דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפשר לטפל בדלקת חניכיים אם עושים זאת בזמן 

מאת    [ 21/12/2010 ]

מילים במאמר: 313   [ נצפה 2709 פעמים ]

אם גם אתה שותה קפה ומיד מעוות את פניך, אם אתה סובל מדימומים בחניכיים בזמן ציחצוח השיניים, מנפיחויות או חוסר יכולת לתת ביס הגון בתפוח עץ רענן, ככל הנראה יש לך מחלת חניכיים.

ובכן, אין צורך להיבהל. רוב האוכלוסייה, ליתר דיוק שבעים וחמישה אחוזים ממנה, סובלים מבעיות הקשורות לחניכיים, וזקוקים לטיפולי חניכיים.

הגורמים של מחלות חניכיים הם רבים, כאשר הסיבה הראשונה והעיקרית היא אי הקפדה על היגיינה אוראלית, אי קבלת טיפול סדיר אצל שיננית, וצחצוח שיניים לא טוב.

סיבות נוספות כוללות מחלות כרוניות כמו סוכרת, הרגלים מזיקים כגון עישון או צריכה מוגברת של אלכוהול. והריון, שגורם להשפעה הורמונלית על החניכיים.

אם גם אתם בסטטיסטיקות וסובלים מבעיות של דלקת חניכיים, עליכם לגשת בהקדם לטיפול אצל רופא שיניים. רוב מחלות החניכיים, כשהן מטופלות כראוי, לא מידרדרות למצבים חמורים יותר כמו למשל נסיגת חניכיים או היווצרות כיסי חניכיים עמוקים מצב המצריך התערבות כירורגית. אפשר וכדאי למנוע מראש את מחלות החניכיים באמצעים הבאים:


    • ביקורים קבועים אצל השיננית. בתדירות ממוצעת של אחת לשלשה עד ארבעה חודשים. אם תעבור ניקוי אבן והסרת פלאק, לא תידרדר למחלת חניכיים ממנה קשה יותר להירפא באמצעים פשוטים כמו ניקוי ושמירה אלא תצטרך לעבור טיפולים מסובכים ומורכבים יותר - שלא לומר יקרים יותר.
    • שמירה על הרגלי היגיינה גבוהים. אין זה מספיק לצחצח שיניים. יש לצחצח בדיוק כפי שרופאי השיניים תמיד מלמדים אותנו, ובנוסף להעביר חוט דנטלי בין השיניים. אם ניתן, לאחר כל ארוחה מומלץ להעביר בין השיניים קיסם דנטלי להוצאת שאריות מזון התקועות בין השיניים. מי שמטפח הרגלי ניקיון אלה מגלה עד מהרה שלא רק ששיניו בריאות יותר, אלה גם שהן יפות יותר - ופיו מדיף תמיד ריח נעים - בונוס חביב.
    • הימנעות מהרגלים מזיקים כמו עישון ושתייה מופרזת של אלכוהול וקפה. בנוסף לעובדה שעישון ושתיית קפה מחממים את איזור החניכיים, הם גם צובעים את השיניים בצבעים כהים ומכתימים אותם באופן מכוער. נציין שהימנעות מהרגלים אלה עדיפה גם למען הבריאות הכללית של הגוף.

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלות שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר.


צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב