דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים אורגני 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2173 פעמים ]

קידום אתר אינטרנט במנועי החיפוש הוא ארגז כלים גדול שמטרתו לאפשר לאתר האינטרנט ליהנות מחשיפה גבוהה במנועי החיפוש ומתעבורת גולשים גבוהה.

קידום אתר אינטרנט במנועי החיפוש יכול להתבצע בשני אפיקים, האפיק האחד הוא האפיק של קידום אתרים ממומן שהוא בעצם קמפיין פרסום וירטואלי בתשלום, שבו מודעת פרסום של האתר מופיעה בראש תוצאות החיפוש או לצדי תוצאות החיפוש ומביאה באופן מיידי לתעבורת גולשים גבוהה שתימשך עד שיסתיים אותו קמפיין פרסום .

קידום האתרים האפקטיבי יותר אשר מאפשר לאתר אינטרנט להופיע באופן קבוע בראש תוצאות החיפוש נקרא קידום אתרים אורגני.  קידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך שבמהלכו יש שימוש בכלים שונים ובטכניקות שונות שיאפשרו חשיפה גבוהה וממוקדת של האתר שלכם בין תוצאות החיפוש הראשונות. קידום אתרים אורגני מטרתו ליצור אתר אינטרנט שיש לו מבנה , קוד ותוכן שהם אופטימאליים והם עומדים בסטנדרטים השונים שלמנועי החיפוש , אתר כזה יזכה להערכה רבה ואהדה רבה של מנועי החיפוש ולכן הם ידרגו אותו במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, ועקב כך הוא ייהנה ממיקום גבוה באופן קבוע שיביא לתעבורת גולשים רבה .

ארגז הכלים שבעזרתו ניתן לבצע את התהליך של קידום אתרים אורגני הוא ארגז כלים שמשתנה כל הזמן עם השנויים שחלים בעולם האינטרנט, כך למשל אם לפני כמה שנים ארגז הכלים הזה לא כלל בתוכו את המושג קידום אתרים בפייסבוק הרי שהיום קידום אתרים אורגני כלל בתוכו גם את האלמנט של קידום אתרים בפייסבוק.

את המושג קידום אתרים אורגני ניתן לחלק לשני תתי קטגוריות שהן:

קידום אתרים אורגני בתוך אתר האינטרנט – מחקר מילות מפתח, כתיבת תוכן עם דחיסות מילות מפתח מתאימה, יצירת אתר בעל מבנה המותאם למנועי החיפוש , בניית מערך קישורים איכותי הכולל קישורים נכנסים וקישורים יוצאים, ועוד.

קידום אתרים אורגני מחוץ לאתר האינטרנט – קידום אתרים אורגני מחוץ לאתר הוא מגוון וכולל סוגים שונים של מהלכים וטכניקות שכולם מטרתם להגביר את תנועת הגולשים לאתר, מבין המהלכים הללו ניתן לציין  מהלכים כמו בנית בלוג המפנה גולשים לאתר, כתיבת מאמרים באתרי מאמרים, קידום אתר ברשתות חברתיות הקרובות לתחום העיסוק שלו, קידום אתר בפורומים ועוד.

אחת החברות המובילות היום בענף קידום האתרים היא חברת קמא תעשיות תוכנה. החברה מספקת ללקוחותיה מטריה שלמה של פתרונות אינטרנט, וביניהם שירות של קידום אתרים לסוגיו, החל מקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש (SEO), קידום ושיווק אתרים ברשתות חברתיות ובלוגים (SMO), וכלה בקידום אתרים ממומן בגוגל (PPC).

החברה נחשבת היום לחברה מובילה בחזית הטכנולוגית לאחר שפיתחה טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות העומדות לרשותם של אנשי מקצוע מקצועיים ומיומנים ומאפשרות קידום אתרים איכותי יעיל ואפקטיבי. לכן אם אתם מחפשים חברה מקצועית אמינה ורצינית המספקת פתרונות אינטרנט מקצועיים המותאמים לצרכיו של הלקוח, הרי שחברת קמא תעשיות תוכנה היא הפתרון בשבילכם.

חיפוש עבודה עושים עם עתיד
סולברג - תביעות רשלנות רפואית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב