דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח בית לזוג הצעיר 

מאת    [ 21/12/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2216 פעמים ]

ביטוח בית לזוג הצעיר

להיות זוג צעיר במדינת ישראל הוא סטטוס בעייתי באופן מיוחד, שלא לומר מפוקפק. לא מספיק שהזוג הצעיר נאבק על מנת לתקוע יתד של ממש, להתבסס כלכלית ולהקים משפחה, כיום הוא גם צריך לדאוג לקורת גג. לאחרונה התבשרנו כי קבלנים הפסיקו לבנות דירות שלושה חדרים לזוגות צעירים ומתמקדים בבניית דירות ארבעה חדרים ומעלה.

ההגיון המעוות מאחורי החלטה זו הוא למשוך אוכלוסייה מבוססת לאיזור, דבר אשר יעלה את ערך הדירות עוד יותר. יחד עם זאת, הקבלנים והעיריות שוכחים דבר מאוד חשוב, זוגות צעירים הם המנוע של פעילויות תרבות, ילדים קטנים ואווירה רעננה באיזור. בסופו של דבר הערים הסמוכות לתל אביב יהפכו להיות ערים עם אוכלוסייה מבוגרת וקשישה בלבד, כפי שקורה ממש בימים אלה.

האם כדאי לעשות ביטוח בית?

ונניח כי בדרך נס הזוג הצעיר אכן מצליח למצוא דירה ומצליח לגייס את הסכום ההתחלתי על מנת לקבל מפתח, מה אז? האם נשאר מספיק תקציב גם לעשיית ביטוח בית או שכדאי לותר על ההוצאה הזו עד שהדבר יתאפשר ביתר קלות?
ובכן, למרות כל החיבה והרגישות שיש לזוגות צעירים חשוב לומר בפה מלא: ביטוח בית הוא חובה כל דייר, לרבות זוגות צעירים. הסיבה העיקרית לכך שפשוט חייבים לעשות ביטוח בית היא שבמקרה של נזק לדירה, שיטפון, שריפה או רעידת אדמה, כל הכסף שהזוג הצעיר השקיע בקניית הבית יירד לטמיון והזוג יישאר ללא כלום. לכן, בכל מקרה, עדיף להדק חגורה ולהפריש את הסכום החודשי לטובת ביטוח בית.

ביטוח בית מורכב גם מביטוח תכולה וגם כאן, כדאי לזוג הצעיר לבטח את תכולת ביתו פן ייפגע, ייגנב או ייעלם בדרך מסתורית. ביטוח תכולה כולל מכשירי חשמל יוקרתיים, תכשיטים וחפצים יקרים. סביר להניח כי תכולת זוג צעיר אינה כוללת יותר מדי חפצים יקרים ולכן מרכיב זה בתוך ביטוח בית יהיה מועט והתשלום החודשי יהיה קטן.

ביטוח בית במקרה של שכירות.

זוגות צעירים רבים שוכרים דירה ולא יודעים כי הם חשופים לתביעות נזיקין שעלולות לעלות להם הרבה כסף. בעת חתימת החוזה בין הזוג לבין המשכיר, יש לדרוש לראות ביטוח בית המגן על המבנה מפני נזקים. עוד חשוב לוודא כי שמו של אחד מבני הזוג או שניהם יחדיו מוכנסים אל הפוליסה ושהדיירים פטורים מאחריות במקרה של נזקים שנגרמו עקב גורמים חיצוניים.
רק כך תוכלו להגן על כספכם ולישון בשקט בידיעה כי אתם מכוסים מכל הכיוונים.

זוג צעיר המעוניין להתקדם בחיים ולקנות דירה חוסך את כל כספו על מנת להגיע לסכום סביר שיאפשר את התחלת התהליך של קניית דירה. כל תביעה או חשיפה לפגיעה כלכלית חייבת להיסתם. מדובר בסך הכל בשימת לב פשוטה שיכולה למנוע עוגמת נפש.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב