דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעולם אל תאמר - מאוחר ליישר את השיניים 

מאת    [ 21/12/2010 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1819 פעמים ]

גם אתם רוצים חיוך שאנשים יזכרו? האם אתם מודעים לעובדה שזה אפשרי, שזה זמין, ושניתן לעבור את כל התהליך הזה ואיש לא ידע, לא יראה ולא יבחין?

יש אנשים שמתפרסמים בזכות כשרון יוצא דופן, ויש אנשים שמתפרסמים בזכות היופי המדהים שלהם. מכולם, אנשים בעלי שיניים עקומות נוטים לקנא דווקא באלה שהתפרסמו בזכות החיוך היפהפה שלהם. חיוך חזק, מכל הלב, שממיס כל התנגדות... חיוך שזוכרים!

ובכן, גם אם פספסת את יישור השיניים כשהיית ילד מסיבות כאלה או אחרות, אין שום סיבה שתמשיך להסתובב עם שיניים עקומות. מעבר לפגם האסתטי שלהן, שיניים עקומות הן כר פורה לחיידקים, מכיוון שמאד קשה לנקות ביסודיות בין השיניים, כשהן לא מסודרות זו לצד זו אלא נשענות זו על זו ואף מסתירות חלק מהשן שלידן.

אנשים שסובלים ממגוון של מחלות חניכיים, מופתעים לעיתים לגלות שדווקא יישור שיניים שעברו לצרכים אסתטיים טהורים, גרמו לכך שדלקות החניכיים פחות מאד ואף הפסיקו, בזכות העובדה שניקיון השיניים הפך לאפקטיבי יותר.

היום כבר לא מקובל להישאר עם שיניים שאינן "מדוגמות", ויש ציפייה, במיוחד מאנשים העובדים בארגונים בדרגה בכירה או העוסקים בעבודה מול קהל, להיות בעלי מראה מוקפד ואסתטי, ובין היתר זה אומר שהשיניים צריכות להיות ישרות ומטופחות.

מאחר ויישור השיניים הפך כה פופולארי, אנשים שלא מיישרים את שיניהם בולטים לרעה. זה בטח לא מקל עליהם למצוא עבודה טובה, להתקדם בעבודתם או לרקום קשרים רומנטיים. הפתרון עבורם הוא טיפול שיקום הפה והלסת.

אף מנהל לא ישלח אדם עם שיניים עקומות לפגישה חשובה, כי האיש הזה מייצג את החברה ואף אחד לא רוצה להיות מקושר להופעה חיצונית מרושלת.  באותה מידה, גם בפגישות רומנטיות בן או בת הזוג של האדם שסובל משיניים עקומות עלולים להירתע, וזאת לפני שאפילו בדקו את האישיות של מי שמולם.

חבל על כל רגע שחולף.

במרכז השתלות שיניים של ד"ר דורון אבניאלי ישמחו להעניק לכם ייעוץ לגבי שיטות יישור שיניים הנהוגות כיום. ישנן טכניקות רבות, והן מיועדות לגילאים שונים ולבעיות שונות. מבוגרים המעוניינים ליישר את שיניהם יקבלו ייעוץ המתאים לגילם, ויוצע להם למשל מיישר שיניים שקוף, כזה שניתן להסתובב אתו במהלך חודשים ארוכים מבלי שאיש מבחין בתהליך.

צלצלו עכשיו או בקרו באתר  האינטרנט, ומהרו להזמין תור לייעוץ ראשוני. מי יודע, אולי בפעם הבאה שתיתקלו בכתבה על שיניים, כבר תהיו מפורסמים בחיוך המהמם שלכם...

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלות שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים.  הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב