דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בגליל - כי יום אחד של נופש לא מספיק 

מאת    [ 21/12/2010 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 1946 פעמים ]

הגליל הוא אחד האזורים היפים, הפוריים והנעימים ביותר בארץ ישראל. כהוכחה לכך ניתן להצביע על אלפי שנות התיישבות אנושית בחבל ארץ זה, בו התאהבו גם אבותינו. גם כיום הגליל הוא אחד האזורים האהובים ביותר על אזרחי המדינה, ולכן אין זה מפתיע לגלות שמדי שנה אלפי תיירים ישראליים פוקדים את הגליל, מטיילים בו ונופשים בו. מן הסתם טיול או נופש בן יום אחד לא מספיק בגליל, ולכן אין זה מפתיע לגלות שבגליל קיימים מאות צימרים – צורת האירוח האהובה ביותר על ישראלים. משמח עוד יותר לגלות שבגליל קיימים כל סוגי הצימרים,  כך שכל אדם הנופש בגליל יכול למצוא צימר להתארח בו אשר מתאים במיוחד לצרכיו, בין אם זו תהיה חופשה זוגית או חופשה משפחתית עם הילדים.

 

להזכר מדוע התאהבנו באדם שאנחנו אוהבים

כולנו צריכים מדי פעם קצת זמן איכות עם בן או בת הזוג שלנו, לקחת קצת פסק זמן מהשגרה השוחקת ולהזכר מדוע התאהבנו באדם שאנו אוהבים. אין ספק שהדרך הכי טובה להנות מזמן איכות שכזה הוא בחופשת צימרים בגליל. למעשה, לעיתים נדמה כאילו צימרים בגליל נבנו במיוחד עבור זוגות אוהבים ורומנטיקה – הנוף הירוק והפסטורלי של הגליל הוא התפאורה המושלמת לטיולים רומנטיים בחיק הטבע, ותודות לחדר השינה המרווח והנוח, המטבחון, הג'קוזי וכל שאר האביזרים, הצימר עצמו הוא ממש קן של זוגיות. מן הראוי לציין שבגליל ניתן למצוא צימרים לזוגות מסוגים רבים, הנבדלים האחד מהשני בתנאים שהם מעניקים לאורחים, וכמובן גם בעלות השהייה בהם. כך למשל ניתן למצוא צימרים במחיר צנוע אשר יעניקו לזוג האורחים אירוח בסיסי, אך ניתן גם למצוא צימרים יוקרתיים, גדולים ומרווחים יותר ובהם שירותים שונים כבריכה, סאונה, עיסויים, ארוחות, ועוד.

 

לחזור לצימר עייפים אך מרוצים

בנוסף לצימרים שנועדו לזוגות אוהבים, ברחבי הגליל ניתן למצוא גם צימרים רבים שנועדו לאכלס משפחות עם ילדים, או אפילו מספר משפחות במקביל. הסיבה לריבוי הצימרים המשפחתיים הללו היא שהגליל הוא אחד האזורים המומלצים ביותר לטיול עם הילדים – ברחבי הגליל קיימים אין ספור מסלולי טיול, אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, אטרקציות ופעילויות, ולכן הגליל מהווה את האזור המושלם לחופשה משפחתית. במקביל, צימרים למשפחות מספקות למשפחת הנופשים את כל הדרוש לחופשה משפחתית מהנה – חדרים נוחים ומרווחים להורים ולילדים, אווירה כפרית, אוויר נקי, וגישה מהירה לשלל הפעילויות התיירותיות שבסביבה. מעניין לציין שמשפחות רבות מקיימות חופשות במתכונת מורחבת. כלומר, לחופשה יוצאים ההורים, הדודים, סבא וסבתא, ועוד. גם בחופשות שכאלו ניתן להנות בצימרים, מאחר ואתרי אירוח רבים מסוגלים לאכלס מספר משפחות זו לצד זו במספר צימרים סמוכים, או אפילו בצימר אחד גדול במיוחד. ולכן, תודות לאפשרות השהייה בצימרים משפחתיים יכולים בני המשפחה לטייל במשך היום, ובערב לחזור להתפנק בתימר עייפים אך מרוצים...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב