דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב מסחרי וגמישות עסקית 

מאת    [ 22/12/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2666 פעמים ]

כל איש עסקים מצליח – או כזה שרוצה להצליח – יודע שאחת התכונות החשובות ביותר להצלחת העסק היא הגמישות. אחת מהדרכים שיכולות לסייע לבעל העסק להשיג את הגמישות הנחשקת הזו שכה רבים מדברים עליה היא להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי במקום להחזיק צי רכב קבוע, בכל גודל שהוא.

הגמישות היא כלי רב עוצמה בכל שוק שהוא. כפי שניתן ללמוד מהתהליך האבולוציוני בטבע, רק מינים שיכולים להתאים את עצמם לשינויים בסביבה שלהם שורדים. כך הוא הדבר בעולם העסקים: רק עסק שיכול להגיב היטב כאשר התנאים בשוק משתנים, יוכל לשרוד משברים ולהתאים את עצמו לתנאי השוק החדשים. גמישות היא תנאי בלתי יעבור למי שמעוניין ליצור עסק בעל תוחלת חיים ארוכה ולא רק עסק שיחזיק מעמד זמן קצר.

בהרבה עסקים יש צורך באחזקת צי רכב. עסקים רבים יגלו שאם במקום להחזיק צי רכב קבוע הם ישתמשו בשירותי השכרת רכב מסחרי הרי שהם ישיגו גמישות גדולה ביותר. עסקים רבים עדיין מחזיקים כיום צי רכב גדול במקום להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי שמציעות חברות השכרת רכב בישראל. נדמה שישנה נטייה בשנים האחרונות לעבור להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי במקום להחזיק צי רכב קבוע וזאת מכמה וכמה סיבות והגמישות היא לא הפחותה שביניהן.

הקשר בין שימוש בשירותי השכרת רכב מסחרי ובין גמישות עסקית הוא ברור ובכל זאת כדאי לציין את הנקודות העיקריות. עסקים רבים פועלים לפי עונות. יש עונה שבה יש צורך בהרבה רכבים כיוון שצריך לספק יותר סחורה, כיוון שיותר לקוחות מעוניינים בשירות מסוים וכן הלאה. שירותי השכרת רכב מסחרי מאפשרים לבית העסק להחזיק במספר הרכבים הנחוצים לו לפי העונה הנתונה. בעונה עמוסה משתמשים ביותר שירותי השכרת רכב מסחרי ומגדילים את כמות המכוניות שנמצאות בשימוש. בעונה חלשה מחזירים את המכוניות לחברת השכרת רכב מסחרי שממנה הן נשכרו ומחזיקים רק במספר מכוניות מינימאלי. הדבר מכון לא רק לגבי עונתיות קבועה אלא גם עבור בתי עסק שנתקלים לפתע בביקוש רב מהרגיל וצריכים לתת מענה מהיר לביקוש הזה. במקום לקנות עוד מכנויות ניתן פשוט להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי כדי לתת מענה מהיר לביקוש ולהתאים את כמות המכוניות שבשימוש לרמת הביקוש.

כיוון שמשברים כלכליים אינם דבר צפוי וישנן גם תקופות של ביקוש רב שנוצר לפתע מסיבות שונות, כל בית עסק ינהג בחוכמה אם הוא ישאיר את אחזקת צי הרכב לחברת השכרת רכב מסחרי וישכור רכבים בהתאם לצרכים שלו. כך העסק נמנע משתי תופעות לא רצויות. מצד אחד באמצעות שירותי השכרת רכב מסחרי העסק איננו מחזיק כמות גדולה של מכוניות שלפתע אין בהן שימוש והן רק מהוות עומס פיננסי כבד על העסק, במיוחד בתקופה כלכלית לא טובה. מצד שני העסק יכול לתת מענה מהיר לעלייה פתאומי בביקוש, לפתיחת שווקים חדשים או לפנייה לאסטרטגיה כלכלית חדשה.. שירותי השכרת רכב מסחרי מאפשרים לעסק לתת את המענה המהיר ביותר. במקום להתחיל בתהליך ארוך ומסובך של קניית רכבים כדי להגדיל את צי הרכב, העסק שמשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי יכול להגיב במהירות וביעילות על השינויים בסביבה שבה הוא פועל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב