דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטחון בהסעות 

מאת    [ 22/12/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2525 פעמים ]

 

הסעות – הגורם האנושי

הסעות מחייבות ערנות ודריכות. היות הנהג רענן, רגוע ומרוכז הוא תנאי הכרחי לנהיגה זהירה ובטיחותית. בפועל, כפי שאנחנו עדים לא אחת, חלק בלתי מבוטל מכלל נהגי הסעות נוהגים כאשר מאפייני מצבם הגופני והנפשי ואופן נהיגתם רחוק מהמתואר לעיל. לכאורה, זה אמור להיות אינטרס שמשותף לכול: חברת הסעות שמקפידה על שעות נהיגה קבועות, סבירות, ובעיקר על הפסקות למנוחות. לכל אחד מאתנו הנזקק לשירותיו של נהג הסעות יש אינטרס ברור שהנהג יהיה כשיר לנהיגה. שהוא יתייצב אליה לאחר שינה ומנוחה מספיקות. עלינו, על ציבור הנוסעים, לגלות ערנות ולהשתתף באופן פעיל בניסיון ובמאמץ לאכוף את חוקי שעות עבודה ומנוחה על נהגיהן של העובדים בשירותיהן של חברות הסעות מירושלים.

זכותכם וחובתכם לשאול נהג הסעות האמור להסיע אתכם אל מחוז חפצכם האם הוא כשיר לנהיגה; האם הוא ערני כנדרש; האם עשה הפסקה מספיקה בין סיום ההסעה הקודמת לבין זו שבה הוא אמור להסיע אתכם. אם אתם חשים שיש פער לא סביר בין דבריו לבין מראהו והתנהגותו, אתם רשאים לסרב לנסוע עמו. צריכים להתקיים תנאי-סף אחדים, כדי להבטיח שירות הסעות תקין ומסודר. אם יש לכם ספק באשר לתקינותו של מה שמכונה "הגורם האנושי", עליכם להתריע עליו. אתם מפקידים את היקר לכם מכול, את חייכם וחיי יקיריכם בידיו של נהג הסעות. יש לכם הצדקה מלאה לוודא שאתם עושים זאת בלב שלם.

עמק השווה במונית

התופעה מוכרת למי שעבורם שירות הסעות הוא, בעיקרו, שירות של מכוניות קטנות בכלל ומוניות בפרט. כאשר אתם נוסעים מזדמנים, אקראיים, במונית, אתם יושבים במחיצת אנשים זרים. קרבתם כפויה עליכם. אינכם יודעים דבר עליהם, לבד מהעובדה שלפרק זמן קצר הם שותפים שלכם - לזמן ולגורל. המכנה המשותף היחיד הוא הרצון המשותף להגיע אל היעד המבוקש במהירות האפשרית, בזהירות הנדרשת. אם האווירה טובה - סבבה. שירות הסעות במונית הוא שירות אנושי שווה לכול. ככזה, הוא מחייב אתכם לגלות גמישות, יכולת  להתפשר. לוותר. ייתכן כי אתם רוצים חלון פתוח, אבל אחרים רוצים חלון סגור. אפשר כי אתם מעדיפים מוזיקה קלאסית, אבל שאר הנוסעים רוצים מוזיקה מזרחית. על טעם וריח אפשר לשוחח, אך אין הכרח לריב. זה מיותר.

מוטב לשתוק, להבליג, לספוג את התנאים, שאולי אינם לרוחכם, מאשר לריב בגללם. חשבו על הסעות כעל אמצעי ולא כעל מטרה ובכך ייקל עליכם לשאת גם תנאים לא מיטביים במהלכן. הסעות הן הדרך - תרתי משמע - הסבירה, היחידה האפשרית, להגיע מהר ממקום למקום. בהעדר רכב פרטי או כאשר אתם מעדיפים להסתייע בשירות הסעות בשל סיבה אחרת, רצוי שתשלימו עם ההכרח הבלתי נמנע להשלים עם מה ועם מי שיש. היחסים העקרוניים שלכם, כנוסעים, עם החברה המספקת שירות הסעות ועם הנהג מטעמה הם, בעצם, יחסים אנושיים. לגורם האנושי יש משקל מכריע בתחום הסעות.

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות והשכרת אוטובוסים ומיניבוסים לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי.


הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב