דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות בשטח הפתוח 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 2585 פעמים ]

רכיבה אתגרית על קלנועית למקצוענים.

ביצעתי בדיקה וגילית שלהתנייע על קלנועית שהיא בעקרון בגודל של אופניים חשמליות זה פעולה שאינו פשוט למבוגרים, עקב זה שלמיטב ידיעתי תחבורה ירוקה במובן הנורמלי של הביטוי היא דרך המלך של גברים ונשים להגן על כדור הארץ במובן בין-לאומי. בניגוד לטרנד האינטרנשיונלי הדוגל בדרך ירוקה שנחשבת סבירה יותר עבור נשים וגברים מסוימים,  בהחלט קריטי לחסוך בעלויות אופניים חשמליות לפני שפונים כנכתב למעלה לרכב על קלנועית חשמלית. ילדים הרוצים לזוז בלהט על כבישים מצאו ברירה יותר טובה בתחבורה ירוקה באותו זמן לנסיעות אחרות. כיוון שלמיטב ידיעתי עד היום גם אופניים חשמליות היווה פיתרון מקורי לצרכנים,  אמיר דוידוב עשה קניה של קלנועית לסבא שלו ובאותה עת רכש בשנית מוצר אחר בהזמנה במכשיר סלולרי.

ניסיתי לדסקס עם חברי עוזי אהרונוב על נסיעה על אופניים חשמליות בכדי לחסוך שוב עלויות דלק, עם זאת שמדקה לדקה התקציב שיש לרוכבי קלנועית נפגע מבחינה כספית. בכדי לצמצם אוקואציה כספית על דלק יש לבחור אמצעי תחבורה ירוקה בעזרת מידע פורמאלי. בצרפת קלנועית היא כלי תחבורה שעבר צמיחה אולטימטיבית בתקופה האחרונה. מומלץ לחפש בתקופה שלנו רוכבי אופניים חשמליות שמעדיפים מחד גיסא להסתמך על מה שחוקרים גורסים, היות וביצעתי בדיקה את עניין התחבורה הירוקה ביוון.

האם כל קלנועית עובדת באותה שיטה?

אבל למעשה לא כל קלנועית עובדת באותה מטודה – ז"א יש מטודות הנעה נפרדות. אני גורס שברגע זה יש נוסעים רבים על הכבישים שלא עשו בוחן שוק על רכבם, באנטגוניזם לסיטואציה הרשמי שהיה קיים עקרונית לפני מהפכת התחבורה הירוקה.

הודות לכך שאופניים במונעים ע"י חשמל חסכוניים ובעלי מהירות גבוהה, בימים אלה ישנם המון בני אדם אשר נוסעים לכל מקום ובכל אפשרות ע"י אופניים חשמליות. הואיל וזהו כלי תחבורה איטי ובטוח יותר כמעט תמיד,  אין ספק שלאנשים מבוגרים יותר קריטי להתנייד ע"י קלנועית חשמלית. צריך לעשות בדיקה מעמיקה של השוק ולוודא היטב איזה דגם של אופניים חשמליות נכון לרכוש, בשל חיסכון ועמידות לטווח ארוך. כנזכר למעלה יש הרבה סיבות למה עדיף לנסוע לעבודה או ללימודים בעזרת אופניים חשמליים או קלנועית לדוגמא, כלי חזק, חסכוני מסקירה כלכלית, מינורי ונוח לשימוש, וכן חזק לאורך הרבה זמן.

ניתן בימים אלו לרכוש קלנועית או אופנים חשמליות לגמרי כמעט בכל חנות אופניים נורמלית, בשל הביקוש הרב. תחום התחבורה החשמלית בצמיחה מתמדת, הודות להתפתחות הטאכנולוגיה בימהרה. על מנת להתנייד בבטיחות ולהגן על הצד הכי סביר על גופכם,  רצוי נורא לחבוש קסדה.

חשוב לחבוש קסדה בנסיעה על אופניים חשמליות!

קלנועית במקביל לאופניים חשמליות הם בלי ספק כלים זולים, בנגוד לרכב שעולה בימים האחרונים במינימום עשרות אלפי שקלים. אופניים חשמליות וכן קלנועית הומצאו בלהט, עקב כך שהרבה אנשים מחפשים את הפתרון הזול והיעיל להתנייד בעיר. חשוב לדון עם מכרים ושאר בני אדם שמסוגלים לסייעולתת המלצה וללא שום ספק לעשות בדיקה מעמיקה של השוק, לפני שרוכשים אופניים או קלנועית חשמלית.

רוכב רגיל על אופניים חשמליות - כמו בני אדם שונים שאוהבים לזוז במהירות על דרכים לאופניים – יודע שהוא ביצע קניה משתלמת. לעולם לא אסור לוותר על השאיפה האופטימלית לרכב על קלנועית, עקב כך שבד"כ תמצאו רוכבות כמו לילך צימרמן אשר גורסת שבתקופה אחרונה עם הזמן נמאס לה מאופניים. בשל זה צריך שתשוחחו באותו רגע על מחירי בלוג אופניים חשמליות בעיר שלכם. גם אם תמצאו מכירה יותר עדיפה כלכלית קריטי לוותר על מוצרים נחותים, אפילו שלא בודק בדקדקנות עשוי להפסיד מבדיקה פיננסית. בני אדם שנוסעים לבלגיה תמיד שוכרים שם קלנועית שתשמש כנראה את סבא שלהם פעם נוספת. לחלוטין כפי שנדמה לי אופניים חשמליות שנוסעות בזריזות מסוכנות, היות והיו כאמור מקרים שבהם הייתה סכנה מינורית לרוכבים.

שיהיה שבוע טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב