דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ דירה - הדרך הנכונה 

מאת    [ 24/12/2010 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 2226 פעמים ]

שיפוץ דירה.

 

שיפוץ דירה הופך מיום ליום להיות משהו יותר נדרש. מבנים רבים שמתיישנים, קצב הבנייה שעולה, דברים שנהרסים עם הזמן ועוד סיבות רבות הופכות את התחום להיות יותר ויותר מבוקש. עם הביקוש כמו שאתם יודעים, כך גם קמות חברות שמבצעות שיפוץ דירה. מצב השוק אומנם טוב ולרוב חברות המבצעות שיפוץ דירה יעשו עבודה מושלמת, אך כמו שרובכם ראיתם לאחרונה בכלבוטק, ישנם גם חברות שיפוצים שלא ממש יודעות את העבודה, לא עומדות במזנים וגרוע מזה, משאירות אתכם עם כל הבלאגן ולא מסיימות את העבודה בשלמותה.

 

ספק אם אפשר לקרוא לחברות אלו "חברות שיפוצים". יותר נכון מדובר לפעמים על אנשים בודדים המציעים שיפוץ דירה במחירים שיראו מפתיעים, הבטחות עד אין סוף ועוד. ניתן להפיל את האשמה עליהם כמובן, אך גם כל אחד צריך לבדוק עם מי שהוא מתעסק עוד לפני שהוא נותן למישהו לעשות אצלו שיפוץ דירה. ישנם כמה דברים קלים שניתן לעשות, והנה חלקם.

 

שיפוץ דירה – מה כדאי לבדוק.

 

בהנחה שקיבלתם המלצות על מישהו שכבר עשה שיפוץ דירה לחברת שלכם, משפחה או כל מכר אחר, עדיין כדאי לנסות ולבדוק קצת יותר. כדאי לכם לדבר עם עוד לקוחות של חברת השיפוצים ואפילו לראות עוד עבודות שהחברה ביצעה. עם זאת, לא תמיד יהיו לנו את ההמלצות המתאימות, אז תוכלו לפנות אל רשת האינטרנט ולמצוא מי יבצע לכם שיפוץ דירה.

 

באינטרנט יש המון דרכים לפנות אליהם למצוא חברת שיפוצים, בזה לבטח לא תהיה לכם בעיה. חשוב יותר כמובן הוא להקליד את שם החברה ולראות אם יש עליה המלצות, או במקרה הגרוע בדיוק ההפך. אנשים לא מתביישים לכתוב באינטרנט אם עשו להם שיפוץ דירה גרוע, לציין את שם החברה ובהקלדה קלה בגוגל על שם החברה תראו מה בדיוק כותבים עליה. תתרשמו קצת מהאתרים, תמצאו מה כותבים על כל אחד בענייני שיפוץ דירה ומשם כבר סיננתם ובחרתם את הטובים ביותר על פי האינטרנט.

 

אז, לאחר שיחות טלפון קצרה בה תאמתו את כל מה שאמרו לכם, עליכם לאמת זאת גם פנים מול פנים. לא בושה ללכת ולראות עבודות שנעשו בעבר ועבודות שמתבצעות בשלבים אלו, כמו כן לא בושה לדרוש לדבר עם לקוחות. שיפוץ דירה הוא לא משחק ילדים, זו הנוחות שלכם, הבית שלכם ולבטח אתם רוצים את הדברים על הצד הטוב ביותר.

 

שיפוץ דירה – הצעת מחיר.

 

הצעת מחיר נועדה לא רק למי שהולך לעשות לכם שיפוץ דירה, היא נועדה יותר מזאת לכם. אל תראו את זה כאילו הוא מגיע לבדוק לכם את הבית, נצלו זמן זה לשאלות על כל היקף העבודה, על החומרים, על משך זמן העבודה, הצגה של חוזה לדוגמה, סיבוב לראות עבודות ועוד. רק לאחר שיש לכם כמה הצעות, אתם יכולים לעשות את הסיכומים שלכם ולבחור מי באמת יעשה שיפוץ דירה.

 

בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב