דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות מוצלחים לעיצוב לוגו 

מאת    [ 22/12/2010 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 3744 פעמים ]

קיימות חברות שמספקות שירותי עיצוב לוגו אשר מדלגות על שלב החשיבה על רעיון ללוגו ומתחילות ישר לעבוד על עיצוב הלוגו במחשב. הן עושות זאת על מנת לחסוך זמן בעיצוב הלוגו. עיצוב לוגו ללא רעיון עלול לגרום לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו לפספס את קהל היעד שלה. לפיכך, עיצוב לוגו ללא מחשבה על רעיון ברוב המקרים לא ימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את מוצרי החברה מכיוון שעיצוב לוגו ללא רעיון לא יפנה בצורה מדוייקת ומכוונת אל קהל היעד הרצוי.

השקעת זמן למחשבה על הרעיון שיוביל את עיצוב הלוגו תתרום למשיכת קהל היעד המתאים לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו. ניתן להתייחס לחשיבות הרעיון שבעיצוב לוגו לפי כמה פרמטרים:

  • התאמת הרעיון שמאחורי הלוגו לחברה - עיצוב לוגו מוצלח מתחיל מרעיון טוב שמתאים לחברה שעבורה מיועד עיצוב הלוגו. הרעיון שעומד מאחורי עיצוב הלוגו צריך לשדר אל קהל היעד הרלוונטי תחושות מסויימות ולהעביר מסרים שמתאימים לאותה חברה. לפיכך, על המעצב הגרפי להבין היטב במה עוסקת החברה שעיצוב הלוגו מיועד לה ומהם המוצרים והשירותים אותם היא מספקת. בנוסף לכך, המעצב הגרפי צריך לבדוק אילו רעיונות עומדים מאחורי הלוגואים הקיימים של החברות המתחרות לחברה שעבורה הוא מעצב את הלוגו. זאת על מנת ליצור עיצוב לוגו בעל רעיון ייחודי ומקורי עבור אותה חברה.
  • הקפדה על הפרטים ברעיון ללוגו - המעצב הגרפי צריך להקפיד על הפרטים ברעיון של עיצוב הלוגו על מנת להעביר את המסרים הרצויים אל קהל היעד בצורה מדוייקת ככל הניתן. כמן כן, המעצב הגרפי צריך לשים לב שהרעיון עליו חשב לעיצוב הלוגו לא משדר בצורה לא מכוונת מסרים שאינם רצויים ואינם מתאימים לאופי החברה שעבורה הוא מעצב את הלוגו.
  • רעיון ברור בעיצוב הלוגו - הרעיון שבעיצוב הלוגו צריך להיות ברור עבור קהל היעד של הלוגו. רעיון טוב וברור בעיצוב לוגו יתרום לכך שהמסרים הרלוונטיים יועברו אל קהל היעד הרצוי בצורה מהירה. אם הרעיון שעומד מאחורי עיצוב הלוגו לא יהיה ברור או לא יהיה מתאים לחברה שהזמינה את עיצוב הלוגו, קהל היעד עלול לקבל מסרים שאינם מתאימים לאופי של אותה חברה. צריך להימנע מלגרום לקהל היעד הרלוונטי מאמץ מיותר בניסיון להבין את עיצוב הלוגו ואת הרעיון שמוביל אותו.
  • שמירה על פשטות בעיצוב הלוגו - בעידן ה"Less is more" עיצוב לוגו צריך לשמור על רמת פשטות מסויימת. כדאי שיהיו בעיצוב הלוגו כמה שפחות אלמנטים ושיופיע בלוגו רק מה שצריך להופיע על מנת להעביר את המסרים הרלוונטיים. רצוי שהלוגו לא יהיה מורכב כיוון שהוא צריך להיות קליט בעיני קהל היעד שלו. הלוגו צריך להעביר אל קהל היעד הרצוי את המסר שלו בצורה מהירה וברורה מבלי לאלץ אותו להתאמץ להבין את הרעיון שמאחורי עיצוב הלוגו.
  • רעיון מעניין ומושך לעיצוב הלוגו – הרעיון שבעיצוב הלוגו צריך לעניין ולמשוך את קהל היעד של הלוגו. כמו כן, הרעיון שמוביל את הלוגו צריך להיות מקורי ולהעביר את התחושות הרצויות אל הלקוחות הפוטנציאליים בצורה מעניינת.

מחשבה על רעיון שיוביל את עיצוב הלוגו הוא שלב שלא כדאי לדלג עליו אם רוצים להשיג עיצוב לוגו מדוייק ככל האפשר. כדאי לבחור במעצב גרפי שיגיש מספר סקיצות ללוגו עם רעיונות שונים שמתוכן יוכל הלקוח לבחור על איזה עיצוב לוגו המעצב ימשיך לעבוד. רצוי שתהיה גם אפשרות שאם אף אחת מהסקיצות לא מתאימות בעיני הלקוח המעצב הגרפי ימשיך לעבוד ויגיש סקיצות נוספות עד לשביעות רצונו של הלקוח.

 

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

 

דוגמאות לעיצוב לוגו

 

נטע לופו

מעצבת גרפית

נטע לופו מעצבת גרפית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב