דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למי מתאים טיפול מילוי שיער דליל? 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3793 פעמים ]

שיער דליל הא עניין מטריד עבור כל אחד. גברים מסתכלים כמה פעמים ביום במראה כדי לראות האם חלה נסיגה בשיער ראשם, נשים מודאגות מכל שערה שנותרת על המברשת. צירוף המילים מילוי שיער דליל נשמע מבטיח עבור אנשים שסובלים מהתופעה, אבל האם הוא מתאים לכל אחד?

יש דבר כזה בכלל, מילוי שיער דליל?

אכן, זה נשמע מעט כמו מדע בדיוני, אבל זה בהחלט קיים: מילוי עבור שיער דליל הוא לא חלום אלא מציאות שקיימת כבר שנים רבות. ישנן כמה שיטות שמציעות מילוי לשיער דליל, את חלקן אתם מכירים בוודאי בתור תוספות שיער, בהן משתמשים בחתונות למשל לטובת עיצוב שיערה של הכלה.

ישנן שיטות נוספות שמאפשרות מילוי שיער דליל, ביניהן שימוש בפאה קבועה, דבק מיוחד שבאמצעותו התוספת נדבקת לשיער הקיים או שימוש בחרוזים לאותה מטרה. ישנה כמובן גם האפשרות לבצע השתלת שיער, אך זו כבר התערבות כירורגית ונתפסת פחות כמילוי שיער ויותר כטיפול רפואי.

...ויש גם מילוי שיער דליל של טופיק

אחת השיטות החדשניות שקיימות היום היא מילוי טופיק לשיער דליל. מילוי השיער של חברת טופיק מציע טכניקה ייחודית, במסגרתה סיבים דמויי שיער אדם פשוט נצמדים לשיער הראש משום שהם טעונים בחשמל סטטי. מהרגע בו נצמדו לשיער, רק חפיפה תסיר אותם.

כך, אדם שסבל שנים מנשירה יכול ברגע לשכוח ממנה. הצמדת הסיבים לשערות הראש מאריכה אותן בשניות, מעניקה לשיער הראש נפח ומשכיחה כל זכר לאותה נשירת שיער. זהו מילוי שיער דליל בצורה הטובה ביותר שיש.

נשמע טוב, נכון? אבל האם זה מתאים לך?

מילוי שיער דליל שמציעה חברת טופיק מתאים לכל אדם. בוודאי הבנת, כשקראת על השיטה בה מתבצע מילוי השיער, כי אין כאן צורך בשום דבר, חוץ מרכישת המוצר עצמו. לכן, אין שום סיבה שהוא לא יתאים גם לך.

ההסתייגות והאפשרות היחידה בגללה לא תוכל לזכות למילוי שיער דליל היא אם לא נותר לך שיער על הראש, באזור אותו אתה רוצה להעשיר בשיער. מילוי שיער מסוג זה (ולמעשה כל מילוי שיער שאינו השתלת שיער) מחייב שעדיין יהיו לך שיערות על הראש. אחרת, לסיבים המיוחדים לא יהיה במה להיאחז.

לכן, אם נשירת שיער היא משהו שכבר מזמן לא שמעת עליו – ורק משום שיש לך קרחת ססגונית – תיאלץ לשכוח מהפיתרון של מילוי שיער דליל. כמו כל תוספת שהיא, המילוי זקוק לשיער כדי 'להיאחז בו', ליצור נפח ולהחזיר לך את המראה שהיה לך פעם.

מילוי שיער דליל גם לאחר השתלת שיער

דעו כי מילוי שיער הוא פיתרון מוצלח לא רק אם יש לכם קרקפת דלילה וחשופה יחסית, אלא גם לאחר שכבר עברתם השתלת שיער. הרי התוצאות לא נראות מייד לאחר השתלה כזו. יש לאפשר לזקיקים המושתלים לצמוח, להתחדש ולגדול בצורה טבעית. ומה תעשו בינתיים? תחכו שהזמן יעבור?

מילוי השיער הוא האופציה המושלמת גם עבור אלו מכם שביצעו השתלה. גם כשתחכו שהשיער יגדל, תוכלו ליהנות מבלורית או לפחות ממראה שיער בריא ומלא. מילוי שיער דליל מבית טופיק אינו מזיק ולא גורם לבעיה כלשהי, כך שגם לאחר טיפול רפואי אין שום חשש להסתייע בו. תוכלו להשתמש במילוי בכל זמן ולהתרגל סוף סוף למראה שופע ומהנה.

המאמר נכתב בחסות אתר טופיק www.toppik.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב