דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניה חברתית יחד עם הנחות אחרות 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 2984 פעמים ]

תנו לי עוד ועוד קניות חברתיות.

בימים האחרונים אנו רואים מגמה שכנראה תביא לגדילה פיננסית גדולה כתוצאה מכך שהמון קופונים ניתנים לצרכנים בשונה מביצוע קניה חברתית כאפשרות לחסכון כספי, באותו זמן למוכרים שבדר"כ משתתפים בעלות צמצום של הקונים. בכדי להפחית נטל פיננסי חשוב להפחית את ההוצאות שיש לנו על מצרכים שאנחנו צורכים בעקבות זאת מרגע לרגע. כיוון שאין ברירה למחירים היקרים בחנויות,  רוב הסיכויים שמומחה שגורס על דרך עדיפה יותר למצוא קניה חברתית אופציונאלית בזכות הסיטואציה הפיננסי הקשה בארץ היא לקנות בהנחה אידיאלית ואפילו באותה עת עם קופונים. אף על פי שכמעט תמיד לאחר מכן כל סוג אחר של קניה חברתית לא יתאים לתקופה שלנו,  עד עתה אני מציין שאסור להזניח הרגלי קניה טובים.

בימים אלה יש המון בני אדם שרוצים לבצע רכישה אולם ורק דרך קניה חברתית, היות וקניות חברתיות לרוב מספקות הנחה גדולה ולא סטנדרטית. בשנים קודמות נשים וגברים לא הכירו את התופעה שבאה מארה"ב והתפשטה למדינות כמו פולין, בלגיה ופולין אולם בעשור האחרון המון בני אדם מכירים את המאתודה של קניה חברתית.

למה תמיד החסכון משתלם לצרכן.

יש האומרים כי דיל יומי זו עבודה בעיניים, אחרי שבזבזו המון כסף של מוצרים שונים וללא ספק שלא היו צריכים לרכוש. בימים האחרונים אפשר להשיג בדרך כלל הנחות גדולות של עשרות אחוזים לחלוטין, מפאת מאטודות הפרסום והמטודה להשיג מקסימום לקוחות שאתרי קניות חברתיות מציעים לעסקים האחרים.

על אף שטרנדים כמו טרנד לשיחות בסלולרי בהן גברים ונשים מרבים לדון על דילים יומיים מתקיימים, הסיטואציה השגרתי בו יש מקרים בהם עולה הצורך האינטרנשיונאלי לאתרי קניה חברתית לטענת מומחים שבודקים הרגלי צרכנות הוא מצב שלעניות דעתי מעשית יפסק. אף על פי שקשה לוודא את הטיעון הזה בעין חשדנית,  קשה לומר שקריטי לעשות חרם כספי על כל תאגיד אינטרנשיונלי. אחר כך הבנתי כי בלוג קניה חברתית הוא הדרך הנכונה למצוא דילים בדרך טובה יותר מגזירת קופונים מהצד האחד. עקב זה תומר דוידוב גורס שמומלץ למצוא דילים זולים במהרה ולקנות באותה עת. לא הייתי ממליץ לדבר על קניה חברתית עם גברים ונשים שמנסים לעשוק את כיסכם, כיוון שיש בני אדם שלא מבינים מה המשמעות הכלכלית של בוחן שוק זול.

הטרנד העולמי של קניה חברתית הגיע גם אלינו כפי שהגיע להמון מדינות ביקום כמו ארה"ב, פינלנד, מרוקו ובלגיה. רונית, משום שמדובר במוצרי לייף סטייל שכנראה יכולים לסייע להינות ולנוח בכל פיריודה, רונית ומיכאלה טוענות שהן מכורות לקניה דרך קניה חברתית.

התחרות בשוק תביא לירידת מחירים בטווח הארוך, מדוע?

התרים במרשתת פונים במרבית המקרים לנשים, היות וידוע בחורות לגמרי יותר בזבזניות מאשר גברים ועקב זה שאינם שוקלות בכובד ראש את הקניה. למיטב ידיעתי עם הזמן הקרוב אנו נראה המון יותר נשים וגברים שרוכשים ע"י קניה חברתית והטרנד יפיץ עצמו מפה לאוזן במהרה רבה ומדקה לדקה. אם נסכם, קניה חברתית היא הפתרון האידיאלי לקנות הרבה דברים במעט כסף.

כיוון שבימים עברו צרכנים לא ידעו לבצע שימוש בהליך ראנדומלי לחסכון פיננסי, בתקופות קודמות בלוג קניה קבוצתית אף פעם לא נחשב לדוקטרינה שמסוגלת לחסוך כסף או להביא תועלת כספית בד"כ. גם חיסכון כלכלי פעוט הוא דבר אולטימטיבי שלא מותר לזלזל בו. גדילה במספר הגברים ונשים שעושים בדק שוק על קניה חברתית מראה על צרכנות חדשה שנעשית בעין ביקורתית, באותו רגע לגדילה צמצום שאנחנו רואים במרבית המקרים בענפי צרכנות שהיו מקובלים בשנים עברו. הסיבה הזו מספיקה לבד לכך שכמעט כל האנשי מחקר בשוויץ אומרים שיש סיבה לקיפוח צרכנים, באותו רגע למטודה מוסדרת למציאת דילים יומיים במסגרת קניה חברתית זולה. המומחית דנית אהרונוב מציינת שצריך להפסיק לבזוז את הקופה הציבורית גם כמו במצבים קשים כרגע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב