דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב מסחרי לעסקים קטנים 

מאת    [ 22/12/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 3651 פעמים ]

חברות השכרת רכב בישראל מציעות גם שירותי השכרת רכב מסחרי. עבור מי שאינו מכיר היטב את התחום, השכרת רכב מסחרי איננה דבר מוכר וייתכן ואנשים רבים אינם חושבים על האפשרות הזו. שירותי השכרת רכב מסחרי שמציעות חברות השכרת רכב הינם שימושיים במיוחד עבור עסקים קטנים. בעלי עסק שעוד לא התוודעו לשירותי השכרת רכב מסחרי יעשו בחוכמה אם ילמדו עליהם יותר וינצלו את האפשרויות הגלומות בהם. הדבר נכון בעיקר, אך לא רק, עבור עסקים קטנים שבתחילת דרכם.

עסקים רבים נזקקים לכלי רכב. בין אם מדובר בעסקים שמובילים סחורות ללקוחות – דהיינו שזקוקים לזרוע שינוע של מוצרים – ובין אם מדובר בכלי רכב שנועדו לענייני מינהלה שוטפים – סידורים, איסוף דואר, רכישות לעסק וכן הלאה. עבור עסקים קטנים החזקת (ואחזקת) צי רכב יכולה להיות עניין יקר וגם בחירה לא יעילה. גם עסקים קטנים שזקוקים לכלי רכב על בסיס קבוע עשויים לגלות שהבחירה בשימוש בשירותי השכרת רכב מסחרי יכולה להיות הגיונית הרבה יותר מאשר רכישת מכונית מסחרית אחת או כמה מהן כדי לבצע את המטלות השונות שיש לבית העסק.

היתרון הגדול של שימוש בשירותי השכרת רכב מסחרי הוא שאין הוצאה ראשונית גדולה וגם הוצאות הנלוות והמתמשכות עשויות להיות פחות משמעותיות. השכרת רכב מסחרי חוסכת לבית העסק את הצורך בהוצאה גדולה של סכום כסף שנועד לרכישת מכונית מסחרית אחת או יותר. במקום שההוצאה הזו תעשה על-ידי בית העסק, ניתן לגלגל אותה – לכאורה – על חברות השכרת רכב שמציעות שירותי השכרת רכב מסחרי. כך אין זה בית העסק שרוכש מכונית חדשה אלא החברה שמציעה שירותי השכרת רכב מסחרי היא זו שמוציאה את הסכום ההתחלתי והלקוח העסקי נהנה מהרכב המסחרי שנקנה על-ידי חברת השכרת רכב.

אך הרווח איננו מסתיים רק בקניית הרכב המסחרי על-ידי חברת השכרת רכב במקום בידי העסק. תחזוקת צי רכב – ואפילו כזה שמורכב מרכב אחד בלבד – יכולה להיות עסק יקר וגם לא פשוט. מכוניות, כך הם הדברים בעולם בו אנו חיים, מתקלקלות וזקוקות לטיפול מתמשך וקבוע. במידה שהעסק בוחר להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי הוא פוטר את עצמו מהטיפול בכלי הרכב שלו. התחזוקה, הטיפול השוטף, הבירוקרטיה שקשורה לאחזקת כלי רכב; כל העניינים האלה אינם צריכים להדאיג את בעל העסק שמשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי של חברת השכרת רכב. אין מדובר רק בכסף אלא גם בזמן ומאמץ ואנרגיה שהייתה יכולה להיות מופנית לעניינים אחרים. מדוע על בעל העסק להתעסק עם דברים שאינם בתחום המומחיות שלו? אחזקת צי רכב מוטב להניח בידיו של מישהו אחר שזוהי העבודה שלו ולהתרכז בדברים שבהם בעל העסק מבין.

השימוש בשירותי השכרת רכב מסחרי הינו נכון אפילו יותר כאשר מדובר בעסק צעיר. עסק צעיר וקטן צריך להשקיע את כל יכולתו בכניסה לשוק ובבניית המוניטין וקהל הלקוחות. את כל העניינים שניתן להותיר בידי אחרים מוטב להותיר בידי האחרים. כמו כן, רק הזמן יגיד כמה כלי רכב באמת נחוצים לעסק ולכן עד שהעסק הצעיר יידע מהם הם הצרכים המדויקים שלו, מוטב לו להשתמש בשירותי השכרת רכב מסחרי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב