה לחיפוש של פריטים מקוריים ויותר אישיים. אין אחד מאתנו שלא יאהב לקבל מתנה, בכל מסגרת שהיא, כשהיא בעלת נגיעה אישית. פרויקט זה של מתנות לעובדים הוא לא תמיד קל לביצוע אם לא מתכננים אותו נכון. מדובר בפרויקט שיכול להיות חוויה מהנה ומשחררת שתוכל להוציא אתכם מהשגרה המשרדית ולרענן את ראשכם.

 בבחירת מתנות לעובדים אנו יכולים להבין בקלות כי אנו מבצעים פעולה מאוד חיובית שכל עיקרה הוא לגרום לכך שפרויקט זה יתרום לרבים להרגיש יותר טוב. הענקת מתנות לעובדים, שיש בהן אופי אישי, תהיה מוערכת על ידי העובדים והפידבק החיובי שמקבל מבצע הפרויקט, תורם גם לו להבין כי כל המהלך המושקע שלו היה שווה. פרויקט מתנות לעובדים יכול בהחלט לעמוד מאחורי ההגדרה של "פרויקט", אבל כזה שמעניק תמורה מהנה לכולם והוא חיובי בלבד. עובדים רבים ממתינים לחגים ולא רק בציפייה לחופש אלא גם בכדי לקבל את אותן מתנות לעובדים וליהנות מהן במשך החג ולאחריו.

 מתנות לעובדים – קל להיות יצירתי

תענוג גדול הוא לקחת יום או יומיים לחיפוש של מתנות לעובדים שתהיינה מקוריות ומעניינות ויניבו תגובות נלהבות והרגשה אישית טובה. התוצאה החיובית תגיע עקב התאמתן של אותן מתנות לעובדים, לאופיים של צוות עובדים מסוים או לאופייה של מחלקה מסוימת. למזלנו, העולם של היום הפך לכזה שדי בקלות נוכל למצוא דברים מקוריים בכל תחום כמעט. מתנות לעובדים הם גם כן בעלות נגישות רבה לחיפוש ולמציאה של פריטים ואלמנטים רבים שיהפכו את המתנה, את החיפוש אחריה, ואת ההתאמה שלה, לקלים הרבה יותר. ישנם אנשים יצירתיים שיודעים איך להפוך כל דבר שגרתי שאנו מכירים למוצר יצירתי ומקורי שלא חשבנו כלל כי אפשר ליצור אותו, והדבר יכול לשרת את כל מי שמחפש מתנות לעובדים.

 זהו עולמם המבורך של אותם יצירתיים והם חולקים אותו אתנו בשמחה בדרכים שונות, כשכאמור, אחת מהן היא אותו תחום של מתנות לעובדים. אנשים יצירתיים אלו, כאילו עושים את העבודה בשבילנו ולנו נותר רק לחזות בתוצאות המדהימות וליהנות. ההנאה תהיה גם בחלוקת אותן מתנות לעובדים, שיבינו במהרה עד כמה התאמצו בשבילם והעניקו להם מתנה יוצאת דופן. ההבנה, בקבלת מתנה יצירתית ואישית, מתבטאת בכך שהעובד מבין מיד כי השקיעו בחיפוש המתנה עבורו, והדבר מעניק לו את ההרגשה המעולה של הערכה וחשיבות. מתנות לעובדים הן הזדמנות למנף את היחס לעובדים שלכם ולקבל חזרה פידבקים נהדרים של תרומה גדולה יותר לעבודה, וחיבור גדול יותר למקום העבודה.

 מתנות לעובדים – תענוג לראות אותם מחייכים

ההזדמנות להפגין אנושיות היא אדירה, בכל הקשור לסוגים של מתנות לעובדים, ולכן מי שמנצל אותה זוכה בגדול. הדבר הופך את מקום העבודה לחגיגה אחת גדולה למשך כמה שעות. הענקת מתנות לחגים במהלך הרמת כוסית לקראת החג הקרוב, יכולה להיות מרגשת ונטולת כל ציניות. אווירת החגים, מן הראוי שתדביק את כולם ותיתן הרגשה של אחדות ושל אחווה שנוצרים רק בתקופות מיוחדות.

 מתנות לעובדים, כשהן מעט יותר אישיות, יתרמו רבות לאווירה זו והדבר מבורך מאוד. בכל תקופה, עלינו לחשוב בצורה חיובית ולעשות הכל בכדי לשמוח כמה שיותר. כדאי להשתמש בתזמון של החגים בכדי לנסות ולשמח כמה שיותר אנשים (ובאופן טבעי גם להיות מתוגמלים מכך) על ידי הענקת מתנות לעובדים שמצפים להן והופכים ליותר שמחים בזכותן.

 


מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר העיצוב של אנימי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב